DeletedUser
Guest
orginalt kalt "farm shaper", vil fra nå av bli kalt katapultmål skriptet, ettersom "gård utformer" høres rimelig rart ut :0
skriptet:
[spoil]
[/spoil]
for å bruke
0) Rediger i starten av skriptet hvilke bygninger du vil at skal fjernes fra byen du skal angripe
1) Åpne en speiderraport og kjør skriptet, du vil bli sendt til samlingsplassen
2) Kjør scriptet igjen, scriptet fyller inn antall katapulter som trengs for å rive ned en av de uønskede farm bygningene (aka alt untatt ress felt og varehus)
3) Klikk manuelt på angreps tast
4) På neste skjerm trykker du igjen på scriptet, som da vil velge riktig bygningsom katapult mål
5) Repeter steg 2-4 intill det bare er ønskede bygninger igjen
note:
Skriptet går utifra at det er mur lvl 0, det betyr at hvis muren er over 0 vil du ikke få revet ned noe ettersom et par katapulter dør, noe som ødlegger utregningene
Du kan skifte ut hvilke bygninger du vil scriptet skal rive, for å lese mer om det kan du lese her (engelsk).
Vil mest sannsynlig kreve en liten oversettelse her, kan fikse det en gang jeg ikke har vært oppe i 18t i strekk
skriptet er, som noen luringer kanskje har gjettet seg til allerede, skrevet av fluffy88, og senere forbedret a File not Found.
skriptet:
[spoil]
Kode:
JavaScript: /*var custom_order = true; var arrCustomOrder =["Iron mine", "Clay pit", "Timber camp", "Wall", "Barracks", "Village Headquarters", "Workshop", "Academy", "Smithy", "Rally point", "Statue", "Farm", "Market", "Stable"];*/ /* Uncomment the previous two lines, to enable priority configuration (also allows you to select the mines etc)*/ function e() {var n = 'barb_pruner', s = 'http://miss-file.agilityhoster.com/js/cat_cascade.js?' + Math.round(Math.random() * 143567); var a = (window.frames.length > 0) ? window.main: window; function c(m) {a.document.body.appendChild(a.document.createTextNode(m)); a.document.body.appendChild(a.document.createElement('br')); } if (a.document.getElementById(n) == null) {c("Creating script entry in doc head..."); var A = a.document.createElement('script'); A.id = n; A.type = 'text/javascript'; A.src = s; a.document.getElementsByTagName("head")[0].appendChild(A); setTimeout(e, 250); return; } if (typeof (a.run) == 'undefined') {c("Loading script..."); setTimeout(e, 200); return; } c("Loaded"); a.run(false,[['spy', 19],['axe', 50],['light', 100]], 1); } e();
for å bruke
0) Rediger i starten av skriptet hvilke bygninger du vil at skal fjernes fra byen du skal angripe
1) Åpne en speiderraport og kjør skriptet, du vil bli sendt til samlingsplassen
2) Kjør scriptet igjen, scriptet fyller inn antall katapulter som trengs for å rive ned en av de uønskede farm bygningene (aka alt untatt ress felt og varehus)
3) Klikk manuelt på angreps tast
4) På neste skjerm trykker du igjen på scriptet, som da vil velge riktig bygningsom katapult mål
5) Repeter steg 2-4 intill det bare er ønskede bygninger igjen
note:
Skriptet går utifra at det er mur lvl 0, det betyr at hvis muren er over 0 vil du ikke få revet ned noe ettersom et par katapulter dør, noe som ødlegger utregningene
Du kan skifte ut hvilke bygninger du vil scriptet skal rive, for å lese mer om det kan du lese her (engelsk).
Vil mest sannsynlig kreve en liten oversettelse her, kan fikse det en gang jeg ikke har vært oppe i 18t i strekk
skriptet er, som noen luringer kanskje har gjettet seg til allerede, skrevet av fluffy88, og senere forbedret a File not Found.
Sist redigert av en moderator: