Kart for V9

zippymaster

Blomstevase
Reaksjonspoeng
566
Dæven å dårlig det kartet for K44 er :eek:

Samler alle de innaktive bare for at dem skal bli størst! :mad:
 

zippymaster

Blomstevase
Reaksjonspoeng
566
Ja, men vi skal vel stå som nr. 1!

Ren propaganda fra snowfire det her.

1 DN 2,01 Mio. 224
2 J.F.F 1,58 Mio. 196
3 UN 882.332 108
4 JFFW 353.382 54
5 JFFS 342.426 56
6 JFFA 323.981 50
7 NWe 313.768 59
8 JFFR 77.693 19
9 TWR 50.834 20
10 IP 39.192 4
11 ~OmD~ 27.522 9
12 SPQR 21.440 10
13 T-V-C 18.363 11
14 WK 16.826 7
15 *STJ* 6.962 3
16 F.F 6.048 3
17 D.F.K. 4.682 6
18 JFFF 3.830 2
19 M-E 3.818 1
20 Wow 3.636 1

Sist jeg sjekkt var J.F.F stammene bare ally med hverandre, og hvis det hadde blitt gjort fair så hadde man jo samlet alle alliene sammen på alle kontinentene, men neida, kun i k44 man gjør det fordi vi er størst. Lol :p
 

DeletedUser

Guest
klager du på meg fordi de er en familie stamme? og jeg satt de opp som det? jeg fikk noen forespørsler om jeg kunne fikse det. jeg sendte en mail til han og endret det sånn at de ble en stamme totalt sett.

vist du ikke liker dette. kan du gjerne få RAUB eller noe andre fra J.F.F ledelsen til å sende meg en mail og motbevise ditt argument!
 

DeletedUser

Guest
Er du missunnelig fordi IP dominerer dobbelt så mange kontinenter som DN Zippy? :eek: JFF har alltid vært en familiestamme, på alle verdener jeg har sett dem. Hvorfor skal kartet tilpasses egoet ditt?
 

DeletedUser

Guest
Er du missunnelig fordi IP dominerer dobbelt så mange kontinenter som DN Zippy? :eek: JFF har alltid vært en familiestamme, på alle verdener jeg har sett dem. Hvorfor skal kartet tilpasses egoet ditt?

en familie stamme er flere stammer så de bør ikke stå sammen som en stamme
 

ensifux

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
1
Fordi man skal finne den ledende stammen og sist jeg sjekket hadde DN mer points enn J.F.F ;)


Ett kart viser hele JFF familien samlet er ikke bra fordi du ikke får se DN på 1 plass i K44. dette klager du over :p men du er ikke snau å bruke alle adlingene mot JFF familien for å gi dere god stats mot IP i krigs statistikken. Det er helt ok... gawd zippy. Alt kan ikke tilspasses egoet ditt som pointwhore så elegant framlegger her :)
 

DeletedUser

Guest
Ett kart viser hele JFF familien samlet er ikke bra fordi du ikke får se DN på 1 plass i K44. dette klager du over :p men du er ikke snau å bruke alle adlingene mot JFF familien for å gi dere god stats mot IP i krigs statistikken. Det er helt ok... gawd zippy. Alt kan ikke tilspasses egoet ditt som pointwhore så elegant framlegger her :)

ja og IP gjør det samme med FU så derekan vel ikke si så mye da
 

DeletedUser

Guest
Side 1:
Stammer: IP
Side 2:
Stammer: FU

Timeframe: For alltid

total erobringer:

Side 1: 762
Side 2: 239
Forskjell: 523

chart


Totalt erobret av motsatt side:

Side 1: 40
Side 2: 9
Forskjell: 31

chart


Poeng beregnet av den totale erobringen:

Side 1: 4,392,275
Side 2: 955,900
Forskjell: 3,436,375

chart


Poeng beregnet av den totale erobringen av motsatt side:

Side 1: 277,271
Side 2: 69,945
Forskjell: 207,326

chart



Trengs vel ikke så mye "fiksing" ?

