Keiser - Bak scenen

konrax

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
240
Folk tror kanskje keiser er en konto med kun proffe spillere, men her skal dere få en kort omvisning bak scenen.

På keiser sitter det 2 stk. Ola, nuuben selv og Alex. ALex er litt bedre enn Ola, men likevel ganske shit. Er ODA som planlegger alt for dem og 80% av gangene det skal times eller snipes må de ta kv og fikse.
Eneste grunnen til at de ellers gjør det så bra er en bot de kaller SIMEN. Har vært litt undercover for å klare å finne ut hva denne boten er og hva den gjør, men er veldig begrenset info å få om den. Skal visst nok være noe helt eget kun for keiser kontoen. Jeg tror SIMEN skal stå for noe som Stick In My Embarresed Nanny. Veldig usikker på hvaforslags bot med dette navnet som skal kunne hjelpe dem, men om vi sammenlikner skillsa til spillerne med kontoens vekst er det noe som virkelig ikke stemmer. Godt mulig min tolkning av hva SIMEN står for er feil, men dette er ihvertfall hva de kaller botten sin.

Noen andre som vet noen mørke hemmeligheter om keiser kontoen, bare å legge de frem! Nå skal sannheten ut!
 

konrax

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
240
5828dcf847aab.jpg
 

konrax

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
240
upload_2018-3-2_17-44-5.png


FOLKENS, trur jeg hadde rett ang. SIMEN! Virker som han ikke likte avsløringen og har begynt sin overtakelse av verden ved å starte med å ta over stammen vår. Shit Shit Shit!
 

IzYaBoi

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
168
Welcome to SIMEN Club. The first rule of SIMEN Club is: you do not talk about SIMEN Club. The second rule of SIMEN Club is: you DO NOT talk about SIMEN Club!
 

laksvatnsStoreFuckboi

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
2
0de6329454c0c1d93a961d60abe90527

man kan faktisk fastslå det nøyaktige øyeblikket SIMEN ble tatt ibruk bare ved å se på poengutviklingen til keiser på twstats
 

TIG3R

Aktivt medlem
Reaksjonspoeng
27
HAHAHAHAHAHA:D:D

SIMEN is good, SIMEN is lyfe :cool::cool:

MVH litt bedre enn Ola

/Alex
 
Topp