Kart for Verden 7

i-will-snipe-you

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
Og de som er på topp femten er ikke nødvendigvis bedre en de som er under topp 20

Jeg vet da det, men desverre så viser kartet bare topp 15.


Det er fordi stammen har spillere der også.. :p

Trenger ikke å bare være fra 1 kontinent søte deg ;)

Vet ikke helt om jeg skjønte hva du prøvde å si nå...?
Jeg talte med stammene i kontinentet som hadde en betydelig andel byer. Jeg talte ikke med de stammene som bare hadde et par byer i kontinentet.

Det jeg ville frem til var at 8 av 15(?) av "toppstammene" hadde k44 som "satsingsområde" :eek:
 

DeletedUser

Guest
Kartet som er mest interessant her er vel stammer gjennomsnitt. Vi er på andreplass :D
 

DeletedUser

Guest
Det står at de oppgraderes kl 2300 i følge deg selv Snowy, det er est tid. Hva nå det er.
 

DeletedUser

Guest
Hva er det som skjer her, kartene har ikke blitt oppdatert :joverrasket:
 

DeletedUser

Guest
Sendt mail til Nickjer, fikses så for han har mulighet regner jeg med.
 

DeletedUser

Guest
woho, da er jeg å finne på fastest noblers :D

jeg vil gjerne takke min internettleverandør for å ha gjort alt dette mulig!
 

DeletedUser

Guest
da var første stamme over 20mill, og kartet dekkes veldig mye av noble for tida :eek:
 

Hakkespetten

Aktivt medlem
Reaksjonspoeng
32
Hvem sa at dere skulle merge alle sammen til en main noob stamme? Dere kan dele opp i 4 stammer (altså dele Noble opp), da er det 3v4 :)... Eller kanskje vurdere og slutte med tapinga av byer?
 

DeletedUser

Guest
hadde jeg vært på andre siden fortsatt, ville det vært feige lag andre veien, så jeg tar på meg all skyld for denne skeive fordelingen.
 

Kalou

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
160
Så må du ikke ta alt så altfor serriøst Hakke.. Greit hvis du hater oss. Men vi er ikke så forbaska noobish som du skal ha det til.
 

DeletedUser

Guest
Kommer an på hva du mener. De ogrinale Noble medlemmene er duganes, men vil nå si at alle mergene har vært misslykka med tanke på skills :D
 
Topp