Kjell3rn i EE VS RDI-rsr DOGZ

RDI-rsr

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
5
kj3llern


Ble medlem: Jun 2009 #62 08-11-2009, 22:51 Topp
Vi clearet BoS byene nede i sør for han under SR også, og da fikk han mye gratis byer.
Hvem clearet byer for meg?, tror jeg fikk 5 nukes i hjelp da jeg etablerte meg i langt sør i k64(hjelper men ikke hverandre i stammer??Var tross alt på andre siden av TVGs stripe av byer i k64(veldig lang nukes/adlingsvei Men det hjalp ikke med protester når han claimet, fordi han bare sippet til seg byene.Jeg fikk ikke protester og de som har vært i SR vet godt hvor strikse man var på det i SR Hans tilholdsted var vel i K54. Så gikk han til Rebels og utvidet clusterne sine nede der.hadde vel 39+/av 112 byer i k64 før SR ble lagt ned Men eneste grunnen til at han flyttet ned dit var fordi han tsk tsk tsssket litt med fienden i SR tiden også.Rart om jeg skulle være spion at jeg da takket nei til å bli warloard i SR

Prøvde og dra med seg Ingos over. Ingos begynte å bli lei og jeg kjente Sorn og Mitler fra v2 som på denne tiden var i Rebels. Ingos og jeg vurderte å gå over til deMen så fant Ingos ut at RDI-rsr var synonymt med Vidkun Quisling og kom tilbake.
Ingos oppga ikke dette til grunn for meg iaf. jeg snakket mye med han før og under denne tiden, ingos og jeg er vel 15 år eldre enn flere av de i dogz og vår tid i SR snakket vi også mest med de som var jevngammle, så dette var grunnen jeg innbilte meg iaf.
Ergo- grunnen til RDI-rsr sin høye ODD:

RDI-rsr sippet til seg byer han egentlig ikke hadde noen god grunn til å ta.Spør ubergamer i stammen din hvem som kjørte han så kan du høre hvem som nuket ut han andre kompisen hans fra BOS. Jeg snakket med Ubergamer før og etter han ble med i EE om å dele byene til en Lnd/LOLWOT spillere der nede+ heroes og maximuus. Grunnen til at jeg gikk nedover der var for at stammen skulle ta bort BOS og at jeg ikke ville gå inn i K65 mot Chaos alene på den tiden. K55 fikk vi ikk elov å gå inn i og nordover var det Yakuza og i vest var det fult av andre i stammen som kjørte på. Derfor gikk jeg og ingos sørover. Joinet EE for litt ekstra info og gikk videre inn i Rebels sammen med Ingos. Rasti inviterte meg flere ganger og jeg nølte da jeg hadde blitt spørt av flere andre stammer, dette ga jeg han beskjed om før jeg joinet EEDOGZ ble til, og RDI-rsr ble et naturlig mål når "krigen" brøt ut. Fordi han var inne i våre eksisterende clustret. Dette stemmer og det forstår jo alle, problemet mitt var at når dere angrep meg så stakk min venn over til EE igjen når jeg spurte om han kunne støtte en by hos meg

Der fikk du en hel tråd for deg selv så kan du fortsette å skrive dritt og løgn.
Mulig jeg gidder å svare for meg senere også om du fortsetter dette her.

Mvh
RDI-rsr

RDI-rsr FET skrift
 
Sist redigert:

DeletedUser

Guest
hmm, jeg har jo kjent ingos i snart et år og det er ikke hans stil og fare med "TW forbrytere" så jeg støtter RDI-rsr
 
Reaksjonspoeng
3
Har ikke så mye innsikt i mange deler av denne saken, men noen deler vet jeg veldig mye om.

RDI har aldri vært spion for oss i SR. Vi har hatt to andre spioner i SR, men rdi nektet å gi oss info når vi spurte han tidlig i spillet.
Siden vi ikke hadde et spessielt godt, men heller ikke et spessielt dårlig forhold til SR gjennom hele v3, så så vi ingen grunn til å bruke rdi som spion. Vi kjente han veldig godt fra v2, men han hadde ikke lyst å spille med oss :)( ;)) i begynnelsen.

