Kart for V9

zippymaster

Blomstevase
Reaksjonspoeng
566
Er vel mer IP's ego :eek:

Ingen moderatorer eksisterer på v9 heller, men det er vel derfor du går ut med det der :p
 

DeletedUser

Guest
hvilken som helst. samme hvilken. vist de klarer å få et godt argument for at jeg skal fjerne J.F.F familien vekk fra kartet. så kan jeg gjøre det.


Moderatorer : 2


may65, myh85
 

DeletedUser

Guest
hvilken som helst. samme hvilken. vist de klarer å få et godt argument for at jeg skal fjerne J.F.F familien vekk fra kartet. så kan jeg gjøre det.


Moderatorer : 2


may65, myh85

for og være ærlig så bryr jeg meg fint lite om det . jff går under uansett og vi ligger ikke på tap siden i det hele tatt mot jff familien . om du skal kverrulere på poengsummen dems så er det jo bare du som er litte granne tilbakestående hehe
 

DeletedUser

Guest
forstår ikke helt problemet her. det er jo et kart :eek: at en familiestamme har tettere "bånd" enn en vanlig alley er vel ikke helt unaturlig å tenke seg. det er vel dette som markeres på kartet, ikke hvem som har mest poeng??? har jo svært lite å si for statestikken uansett. kan jo markere alle i samme farge, så er vi en stor verden med bare venner :eek: men da faller vel også litt av poenget bort med spillet :)

om DN ønsker å produsere egene kart med alleys, så er det jo bare supert det :)

ha en fortsatt strålende dag ;)
 

zippymaster

Blomstevase
Reaksjonspoeng
566
Top Kontinent Dominasjon Stammer:

Da fårn kanskje redigere litt da, siden man ikke tar utgangspunkt i kontinent dominasjon for stammer, men for familiestammer.
 

DeletedUser

Guest
vist dere klarer å få andre utenfor DN (f.eks. en MOD) så kan vi snakke mer om det. men jeg har bestemt meg. kartene skal ikke endres pga DN sitt ego ;)

Er vel ikke du som bestemmer om hvordan kartene skal se ut selvom du legger de ut? Er som at Zippy skal gjøre om hele milestones så vi i DN får 1.plass på alt siden HAN er trådstarter.

Og hva med ditt ego, skal ikke kartene endres pågrunn av din frykt over DN siden vi er størst i k44?

Er en tåpelig diskusjon dette her, men på kartene står der "Topp stamme dominasjoner", og rett skal være rett. Blir for dumt å diskutere, DN er størst i K44.. egoistisk av dere i IP syns nå jeg :rolleyes:
 

DeletedUser

Guest
Er vel ikke du som bestemmer om hvordan kartene skal se ut selvom du legger de ut? Er som at Zippy skal gjøre om hele milestones så vi i DN får 1.plass på alt siden HAN er trådstarter.

Og hva med ditt ego, skal ikke kartene endres pågrunn av din frykt over DN siden vi er størst i k44?

Er en tåpelig diskusjon dette her, men på kartene står der "Topp stamme dominasjoner", og rett skal være rett. Blir for dumt å diskutere, DN er størst i K44.. egoistisk av dere i IP syns nå jeg :rolleyes:

er bare DN spillere som vil endre på kartene, jeg har nå sakt at dere får snakke med noen mod eller andre personer. for det er flere spillere på V9 enn DN ;) alt negativ jeg leser om disse kartene nå er fra DN spillere
 

DeletedUser

Guest
er bare DN spillere som vil endre på kartene, jeg har nå sakt at dere får snakke med noen mod eller andre personer. for det er flere spillere på V9 enn DN ;) alt negativ jeg leser om disse kartene nå er fra DN spillere

Ja, kanskje fordi vi leder? Selvfølgelig vil vi endre på noe som blir urettferdig behandlet.

Det er også flere spillere på v9 en IP, selvfølgelig vil JFF at det skal vises at de "leder" ett kontinent. Det samme gjør dere, bare fordi dere vil være spydige.

Vi leder k44, ikke JFF, er en grunn til at stamme grensa er på 20stk. 100 stk er ikke en stamme, det håper jeg virkelig du skjønner.
 

DeletedUser

Guest
Ja, kanskje fordi vi leder? Selvfølgelig vil vi endre på noe som blir urettferdig behandlet.

Det er også flere spillere på v9 en IP, selvfølgelig vil JFF at det skal vises at de "leder" ett kontinent. Det samme gjør dere, bare fordi dere vil være spydige.

