Kart for Verden 4

DeletedUser

Guest
domination er tatt til minimum 2mil på et kontinent.. vi kan sålangt bare se 4 spillere :D
 

DeletedUser

Guest
ble en feil når jeg la det inn i går :p
trykket litt feil, og det blir endret når den oppdateres igjen :p
 

DeletedUser

Guest
noen som kan oppdatere dette kartet? siden det er nye stammer inn på topp 20. Hadde vært gøy å se hvordan kartet ser ut da
 

DeletedUser

Guest
Kartet oppdateres automatisk hver dag

jo det vet jeg
men fks Romana som ikke er med på listen. De vil jo ikke vises på dette kartet

det var mitt poeng ;)

derfor jeg lurte på om noen kunne lage en topp 20 liste kart for nåværende stammer topp 20
 

DeletedUser

Guest
TEOD mister mer og mer :) de er nok snart vekke fra disse kartene :) ser at VARG og EASY kommer til å få litt småproblemer for posisjonering.. det blir nesten at VARG har de indre mens EASY tar alt som er utenfor.. vist de ikke lager en deal at EASYadler Nwe vekk først, så går de nedover og sterker opp områdene rund TEOD så graver seg nedover til sør ;)
 

DeletedUser

Guest
Grunnen til at TEOD forsvinner, er fordi de medlemmene som var der, lager en ny stamme siden The Blessed Dead sluttet.
Men vi i EASY kommer ikke til å avbryte jakten pga. det ;)
 

DeletedUser

Guest
Synes at kartene burde bli lagret hver eneste gang de blir oppdatert, så kan vi se på utviklingen over tid.
 

DeletedUser

Guest
lagres 1 gang i mnd hadde vært greit ja ;)

men nå er vi på en måte kjempe langt uti V4 også, men alltid lurt å begyne enn å aldri ha begynt :)
 

DeletedUser

Guest
Problemene kom når vi byttet domene, men nickjer skal ha fikset det nå :D
 

DeletedUser

Guest
Fra 1. August - 31. August skal jeg lagre på Top15 Tribes :)

skal legge det inn som et.gif der det blar seg igjenom tidene :D
hadde tenkt å lage dette en stund, men måtte mestre programet som jeg bruker sånn at jeg kan lage .gif

.gif er animerte bilder som beveger seg :)
 
Topp