prøvde og legge i spoiler, men er ikke så dreven på det
 

zippymaster

Blomstevase
Reaksjonspoeng
566
Ett kart viser hele JFF familien samlet er ikke bra fordi du ikke får se DN på 1 plass i K44. dette klager du over :p men du er ikke snau å bruke alle adlingene mot JFF familien for å gi dere god stats mot IP i krigs statistikken. Det er helt ok... gawd zippy. Alt kan ikke tilspasses egoet ditt som pointwhore så elegant framlegger her :)

Nå tror jeg du missforstår.
Det som har blitt gjort her er å sette flere stammer som 1 fordi de har ally på K44, mens det ikke er gjort andre steder.
Såklart er det et naturlig perspektiv å ha med JFF stammene når vi skal gi en oppramsing av verdenskrigen, derfor tar jeg med UN, FU og Banos i tillegg, så hvis du ikke vil at jeg skal ta med JFF stammene i statistikkene så er det ikke verre enn å gå i krig mot dem.
 

DeletedUser

Guest
Familiestammer har alltid blitt oppført som en stamme på disse kartene Zippy, om du vil ha kart som passer deg får du lage dem selv. Du er jo så flink til å gjøre det med statistikkene.
 

DeletedUser

Guest
ja og IP gjør det samme med FU så derekan vel ikke si så mye da

IP og FU har aldri vært familiestamme, mens J.F.F (og resten av familien) skal regnes som totalt 1 stamme. og det skal vises på kart. noe som V1 IB gjorde med sin familiestamme ;) er ingen forsjell.

Det er også gjordt på V10 i Nwe familien ;)

Nei, se på de andre verdnene, kun her når vi gikk forbi J.F.F det plutselig ble slik ;)

1. jeg endret kartene for nesten 1-2mnd siden, at du ikke har merket det før nå er ditt tap!
 

DeletedUser

Guest
Familiestammer har alltid blitt oppført som en stamme på disse kartene Zippy, om du vil ha kart som passer deg får du lage dem selv. Du er jo så flink til å gjøre det med statistikkene.

nå blir vel litt feil det der også . er jo en grunn til at det er ett viss antall man kan ha i en stamme . om det er familie stamme eller hva det nå er så er det jo ikke samme stamme i det hele tatt . men om dere skal være så vanskelig og skal ha alle til og tro at ip er så jævlig pros og at det ikke finnes bedre spillere på .no . så bare fortsett dere , for og være helt ærlig har ikke ip prestert noe særlig denne verden med tanke på plasseringen deres og diplomatiet deres . intern adlinger er ikke skills
 

DeletedUser

Guest
nå blir vel litt feil det der også . er jo en grunn til at det er ett viss antall man kan ha i en stamme . om det er familie stamme eller hva det nå er så er det jo ikke samme stamme i det hele tatt . men om dere skal være så vanskelig og skal ha alle til og tro at ip er så jævlig pros og at det ikke finnes bedre spillere på .no . så bare fortsett dere , for og være helt ærlig har ikke ip prestert noe særlig denne verden med tanke på plasseringen deres og diplomatiet deres . intern adlinger er ikke skills

er ikke vi som taper byer for oss. men vi har aldri sakt vi er den beste stammen på V9 :rolleyes: men jeg endrer ikke på kartene uansett ;) for jeg tar de som en familiestamme, og de skal vises på kart som en stamme. noe som flere er enig om untatt noen få enkelt spillere i DN ;)

vist dere klarer å få andre utenfor DN (f.eks. en MOD) så kan vi snakke mer om det. men jeg har bestemt meg. kartene skal ikke endres pga DN sitt ego ;)
 

DeletedUser

Guest
nei du har vel aldri gjort det . men du prøver og legge opp til det . seff mister vi litt byer til dere vi har tross alt krig med nesten hele v9 :) men slapp av , vi er snart feridge her oppe så da skal det bli litt andre bollerfremover :) det gleder jeg meg til
 
Sist redigert av en moderator:

zippymaster

Blomstevase
Reaksjonspoeng
566
Ikke merket det før nå?
Leste vel infoen din samme dag, men jeg gadd ikke å ta det opp pga. din udugelighet, og sannelig hadde jeg riktig og :eek:
 
Topp