Vi leder k44, ikke JFF, er en grunn til at stamme grensa er på 20stk. 100 stk er ikke en stamme, det håper jeg virkelig du skjønner.

Poenget med en familiestamme er å omgå grensa på 20 spillere, hvis dere i DN ikke har skjønt det enda så lurer jeg på om dere har sett utenfor deres egen stamme i tiden deres på tribalwars. At familiestammer markeres med en farge er noe som stammer fra .net. Skal dere ha endringer på dette får dere ta det opp med nickjer som står for kartene. Han vil ha familiestammer ført opp med en farge, hvis ikke hadde ikke muligheten eksistert.

At dere, en bitteliten fjert av en stamme (alt under 10k byer er uvesentlig i TW-sammenheng utenfor speedservere), på en knøttliten verden, i et forholdsvis lite TW-community som Norge vil ha dette endret fordi dere vil ha dominans i ett kontonent hvor en annen familiestamme totalt sett fortsatt dominerer over dere (poengmessig) er håpløst. Fatter ikke at dere gidder å krangle på en innstilling som har eksistert i flere år, bare fordi dere tilfeldigvis ligger som den største enestående stammen i ett kontinent. Disse kartene viser familiestammer, statistikken ingame gjør ikke det.

Som sagt, har dere et problem med dette så lag deres egne kart eller ta det opp med han som faktisk eier og drifter disse kartene. Snowfire gjør bare jobben sin som moderator av disse kartene her på V9, så fatter ikke hva dere klager på han for...
 

DeletedUser

Guest
Poenget med en familiestamme er å omgå grensa på 20 spillere, hvis dere i DN ikke har skjønt det enda så lurer jeg på om dere har sett utenfor deres egen stamme i tiden deres på tribalwars. At familiestammer markeres med en farge er noe som stammer fra .net. Skal dere ha endringer på dette får dere ta det opp med nickjer som står for kartene. Han vil ha familiestammer ført opp med en farge, hvis ikke hadde ikke muligheten eksistert.

At dere, en bitteliten fjert av en stamme (alt under 10k byer er uvesentlig i TW-sammenheng utenfor speedservere), på en knøttliten verden, i et forholdsvis lite TW-community som Norge vil ha dette endret fordi dere vil ha dominans i ett kontonent hvor en annen familiestamme totalt sett fortsatt dominerer over dere (poengmessig) er håpløst. Fatter ikke at dere gidder å krangle på en innstilling som har eksistert i flere år, bare fordi dere tilfeldigvis ligger som den største enestående stammen i ett kontinent. Disse kartene viser familiestammer, statistikken ingame gjør ikke det.

Som sagt, har dere et problem med dette så lag deres egne kart eller ta det opp med han som faktisk eier og drifter disse kartene. Snowfire gjør bare jobben sin som moderator av disse kartene her på V9, så fatter ikke hva dere klager på han for...


En familiestamme er fortsatt ikke en stamme, da syntes jeg vi kan fjerne hele den stammegrensa da, hvis det skal være sånn som du sier. sier det igjen, stammegrensa er på 20, ikke 100?!?!

Alle forstår at det ikke blir riktig, familiestamme eller ikke. Du skriver bare masse søppel som ingen gidder å lese gjennom, argumenterer dårlig for en håpløs sak.
 
Sist redigert av en moderator:

DeletedUser

Guest
som sakt igjen, er bare 3 DN spillere som klager mens resten av V9 vil ha det vist som 1 farge ;)
 

DeletedUser

Guest
En familiestamme er fortsatt ikke en stamme, da syntes jeg vi kan fjerne hele den stammegrensa da, hvis det skal være sånn som du sier. sier det igjen, stammegrensa er på 20, ikke 100?!?!

Alle forstår at det ikke blir riktig, familiestamme eller ikke. Du skriver bare masse søppel som ingen gidder å lese gjennom, argumenterer dårlig for en håpløs sak. Gidder ikke diskutere videre med deg, har nok hat mot deg fra før av, ender bare med at jeg går til personangrep og du begynner å sippe, som forrige gang.

Jeg er helt enig med deg at stammegrensa går på 20 medlemmer, men som jeg sa blir familiestammer opprettet for å få plass til flere medlemmer. Kartet blir missvisende om slike stammer skal markeres hver for seg, da det ikke gir et reelt inntrykk av styrken til familiestammene i forhold til de som holder seg under grensa på 20 mann.

Alle forstår at det blir riktig... :p

(Det andre der kan du holde for deg selv eller ta med meg på PM om du absolutt må, hører ikke hjemme på et forum hvor tonen burde være hyggelig, selv mellom fiender)
 
Topp