Kart for verden 5

DeletedUser

Guest
Da er det min ære å legge ut kartene til nickjer.
Hovedsiden er http://map.k-io.com/, hvor du også finner kart over andre verdner.
De blir delt i to, da det bare er mulig å legge ut 6 i samme post.
Kartene blir updatet 05:00St

Top Kontinent Dominasjon Stammer:

topktribes.png


Top 15 stammer:

toptribes.png


Topp 15 adlings stammer:

topnoblers.png


Top 15 Gjennomsnittlig Poeng i Stammer:

topavgtribes.png


Top 15 Spillere:

topplayers.png


Top 15 Raskeste Adlere:

fastnoblers.png
 
Sist redigert av en moderator:

DeletedUser

Guest
Top 15 Motstandere Bekjempet Angriper Spiller:

topkaplayers.png


Top Kontinent Dominasjon Spiller:

topkplayers.png
 

DeletedUser

Guest
Gjorde en feil på det første kartet, dette vill bli retter på i morgen når det oppdateres:)
 

DeletedUser

Guest
det går jo ikke an å lage noen kart nå.. vent til folk har fått 10 byer.. og har begynt å få litt former :) då er det koselig å se på kart :D
 

DeletedUser

Guest
jeg liker de kartene her jeg, så ikke klag ;)

Er en god måte og følge med fra utsiden på, spesielt det kartet som sier noe om snitt på medlemmer i stamme - luker ut masserekkruteringsstammene ganske greit :cool:
 

DeletedUser

Guest
Det funker godt å ha kart nå, vi får jo sett de gode som spiller i IB :0
 

DeletedUser

Guest
det går jo ikke an å lage noen kart nå.. vent til folk har fått 10 byer.. og har begynt å få litt former :) då er det koselig å se på kart :D

Hvorfor skal man rakke ned på alt som kommer av stats og diskusjonstemaer tidlig i en verden? Det er jo selvfølgelig slik at de 2-3 første dagene ikke betyr så mye mtp rangering o.l, men det er nå man begynner å se hvem som har gjort riktige valg og ikke.

Personlig ventet jeg litt på disse kartene :)
 

DeletedUser

Guest
jeg også - derfor ble jeg veldig glad da AFU tok på seg oppgaven og lage de, og mindre glad av negative besserwissere som ankelte ovenfor :mad:
 

DeletedUser

Guest
Haha, IB-fam dominerer alle kontinentene. Nei, denne verdenen er nok tapt for alle oss andre. :D
 

Reisverket

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
203
det går jo ikke an å lage noen kart nå.. vent til folk har fått 10 byer.. og har begynt å få litt former :) då er det koselig å se på kart :D

Er det mulig å være så negativ??? Folk som bidrar med kart, stats osv synes det er gøy, og mange av oss setter pris på det. Om du synes det er tullete å lage kart så tidlig, kan du ikke bare droppe tråden og ikke kommentere det?

Selv takker jeg for at noen gidder å ta seg bryet med kartene, og gleder meg over hver oppdatering.
 

Amstaff

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
4
det går jo ikke an å lage noen kart nå.. vent til folk har fått 10 byer.. og har begynt å få litt former :) då er det koselig å se på kart :D

Vifle: Det var denne kommentaren dette var ment som en kommentar til.
Jeg også har fått med meg at AFU måtte lage dem :)
 

DeletedUser

Guest
jupp, ville jo vært trist om farmene mine stakk til en annen vindretning!
 

DeletedUser

Guest
synes det er bra at folk tar seg tid til å lage kartene.selv sjekker jeg nesten hver dag:)
 
Topp