Kommentarer/spørsmål til runde 7

DeletedUser

Guest
Derfor kommer vi denne gangen til å ha et vinnerkrav som går på å adle flest spillerbyer.

Jeg elsker den som kom opp med denne ideen!

Forøverig lurer jeg på hvordan det funkerer med enhetshastighet. Når den er på 4 og speed er på 4, hva vil det si?
 

DeletedUser

Guest
Derfor kommer vi denne gangen til å ha et vinnerkrav som går på å adle flest spillerbyer.

Jeg elsker den som kom opp med denne ideen!

Forøverig lurer jeg på hvordan det funkerer med enhetshastighet. Når den er på 4 og speed er på 4, hva vil det si?


Hvis jeg ikke tar helt feil, er det 16x så raskt som om den ville vært på 1
 

Dakapo

Tidligere CM
Reaksjonspoeng
392
Derfor kommer vi denne gangen til å ha et vinnerkrav som går på å adle flest spillerbyer.

Jeg elsker den som kom opp med denne ideen!

Forøverig lurer jeg på hvordan det funkerer med enhetshastighet. Når den er på 4 og speed er på 4, hva vil det si?

Elsk meg. Hehe!
Jeg satt og leste litt på forumet tildligere i dag, og ordet "gråbyhoring" ble nevnt en del ganger. Da tenkte jeg at det å adle flest spillerbyer kunne være et ganske greit vinnerkrav til HP... og dermed: voilà.

Hva det vil si? Det vil si at enhetene vil gå 16 ganger raskere enn normalt.
Noen vil sikkert si at det gir altfor store fordeler til de som er aktive, men det er litt av poenget med denne runden. Den varer tross alt kun i en mnd, og det er ikke meningen at det skal være en snegleverden.
 
Sist redigert:

DeletedUser

Guest
Det blir ihvertfall mye runs og lite ressusser når det kommer til farminga?
 

DeletedUser

Guest
Elsk meg. Hehe!
Jeg satt og leste litt på forumet tildligere i dag, og ordet "gråbyhoring" blir nevnt en del ganger. Da tenkte jeg at det å adle flest spillerbyer kunne være et ganske greit vinnerkrav til HP og voilà.

Hva det vil si? Det vil si at enhetene vil gå 16 ganger raskere enn normalt.
Noen vil sikkert si at det gi altfor store fordeler til de som er aktive, men det er litt av poenget med denne runden. Den varer tross alt kun i en mnd, og er ikke meningen at det skal være en snegleverden.

16 ganger raskere enn normalt, da går du ut ifra at normal unit speed er 1? For andre som lurer på beregninger :)

Det blir ihvertfall mye runs og lite ressusser når det kommer til farminga?
Microfarming, velkommen etter! :p
 

DeletedUser

Guest
Skjønner ikke hvorfor folk mener mikrofarming ikke er ett ord når jeg hører det stadig vekk.
 

heinze96

Heineansvarlig
Reaksjonspoeng
375
Dakapo skrev:
Elsk meg. Hehe!
Jeg satt og leste litt på forumet tildligere i dag, og ordet "gråbyhoring" blir nevnt en del ganger. Da tenkte jeg at det å adle flest spillerbyer kunne være et ganske greit vinnerkrav til HP... og dermed: voilà.

O Store Ronja, hva skulle vi gjort uten deg?(love)
 

Clayzer

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
155
Elsk meg. Hehe!
And we do!(love) Kjempeidè Dakapo! :)

Jeg satt og leste litt på forumet tildligere i dag, og ordet "gråbyhoring" blir nevnt en del ganger. Da tenkte jeg at det å adle flest spillerbyer kunne være et ganske greit vinnerkrav til HP... og dermed: voilà.
Dette blir en intensiv måned ja! :awesome: Da veit man hva man skal planlegge sommerferien til :D
 

DeletedUser

Guest
Les under kunngjøringsforumet for nærmere informasjon. Husker dog i farta at det skulle starte 17. juni (rundt kl 18.00) og vare i en måned (dvs til 17. juli).
 

DeletedUser

Guest
dakapo mulighet for og spamme gråbyer denna runda og ? men ikke så mye som det var på hp6 :p

(støttes)

Burde være mange denne runden også, fordi troppehastigheten er så rask at det nesten ikke vil være ress igjen hvis det ikke er mange gråbyer.
 

heinze96

Heineansvarlig
Reaksjonspoeng
375
Gråbyene, vil de starte på 26p, eller i samme størrelse som spillerbyene?

For å vinne verden, må stammen ha adla flest spillerbyer, men hvordan blir det for spillerene på rankinglisten? Vanlig med poeng, eller spillerne som adler flest spillere?
 
Sist redigert:

DeletedUser

Guest
Definer begrepet readling. Hva krever for at det skal ses på som en readling?
 
Topp