Kart for verden 2

Royal Flush

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
16
Fra de fryktede minusgradene i Troms til de høye røykskyene i kjuttavika er det min ære å få presentere nickjer sine kart som vil vise stammene og spillerne med de største ballene. Hovedside: http://map.k-io.com/

Dette er 8 kart med 8 forskjellige temaer, disse kartene viser familiene, stammene og spillerne. Men siden en post bare tillater 6 bilder har jeg postet en ny post med de siste kartene. Kartene oppdateres daglig mellom 16:00 og 16:30.

Men for å oppdatere familiestammene så trenger jeg også deres hjelp. Jeg har nylig sett gjennom Top 40 stammer og lagt til de familiestammene som er notert på profiler. Hvis du vet om noen familie stammer som ikke er nevnt her, ville jeg satt pris på om du kunne maile meg på dasferb@yahoo.no eller sent en privat melding på http://forum.tribalwars.no/. Dette gjelder selvfølgelig bare familiestammer i top 40.


Top Kontinent Dominasjon Stammer:

topktribes.png


Top 15 Stammer:

toptribes.png


Top 15 Adlings Stammer:

topnoblers.png


Top 15 Gjennomsnittlig Poeng i Stammer:

topavgtribes.png


Top 15 Spillere:

topplayers.png


Top 15 Raskeste Adlere:

fastnoblers.png
 
Sist redigert:

Royal Flush

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
16
Top 15 Motstandere Bekjempet Angriper Spiller:

topkaplayers.png


Top Kontinent Dominasjon Spiller:

topkplayers.png
 
Sist redigert:

DeletedUser

Guest
Endelig! Har ventet lenge på at disse kartene skulle dukke opp for V2.no også, flott initiativ Royal Flush! :)
 

DeletedUser

Guest
Endelig størst i K56 igjen - enn så lenge;-)

Uansett null stress å konkurrere med en fra egen stamme:p
 

13revolvoris

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
7
Kan si at AriCa (afriCa) totalt eier k56 som vi ser på spiller ranken der
14 stykk innen for topp 20
 

DeletedUser

Guest
Kan si at AriCa (afriCa) totalt eier k56 som vi ser på spiller ranken der
14 stykk innen for topp 20

Humm.. Sjekk stammerangering for K65 da, det kontinentet eier AriCa totalt.

Stammerangering for kontinentet 65Rangering Stammenavn Poeng Landsbyer
1 AriCa 20,76 Mio. 2.154
2 TNK 2,72 Mio. 278
3 Elite 1,57 Mio. 172
4 Føn 630.957 66
5 DISA E 521.182 54

Vi har bare så vidt mindre landsbyer i K65, enn det Elite har i K45 :), og det kontinentet har Elite dominert totalt i lang tid :p Vi hadde mer enn dem her for ikke så lenge siden i K65 sammenlignet med K45, men det ser ut som om de fikk opp dampen i K45 :).
 

DeletedUser

Guest
Yey! Jeg er jo med der, størst i K47. Hyggelig. :)

Synd at jeg ikke har noen farge på kartet da, men... da har jeg jo et mål å jobbe mot. Jeg vil markeres på kartet! :D
 

Royal Flush

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
16
Disse kartene har fått en ny mulighet for små verdener - Zooming. For verden 2 har kartene fått en 6x6 zoom. Det vil si at kontinentene 22 tom. 77 vil bli vist på kartene.

Hvis du synes at denne zoomingen er upassende og bør endres, vennligst send meg en melding her på forumet.
 

DeletedUser

Guest
Neida, det gjør ingenting. Det er bare jeg som har for lite poeng. :cool:
 
Topp