Kart for Verden 4

Royal Flush

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
16
Fra de fryktede minusgradene i Troms til de høye røykskyene i kjuttavika er det min ære å få presentere nickjer sine kart som vil vise stammene og spillerne med de største ballene. Hovedside: http://map.k-io.com/

Dette er 8 kart med 8 forskjellige temaer, disse kartene viser familiene, stammene og spillerne. Men siden en post bare tillater 6 bilder har jeg postet en ny post med de siste kartene. Disse kartene oppdateres daglig mellom 16:00 og 16:30.

Men for å oppdatere familiestammene så trenger jeg også deres hjelp. Jeg har nylig sett gjennom Top 40 stammer og lagt til de familiestammene som er notert på profiler. Hvis du vet om noen familie stammer som ikke er nevnt her ville jeg satt pris på om du kunne sendt en privat melding her på forumet. Dette gjelder selvfølgelig bare familiestammer i top 40.


Top Kontinent Dominasjon Stammer:

topktribes.png


Top 15 Stammer:

toptribes.png


Top 15 Adlings Stammer:

topnoblers.png


Top 15 Gjennomsnittlig Poeng i Stammer:

topavgtribes.png


Top 15 Spillere:

topplayers.png


Top 15 Raskeste Adlere:

fastnoblers.png
 
Sist redigert:

Royal Flush

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
16
Top 15 Motstandere Bekjempet Angriper Spiller:

topkaplayers.png


Top Kontinent Dominasjon Spiller:

topkplayers.png
 
Sist redigert:

DeletedUser

Guest
Very nice.. But it will be more interesting to check this out in a couple of weeks =)
 

DeletedUser

Guest
ser min gamle stemme venn er på topp adlete byer. BRA JOBBET
 

DeletedUser

Guest
Kartene er zoomet inn fra kontinent 33 til kontinent 66



Verden 4 er fremdeles fersk, og det tar tid for å skaffe akademi og adelsmenn. Det er mulig at du kan se noen adlede byer sent i neste uke.

Jeg er klar over det. Jeg skrev at ingen har adla noen byer enda fordi aaasssddd skrev av vennen hans hadde gjort det/log på top som adler.

Trodde du skjønte det, men det var ikke den beste meldingen jeg har skrevet heller da.
 
Topp