Kart for verden 2

screto

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
2
Da har du virkelig sett feil på Twstats :)
Paco har jo adlet 1144 gråbyer og en god del intern adling.. Tvilsomt at noen andre slår den på v2 ^^
 

DeletedUser

Guest
Grått eller blått, ett fett.

Så var det en som sa tidligere; en by er en by, uansett farge.
 

DeletedUser

Guest
Da har du virkelig sett feil på Twstats :)
Paco har jo adlet 1144 gråbyer og en god del intern adling.. Tvilsomt at noen andre slår den på v2 ^^

Virkelig? :)

Siste ikke-grå/blå-adla by av Topp 20-spillere på V2:
2. Magic 14 - 30. des 10
3. Pointwhore - 24. nov 10
4. Vv0Lv3r1n3 - 30. des 10
5. Ruffiro - 29. nov 10
6. Shanks82 6. jan 11
7. Dimitri 14. des 10
8. Solmåne 26. des 10
9. Jarlebast 29. okt 10
10. Jatorst 13. des 10

Kun én spiller av de andre ni på topp 10 harr adla en brun/rød by etter nyttår.
 
Sist redigert av en moderator:

Vv0lv3r1n3

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
8
Virkelig, Gard? Det er din måte å måle det på? Det sier fint lite når du legger det ut sånn. Screto sin måte sier nå mye mer om helheten. Jeg har ikke engang adlet siden 30. desember. Før det? Åja, en haug byer fra en LK fyr.
 

Vv0lv3r1n3

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
8
Siden jeg ikke hadde noe bedre å gjøre...

Vv0Lv3r1n3
Totalt antall byer: 1846
633 gråbyer - 34 %
15 internadlinger - 0,8 %

Magic14
Totalt antall byer: 1885
888 gråbyer - 47 %
23 internadlinger - 1,2 %

Ruffiro
Totalt antall byer: 1833
620 gråbyer - 34 %
46 internadlinger - 2,5 %

Dimitri
Totalt antall byer: 1658
561 gråbyer - 34 %
482 internadlinger - 29 %

Paco
Totalt antall byer: 1845
1144 gråbyer - 62 %
575 internadlinger - 31 %

Jeg gadd ikke ta alle, men tok heller et utdrag. Vet du hva, jeg kan leve med det der :) Noen små endringer ville det vært hvis man tok med tapte byer, men ikke så store at det ville gjort noe særlig forskjell.

Til sammenligning har #1 på V1 adlet, uh, over 2000 gråbyer. Men så har han mistet en del byer også da. #1 på V3 har omtrent halvparten av byene sine fra gråbyer eller internadling.
 

DeletedUser

Guest
Virkelig, Gard? Det er din måte å måle det på? Det sier fint lite når du legger det ut sånn. Screto sin måte sier nå mye mer om helheten. Jeg har ikke engang adlet siden 30. desember. Før det? Åja, en haug byer fra en LK fyr.

Jeg er klar over at mange av spillerne i toppen har adla mye fiender før, men det er ikke det som er poenget mitt. Poenget er at de aller fleste nå adler veldig mye grått for å henge med i toppen, akkurat som Paco. Noen unntak finnes, men jevnt over er det mye gråbyadling av topp 10 spillerne de siste månedene. Det er det vanskelig å nekte for. Paco har adlet mye grått i det siste for å komme til toppen, og det jeg poengterer her er at det gjør de fleste andre i toppen av V2 nå også.
 

Vv0lv3r1n3

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
8
Da bør du prøve å gjøre det med en litt annen måte du :)

Sant at det går en del gråbyer, men ikke på nivå med paco. Jeg tror ikke det er så alt for mye mer gråbyadling nå enn tidligere. En liten periode når -Rome- gikk grå, men den ideen mange ser ut til å ha fått at det ble veldig mye gråbyer på V2 sammenlignet med andre servere er en smule skutt.

Spillestilen til folk har ikke endret seg spesielt mye det siste året. Ta Shanks, for eksempel. Han har praktisk talt ikke adlet grått de siste månedene. Ruffiro havner nok også i den kategorien blant folk som har adlet mindre gråbyer enn før. Jatorst kjører som vanlig nesten utelukket fiendespillere. Jarlebast sine adlede byer er heller ikke fylt av grått. Jeg kjører nå for det meste spillere jeg også. Magic14 har kun adlet mye gråbyer de siste 2 ukene, etter et par spillere, og følger stort sett samme spillestil som tidligere.

Jøss. Det var seks av topp 10. Blant de tre siste, Solmåne, Dimitri og Pointwhore, er det kun Pointy og delvis Dim som adler mer grått enn tidligere.

Waddya know, det var lett å nekte for mye gråbyadling de siste månedene :eek: Vel, i hvertfall mer enn tidligere :)
 

DeletedUser

Guest
si det hvordan du vil si det, v2 er blitt kjedelig uansett hvordan man snur og vender på den.
 

Vv0lv3r1n3

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
8
Neste gang kartene oppdateres vil jeg ha full dominans av K22. Lurer på om det er første gang noen får 100 % dominans i et kontinent og dukker opp på kartene her, siden det krever en mill poeng. Conversation har 100 byer i K27, som eneste spiller der, men ikke over en million. Han er ikke en poenghore som meg.
 

DeletedUser

Guest
Det riktige tallet er faktisk 30. AriCa har 100% i 30 kontinenter :)
 

TrAnxZ

Tidligere CM
Reaksjonspoeng
297
050711_cats_of_war_5.jpg

Lev et godt liv Vv0lv3r1n3. :)


84-gangbanger-cat.jpg

Samme til deg Lisa.


2434339139_22ea09f5e0.jpg

Og resten av Kattene.
 

DeletedUser

Guest
Hehe, den var fin! Takk!
Vv0Lv3r1n3 som den søte lille ufarlige pusekatten han er, og meg som den tøffe gangster katten jeg er :eek: Jeg var ikke så veldig søt, men jeg ser nå litt farlig ut i hvert fall :p

Meow Homie Meow :cool:
 
Topp