Testes Kartverktøy - Siste angrepstid

DeletedUser

Guest
Kartverktøy - Siste angrepstid


Gå inn på kartet - Trykk på scriptet - Alle byene dine vil få en fin tekstboks over seg med timer/minutter/sekunder siden du angrep byene sist. Et veldig fint script å bruke enten på fienden, eller til farming.

Tiden som vises er minutter, timer og dager.

D bak indikerer dager. Resten er minutter og timer.


[SPOIL]
Kode:
javascript:(window.main||self).$.getScript('http://dl.dropbox.com/u/25377948/twscripts/map_attack_overlay.js',function(){var script=new MapAttackOverlay();script.execute();});void(0);
[/SPOIL]


Bilde:
[SPOIL]
2mmbor4.png
[/SPOIL]

Med ekstremt liten fantasi på hvordan jeg skulle oversette "Map Attack Overlay Script" for at folk skulle forstå betydningen av scriptet, så kom jeg på denne ekstremt dårlige overskriften. Hvis administrator eller moderator finner på en bedre overskrift, please fix!
 
Sist redigert av en moderator:

DeletedUser

Guest
Jeg får det ikke til på v12, kommer bare opp NaNNaN hva gjør jeg feil da?
 

Clayzer

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
155
Samme problemet her. Fungerer ikke på verken Verden 10 eller Verden 12. Står bare Nan:Nan.
 

Herbalife

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
2
Jeg får det ikke til på v12, kommer bare opp NaNNaN hva gjør jeg feil da?

NaNNaN kommer vel opp når han ikke finner data på siste angrep. Dersom det er lenge siden det har blitt angrepet der.

Vet ikke hvor han henter dataen fra, men bør fungere så lenge det er "ferske" angrep. Iallefall hos meg.
 

Herbalife

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
2
Tilsvarende skript.

Hei. (Kanskje denne bør ligge annet plass, så fall får mod flytte den. ) På forhånd takk.

For en god tid tilbake hadde jeg et tilsvarende skript som viste om det var bygget i byen i siste den. Hentet sikkert data i fra landsbyfil el....

kan ikke finne igjen dette hverken på forumet, hurtigmeny eller pc... :(

Noen som vet hvilket skrpt jeg snakker om.
 

DeletedUser

Guest
Hei. (Kanskje denne bør ligge annet plass, så fall får mod flytte den. ) På forhånd takk.

For en god tid tilbake hadde jeg et tilsvarende skript som viste om det var bygget i byen i siste den. Hentet sikkert data i fra landsbyfil el....

kan ikke finne igjen dette hverken på forumet, hurtigmeny eller pc... :(

Noen som vet hvilket skrpt jeg snakker om.

Dette du mener?

javascript:TWMap.owngroups = ''; if(game_data.screen != 'map') {document.location.replace('?screen=map');void(0);}function getDoc() {return document;}$(document).ajaxStop(function() {TWMap.map.reload();});coords = [];for(row=0; row<TWMap.size[1]; row++){for(col=0; col<TWMap.size[0]; col++){coord = TWMap.map.coordByPixel(TWMap.map.pos[0]+(TWMap.tileSize[0]*col), TWMap.map.pos[1]+(TWMap.tileSize[1]*row));if(TWMap.villages[coord.join("")]) {coords.push(coord[0] + '|' + coord[1]);}}}url = 'http://www.twstats.com/scriptdispatch.php?script=mapmod&m=' + game_data.market + '&s=' + game_data.world + '&v=' + game_data.version + '&coords=' + coords.join(',');scr = $('<script type="text/javascript" />').attr('src', url);$(document).append(scr); TWMap.ownGroups = ['']; void(0);
 
Topp