Når vi bestemte oss for å starte krig med SR(1 uke før de ble EE elns) så snakket vi mye om rdi, og han bestemte seg for at nå hadde han lyst å spille med gamle kjente. Vi fikk rdi til å snakke med ingos om en overgang og ingos svarte etter mye om og men, ja.

I begynnelsen gikk det fint for både ingos og RDI, men etter 2 uker(ca) så fant ingos ut at det ikke var rette stamme for han. Mulig fordi vi ertet ham litt for å være seriøs:p(vi gutter slår hverandre for å vise at vi er glad i hverandre vet du :D). Uansett. Han sluttet i stammen uten å virke bitter, og han sa til RDI at han ikke skulle gi noen spioninfo fra DOGZ til EE på samme måte som han ikke ga oss spioninfo fra EE. Jeg er litt glad for at vi ble kvitt ingos egentlig etter å ha sett kvaliteten på spilleren.

Når jeg slettet kontoen min sendte jeg 3 adelstog med 1 mins mellomrom i tillegg til 15 halve nukes på spilleren som da hadde litt over 1 mill poeng. Han mistet to byer uten å ta de tilbake, selv om jeg hadde sluttet å spille på den kontoen og begynte på en annen.

Det er det jeg har å tilføye saken:)
 

kj3llern

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
:eek:

Poenget var å provosere deg litt og det fikk jeg til tydeligvis.

Jeg må lete litt i skype historien min skal jeg finne noe "fellende bevis" på at du var spion RDI-rsr, men det har jeg ikke tid til akkurat nå, men det kommer. Jeg vet jeg har et utklipp fra felles forum HZ/Rebels/TDH under topicen: Spion nettverk. Den handlet i bunn og grunn om hvor dere hadde spioner, hvem som "eide" spionene, skrevet av Royal Flush. Og det var mange spioner. F.eks Retoz i SR.

Vi som kom fra VE-E inn i SR, følte vi hadde lite og si når RDI-rsr og store ingos kom bankende nedover kontinentet "våres". Det med sippingen var mest for å provosere.

Det jeg mente med at vi nuket byer for deg var jo det at vi hadde jo adlet flere byer av BoS før du kom ned. Jeg har ikke en eneste by der nede, men sendte ned en haug med nukes på flere av byene. Så vi gjorde jo det enklere for deg.

Det med Ingos, kan han ta på sin kappe. Jeg har ikke noe bevis på at han har sagt det til deg og det han har sagt til meg. Så da har han kanskje hatt to forskjellige versjoner.

Sånn da må jeg lage middag.
 
Reaksjonspoeng
3
Jeg sa jo at rdi var spion etter hvert.-.- men før dere ble til EE var han ikke spion for oss. Vi hadde kontakt med han, men han ga oss ikke info.

Og det er faktisk ganske vanlig å sende masser av nukes på byer som en annen i stammen skal adle når man sammarbeider. Man kan faktisk samkjøre angrep i en stamme, ikke bare forsvar. :eek:

Det er ikke en av de påstandene du har kommet med som har vist seg å være riktige. Med mindre du motbeviser det.
 

RDI-rsr

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
5
Spion ?? Jeg ga så klart all info om alle i EE når EE prioriterte å gå mot meg som hadde spilt med flere av dere i nesten hele v3s eksistens.
Om disse stammene mente jeg var spion mens jeg var i SR, så kan jeg vell si at jeg ikke har gitt bort info.
Og de som er i DOGZ vet jo dette og spion greia driter vi egentlig i da vi angriper alle vi ønsker uten å ta noen hensyn. Jeg så på lederene i SR som meget greie og hyggelige folk som jeg satte stor pris på og har aldrig vært aktuelt å stabbe en stamme med så bra ledelse og kultur.
EE hadde jeg ikke samme forhold til og som du fra ve-e hentyder så gikk vel dere inn i SR for at vi store stygge spillerene ikke skulle adle dere bort. Vet hansi hadde adlet flere av dere. Så for meg høres det ut som dere hadde lagt oss (ingos, RDI og Hansi(boy)for hat hele veien.
Bra provosert, men du farer med piss og det er noe helt annet enn god propaganda å si sånt.
Men en dag er vi sikkert naboer og da kommer jeg å rimmer deg, da kan du gjøre adling for meg desto vanskligere.
Og ting blir vel even then?
 
Topp