Kampen om K55 - Legend, Honkie og -NF-

Status
Stengt for ytterligere svar.

myh85

Aktivt medlem
Reaksjonspoeng
25
Forstår ikke hva dere klager over jeg :p
ser ut som dere har det bra med tanke på gråbyer samenlignet med f.eks Cresta som på 4sider med adlinger har hele 39 gråbyer :p

trenger jo ikke å se lenger enn til -IB- som har adlet 145 byer, der 85 har vært gråbyer :rolleyes: go grey! :D
 

DeletedUser

Guest
Ok, for å være helt seriøs, så fatter jeg ikke dette hysteriet og hvorfor alle skal være så fanatisk politisk korrekte.
Har jeg eksempelvis valget mellom å adle en gråby på 3k eller en brun spillerby på 1,5k, så gir jeg totalt beng i hvilken farge det er på byen, DET er sikkert ;)
 

DeletedUser

Guest
Helt enig med RDI.

Men det er visse personer her inne som er så barnslige og feige at de kommer med slike uttalelser uten å ha et fnugg av rot i virkeligheten.
Fakta er at dere adler like mye grått som oss. Jeg har 2 byer i mine farmebokmerker som hører til deg. Jeg kansellerer altså de angrepene 8 ganger daglig... Jeg personlig våger å påstå at jeg har 0 av deg...

De 5-7 bokmerkene som har byer med tomsover trenger vi ikke engang snakke om... :p

Men helt seriøst Malfurion. Regner med du forstår at selv om dette er et forum for politikk og propaganda/løgn og manipulering så kommer man ikke unna med sånne usannheter uten å ha gjort litt research som holder mål.

Selv om vi alle er veldig lei for at du har mistet farmene dine :( så har du faktisk adlet 3 gråbyer selv. Gjett hvor mange fler det er enn gjennomsnittet for Honkie da Malfurion :) Vil du ha et hint? 42/28 ;)

Så hold godt kjeft om den gråbybitchingen din. Du er mye verre enn flerparten i Honkie så du tjener på å la denne diskusjonen ligge

Jeg har adlet 2 bonusbyer, den andre var en fyr som restartet 1time før siste adels traff. Summa Sumarum (LATIN!??!?!? :O): Jeg har bare adlet fiendebyer + bonusbyer

( :D )
 

DeletedUser

Guest
Fakta sier at Honkie endelig sendte noen motangrep mot mine nydelig adlingsangrep :)

(Følte for å oppdatere dere n00bsa her på forum)

Edit: Tar gjerne imot ros, ettersom jeg fortjener det :)
 
Sist redigert av en moderator:

DeletedUser

Guest
Etter ønske fra trådstarter blir denne tråden låst da NF ikke eksisterer lenger og tråden har gått et stykke off-topic fra sin opprinnelige mening.

Spir
 
Status
Stengt for ytterligere svar.
Topp