Kart for Verden 1

DeletedUser

Guest
Det avhenger av hvilket kart det er snakk om.
Du kan ta en titt på denne siden og lese deg fram til det :)
 
Sist redigert av en moderator:

DeletedUser

Guest
hva mener du?? Står at alle kartene blir oppdatert samtidig, hva mener du med at det avhenger av hvilkte kart da?


NO Maps
All of them --- 23:00 ET

Bare glem det, leste en annen plass.
Den du skrev der stemmer
 

DeletedUser

Guest
jeg ser at IB har minsket fra de siste kartet jeg har på datan min til nå XP RNG har vokst en hel masse og Bol har også vokst masse :) låver godt dette :D
 

Dannemann

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
jeg ser at IB har minsket fra de siste kartet jeg har på datan min til nå XP RNG har vokst en hel masse og Bol har også vokst masse :) låver godt dette :D



kult! hadde vært enda kulere hvis vi hadde klart å få en sammenligning her. så vi kan se hvor mye ting endrer seg etter en gitt tid. :)
 

DeletedUser

Guest
Skjedde nå vi byttet domene fra .no til .no.com, men skal funke nå
 

DeletedUser

Guest
Her har dere ett kart fra 04.08.09, like etter lrigen brøt ut 22.07.09.

b48h05.gif
 

DeletedUser

Guest
Ja, det gjør dere.
Men dere presses bakover. ;)

BOL og RNG er vist litt for gode :p
 

DeletedUser

Guest
Ja, det gjør dere.
Men dere presses bakover. ;)

BOL og RNG er vist litt for gode :p

Ikke generaliser nå da... BOL som er litt gode til tider, RNG presses bakover.. Såe... vil si det går opp i opp :)
 

DeletedUser

Guest
Ikke generaliser nå da... BOL som er litt gode til tider, RNG presses bakover.. Såe... vil si det går opp i opp :)

Med tanken på at det er 2 stammer mot 6 så gjør dere en god jobb.
Viking tells ikke lenger, dersom det går nedover med de. :p

De blir vist rekrutert av K10 fam...

Men må skryte av IB når dere blir presset på alle kanter uten i midten. Det er vel der dere sender ut all støtten. :rolleyes:
Men i K85 og der blir dere presset bakover. ;)
Vet ikke så mye på andre siden av verden. :) Men dere gjør jo sikkert en god jobb der også. Men dere skulle vel kanskje fått en stor stamme over til deres side så kunne krigen blitt mere jevngod? :D
 
Topp