Kart for V9

DeletedUser

Guest
Hovedside: http://map.k-io.com/


Top Kontinent Dominasjon Stammer:

topktribes.png


Top 15 Stammer:

toptribes.png


Top 15 Adlings Stammer:

topnoblers.png


Top 15 Gjennomsnittlig Poeng i Stammer:

[
topavgtribes.png


Top 15 Spillere:

topplayers.png


Top 15 Raskeste Adlere:

fastnoblers.png
 
Sist redigert av en moderator:

DeletedUser

Guest
Top 15 Motstandere Bekjempet Angriper Spiller:

topkaplayers.png


Top Kontinent Dominasjon Spiller:

topkplayers.png
 
Sist redigert av en moderator:

DeletedUser

Guest
Du burde zoome inn mer på bildene, ettersom verdnen er ganske liten. :)
 

kermit

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
9
Det kommer nok når de oppdateres i morgen eller noe? Uansett sticky please =)
 

DeletedUser

Guest
De som er i familiestammer: SKRIV dere opp her:
så kan jeg legge dere til i kartet ;)
 

DeletedUser

Guest
Vi ser jo at det er veldig få top 15 spillere i k44, dette vil jeg tro er på grunn av overbefokning og tomme bonusbyer hele tiden.

Blir for få ressurser fordelt på for mange spillere, men dette vil sikkert jevne seg ut etterhvert når spillere blir gråe og nybegynnerbeskyttelsen forsvinner :)

Da blir det vel heller k44 som får de beste spillerene siden de får flest farms.
 

DeletedUser

Guest
Vi ser jo at det er veldig få top 15 spillere i k44, dette vil jeg tro er på grunn av overbefokning og tomme bonusbyer hele tiden.

Blir for få ressurser fordelt på for mange spillere, men dette vil sikkert jevne seg ut etterhvert når spillere blir gråe og nybegynnerbeskyttelsen forsvinner :)

Da blir det vel heller k44 som får de beste spillerene siden de får flest farms.

dette er faktisk 100 % rett;)
 

zippymaster

Blomstevase
Reaksjonspoeng
566
Vi ser jo at det er veldig få top 15 spillere i k44, dette vil jeg tro er på grunn av overbefokning og tomme bonusbyer hele tiden.

Blir for få ressurser fordelt på for mange spillere, men dette vil sikkert jevne seg ut etterhvert når spillere blir gråe og nybegynnerbeskyttelsen forsvinner :)

Da blir det vel heller k44 som får de beste spillerene siden de får flest farms.

Gjelder nord forøvrig tror jeg. 1 mer i K45 ;)
 

DeletedUser

Guest
Liker å se stammen min på rank 1. :)

Btw, -TSP-A er vår understamme. ;)
 

DeletedUser

Guest
Den lever da fortsatt. :confused::)
Er mange der fortsatt. Og om forhandlingene går greit får vi med en til. ;)
 

DeletedUser

Guest
Mange der fortsatt ;) Dere mistet bare de 2 store stammene;) DACII og BOSS
 

DeletedUser

Guest
Den lever da fortsatt. :confused::)
Er mange der fortsatt. Og om forhandlingene går greit får vi med en til. ;)

Det er flott leopold! Si ifra om du finner noen flere erfarne så slipper vi å lete selv! :D Det er jo bare å fortelle dem om lista de, diktator holdningen og tribal huggingen din? For ikke å glemme det flotte ryktet -TSP- nå har fått <3
 

killguy999

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
Skal ikke si noe selv

Det er flott leopold! Si ifra om du finner noen flere erfarne så slipper vi å lete selv! :D Det er jo bare å fortelle dem om lista de, diktator holdningen og tribal huggingen din? For ikke å glemme det flotte ryktet -TSP- nå har fått <3
¨

Krona !! Den lista er fjernet..Og TSP-A er fortsatt en god stamme..Ble bedre når dere som var så ulojale forlot oss.
Dere viste hvor feige og ulojale dere er. Er helt sikker på at du gjør det nok igjen mot den stammen du er nå i.;)
 

DeletedUser

Guest
Ulojale. Akuratt! Vi har bare litt erfaring. Erfaring nok som gjør at vi vet om en stamme er god eller ikke. Det at ledelsen setter merker på på medlemmene minner om et lærer-elev forhold og ingen liker læreren sin.

Samtidig. TSP hadde allianse med samtlige topp20 stammer og krig med Wolfs og andre div poenghore stammer, og likevell var det ingen som angrep hverandre. Tribalhugging på høyt nivå. Ledelsen hadde 0 erfaring, 0 lidenskap og var overlegen.

Til sist, hvorfor skulle jeg være illojal mot stammen på rank1 som jeg selv leder?
 

janrune

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
118
Ro dere ned!
Dere krangler om en stamme som ikke lenger ligger i toppen.

Hold dere til topicen ;)
 
Topp