Besvart Kjøp av PP

Destructere

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
83
Hei!

Har da brukt bankkortet mitt til kjøp av PP. Problemet her er at bankkortet er fortsatt lagret inne på kontoen så du kan kjøpe mer PP uten en kode. Dette kan da være litt skummelt skulle du ha KV, spille dual eller få kontoen hacket på et slags vis da de kan kjøpe PP for alle pengene inne på bankkontoen. Er det noen måte å få fjernet kortet på eller i det minste få et krav at passord/Bank-ID trengs for å bekrefte kjøp?

- PG

PS! Etter å ha sett litt på siden så fant jeg det til slutt. Bare jeg som er blind :|
 
Sist redigert av en moderator:

Bacardi Razz

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
245
Infoen er kun lagret for deg på den pcen du har tastet det in for så er null fare for at en dual eller kontovakt skal kunne tømme kontoen din.
 

-TK-

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
250
Infoen er kun lagret for deg på den pcen du har tastet det in for så er null fare for at en dual eller kontovakt skal kunne tømme kontoen din.

Den er lagret på kontoen. Hadde et uhell der kortet mitt var lagret, og dual kjøpte med mitt kort. Det er mulig å fjerne den informasjonen, men er litt usikker på akkurat hvordan.
 

Dakapo

Tidligere CM
Reaksjonspoeng
392
Lagret kontoinformasjon kan fjernes ved at en klikker på 'annen betalingsmetode' og deretter på "EP" som er til høyre i kjøpsvinduet (rett ved siden av en rullemeny hvor du kan velge valuta. Standard er norsk med det norske flagget). Der kan du velge å skru av (eller på) EasyPay som det heter.
 
Sist redigert:
Topp