Kommentarer/spørsmål - Runde 1

DeletedUser

Guest
Vi har ingen regler som sier at det ikke er lov å sende raskere tog enn 150ms. Denne regelen ble fjerna samtidig som vi la inn "angrepssperre" på alle våre verdener utenom V9 som har 450ms (var ikke bruk for den regelen lenger). Mener at det sto forklart i et rundskriv vi sendte ut samtidig som info ang V9 kom. Jeg var også rimelig sikker på at vi hadde huska å skrive en notis her på forumet om det, men det kan virke som om at det er noe vi ikke gjorde - beklager det.

Uansett er dette med angrepssperre noe vi mest sannsynlig blir å fortsette med i framtiden sånn at vi faktisk slipper og straffe spillere for å sende for raske angrep.


Runde 1 med HP f.eks vil ikke ha denne sperra, noe som betyr at du som spiller kan sende toget ditt så raskt du bare klarer.

Then I stand corrected :)

Jeg visste det var attack gap på noen verdener, men ikke at det var lagt inn på alle og at regelen nå er fjernet.
 

DeletedUser

Guest
haha, hvis man skal sende adestog på 30ms så må man jo bruke bot ;)

Er det lov? Tar det for et ja pga det er jo fysisk umulig å gjøre det så raskt :p
 

DeletedUser

Guest
Tviler sterkt på at du klarer å trykke 7 ganger på ca 1 tiendels av et sekund ;)
 

DeletedUser

Guest
Det hadde vel vært en idé å aktivere den klokka før det er igjen 2 timer til den starter, ja :eek:
 

DeletedUser

Guest
Ye, faktisk. Dersom man legger inn noen hurtigsnarveier er det mulig å sende tog ved å holde inne en knapp. Jeg har sett det :) Husker ikke hvordan det gjøres, though.

Når det er sagt, så er det ikke sikkert at Brann får muligheten til å snipe noen tog på 30 ms dersom ingen gidder å sende på ham :cool:
 

DeletedUser

Guest
Bot er vel forbudt i de offisielle TW-reglene. Hurtigtaster er det ikke ;)
 

DeletedUser

Guest
server

kommer det til å hvere en helt ny server elller er det en server som blir gjort om?
 

DeletedUser

Guest
Lykke til alle sammen!

Søker btw en stamme, kontakt meg da vel :D
 

DeletedUser

Guest
Hvorfor er det så mange hp[tall] som har starta? Er det admins? Eller noe dere har laga da. Og hva er isåfall poenget med det? :)
 
Topp