Kart for verden 2

DeletedUser

Guest
Da har jeg tatt over staffettpinnen her fra Wynja, som fortjener en stor takk for innsatsen så langt!

Tenkte bare jeg skulle si fra så folk vet hvem de skal kontakte om det kommer noen nye familier på V2. Da er det altså jeg som har ansvaret for å oppdatere disse på kartene til nickjer :)

First order of buisness: Har satt AriCa/AriCa2 som familiestamme, noe vi har vært siden OliCo ble oppløst (skiftet navn). Endringen vil tre i kraft neste gang kartet oppdateres ;)

Mvh,
Pointwhore
 

DeletedUser

Guest
Raskeste adlere du mener sant?

Antall erobringer delt på antall dager siden spilleren opprettet kontoen sin tror jeg. Eventuelt siden første adlede by. :confused:

Ikke totalt antall poeng delt på antall byer fra første adlede by slik som vekstrangen på TW-stats ihvertfall.
 

DeletedUser

Guest
tror det er fra første adlede by, ikke siden kontoen ble startet.
 

mrmalle

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
5
Raskeste adlere du mener sant?

Antall erobringer delt på antall dager siden spilleren opprettet kontoen sin tror jeg. Eventuelt siden første adlede by. :confused:

Ikke totalt antall poeng delt på antall byer fra første adlede by slik som vekstrangen på TW-stats ihvertfall.

Ja, raskeste adlere ja, blir så mye tull når man sitter oppe på nattestid :p
Japp, la merke til at det ikke helt samkjørte med tw-stats det der, så måtte bare spørre :)
 

DeletedUser

Guest
Burde være en smal sak å adle byene som er igjen i de 99,xx%-kontinentene vel :)

Dere rekker det kanskje før jul? :)
 
Sist redigert av en moderator:

DeletedUser

Guest
Hadde ikke sett så dumt ut det nei, K65 blir ihvertfall 100% igjen neste gang kartet oppdaterer seg. Så får vi se om vi rekker å tømme flere kontinenter for fiender eller om det blir et nyttårsforsett :p
 

DeletedUser

Guest
Nå som jeg har rulet k23 med 2 forskjellige kontoer kan jeg vel gi meg med verdighet?? :p
 

DeletedUser

Guest
Artig å se at Paco nærmer seg Rank 1. Hadde jeg aldri trodd, men han imponerer stadig med utholdenhet. Godt jobba :)
 
Topp