Kart for V9

zippymaster

Blomstevase
Reaksjonspoeng
566
Du er uheldig når du ligger der azz .. Du blir jo angrepet av både nord, sør, øst og vest hvis du oppgraderer ressurfelta :S

Du kan jo farme mange flere med høye ress. felt :eek:

De fleste har i hvertfall høyere ress. felt enn det barbarbyer på 50 poeng gir :p
 

DeletedUser

Guest
Jeg må gå over til dem etter jeg har tømt di andre byene rundt meg ;)
 

DeletedUser

Guest
Samma hva forskjellige spillere har i ress vel? Bare å sende ut mange angrep det så får du fulle hauls... og da tjener du jo inn minst like mye.. :)
 
Sist redigert av en moderator:

zippymaster

Blomstevase
Reaksjonspoeng
566
Samma F*** hva forskjellige spillere har i ress vel? Bare å sende ut mange angrep det så får du fulle hauls... og da tjener du jo inn minst like mye.. :)

Har du en nabo som lager 800 jern i timen så er jo det bedre enn noe som lager 30 jern i timen? :p

Så hva spillere har i ress. felt har jo noe å si :)
 

DeletedUser

Guest
Men så har det seg sånn at di troppene mine dør jo hver gang jeg støtter noen -.- di bruker jo aldri milits når du har lite tropper og det er jo det som er poenget ..

I tilegg er helt ute og kjøre når det gjelder farming -.-
 

DeletedUser

Guest
Men så har det seg sånn at di troppene mine dør jo hver gang jeg støtter noen -.- di bruker jo aldri milits når du har lite tropper og det er jo det som er poenget ..

I tilegg er helt ute og kjøre når det gjelder farming -.-

Har det falt deg inn å be dem om å bruke milits?
 

DeletedUser

Guest
Jeg har til og med lagd en guide til dem hvordan di gjør det xd

Men nå har jeg min egen stamme som har peiling :p
 

zippymaster

Blomstevase
Reaksjonspoeng
566
Du sier jo at du tar inn de fra BoSS da så da blir det vel de som ikke vet hva millits igjen som er i stammen din :eek:
 

DeletedUser

Guest
Jo det er noe i det ;) Men jeg tar bare inn di som er mest erfarne (Håper jeg)
 

DeletedUser

Guest
Lol :) Stammen er oppløst! Erfarne... tja ikke i stor grad vertfall x)
 

zippymaster

Blomstevase
Reaksjonspoeng
566
Kan vi gå tilbake til topic her? Kart for v9 altså...

Skjønner ikke hvorfor det skal være snakk her, men til topic, tror 2 av kartene ikke funker, kontinent spiller og kontinent stammer.
 

DeletedUser

Guest
Kan vi gå tilbake til topic her? Kart for v9 altså...

Skjønner ikke hvorfor det skal være snakk her, men til topic, tror 2 av kartene ikke funker, kontinent spiller og kontinent stammer.

De må være over en viss poengsum/prosent eid av kontinent før de kommer på kartet.
 

DeletedUser

Guest
Kartene er oppdatert sånn at Alle byene blir vist, og J.F.F familien er satt sammen til 1 stamme :) vist noen lurer på hvorfor J.F.F er litt større enn de pleier å være
 
Topp