Kommentarer/spørsmål til runde 7

DeletedUser

Guest
Liker hastigheten, de som er så noobs at de har noe å gjøre "irl" er ikke gode spillere. Jeg spiller med dobøtte og minifridge så jeg slipper å reise meg gjennom dagen og kan dermed fokusere 100% på hp. Syns troppene er litt trege.

Det han sa ^

Hadde gjerne kjørt raskere speed jeg også.
 

Bacardi Razz

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
245
neste runde kunne jeg tenkt meg akuratt samme settings med noen få endringer

unit speed: 3
tribe limit: 5
kun ka, pk og fa halveringer kan ikke være med da må gråbyene spanes på 24p og vi starte med mindre byer vis ikke ødelegger det for mye.
 

nicehunter

loyal and honor
Reaksjonspoeng
445
mener det burde være slik eg :)

unit speed: 5
byggehastighet: 6
tribe limit: 5

kun FA, KA og PK. Og vi starter med samme type by som på denne runden :)
 

Dakapo

Tidligere CM
Reaksjonspoeng
392
Som nevnt i IGM'en jeg nettopp sendte, er jeg nysgjerrig på hva dere synes om HP7. Runden er snart over, og da er det greit å samle litt tilbakemeldinger fra dere.

Det er i hovedsak hastigheten jeg er nysgjerrig på å høre tilbakemelding om.
Gikk det for fort? Eller kanskje for sakte? Kunne du tenke deg at det gikk enda raskere?
 

DeletedUser

Guest
gikk helt ok inntil jeg trengte søvn. men den kunne nok ha vært på 9,5.

var en ok runde men savner de halvraske rundene som hp4
 

DeletedUser

Guest
Hva med å kjøre mange forskjellige HP-er som varer relativt kort? Altså, bruke HP som en speedserver på sommeren, og så la den vare i 1 uke f.eks. med 50 i hastighet, eller 1 dag, med 250 i hastighet. Bare forslag det her, men slike HP-er tror jeg kunne vært bra på sommern :)
 

Revilian

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
Hastigheten var grei nokk. Jeg startet 4 dager etter serveren startet og kom meg til 7 spillereide erobret byer og 53k poeng. Dette kalles raskt gjort. Gjort på 3 dager.
Ang hastigheten kan du sende ett nuke uten ram/kata fra nord til sør på 4 timer. Raskt? Jess!
Jeg selv har dyp respekt for TW, favoritt strategispill jeg noen gang har spilt. Noe som er spesielt hvis jeg oppnår stort i en ny verden. HP6 og HP7 syns jeg selv at det har gått ganske så flytende.
Dermed er hastigheten på 4 gunstig.
En ting er jo at det går så raskt.
Som betyr lengere tid å fult bygge opp byene dine hvis du er i krig. Da går bygging til brakker og stall og gård, og selvfølgelig tropper.
Fant dette irriterende, men jeg finner meg i det:)
Hastigheten er ganske så bra. Stammen min besto av 2, nå 12. De små medlemmene utvikler seg voldsomt. Og bidrar ganske så mye til nukes. Rebygging tar knappen 2 dager hvis du har ressurser klar til troppene.
Ganske så bra tenkt ! Hands down:) koste meg mye her, det skal være sikkert:)
Well done Dakapo.
 

Clayzer

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
155
Jeg synes hastigheten var litt for høy. Er man borte fra skjermen bare noen minutter kan veldig mye ha skjedd, og flere byer ha blitt mistet. Duals blir og et absolutt must med en slik hastighet. (Med mindre man vil sitte døgnet rundt selv.)
 

gullungen95

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
69
Personlig synes jeg det var en morsom runde, men føler kanskje at speeden var litt høy til at runden varte 1 mnd. føler dette fikk enkelte spillere til å droppe hp7 pga tiden det ville ta for å kunne hevde seg.
 

ulqiorra cifer

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
1
synes verden var ganske sakte :l kanskje innstillingene burde blitt endret, eventuelt gitt spillere natt bonus, for det var utrolig lett å adle uten motstand, bare å være oppe kjempe sent og sende tog

men det jeg ville likt var at det ble en raskere, men kortere runde (2 uker?)og istedet for å fokusere mest erobrede kanskje fokusere mest OD eller ODA, Noe som gjør at folk enten må få andre til å kjøre aggressivt, eller kjøre aggressivt selv. Det var for LITE action på serveren, Men også kanskje redusere stamme medlemmer til 5-7?.¨


Kan hende at jeg synes det gikk sakte pga at jeg spiller ofte speeds, men tja. jeg ville likt en server som ga flere spillere muligheten til å bli kjempestore, og da ha hovedfokus at stammen med mest OD eller ODA ville vunnet, med en natt bonus selvfølgelig, som ihvertfall jeg tror, ville blitt en server med action :)



sikkert veldig rotete skrevet litt vanskeligheter med å forklare hele ideen jeg hadde nå i dette øyeblikk.


Edit: kanskje ikke kjøre en slik runde når det er ferie .)
 

DeletedUser

Guest
Jeg bare elsket denne ideen Dakapo! Du har fått det til denne gangen! Utrolig fornøyd med denne runden, dette kunne ikke hvert mere spennende. Jeg har kommet langt og har klart meg veldig bra, ble litt mye stamme bytting men slo meg til ro her jeg er nå! Trives virkelig i Alone! Denne gjengen er bare fantastisk!

Classic runden har hvert noe for seg og har hvert utrolig kul og spennende! Gleder meg til å se hvem som vinner denne verdenen imorgen! Tanken knekker meg helt, men må leve med det til imorgen :)
 

the corona men

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
6
veldig awesome classic :)
ha sånn vær gang,start med 9k hadde heller ikke vært så værst ;D?
men ja elsket denne runden :)
 

DeletedUser

Guest
Jeg bare elsket denne ideen Dakapo! Du har fått det til denne gangen! Utrolig fornøyd med denne runden, dette kunne ikke hvert mere spennende. Jeg har kommet langt og har klart meg veldig bra, ble litt mye stamme bytting men slo meg til ro her jeg er nå! Trives virkelig i Alone! Denne gjengen er bare fantastisk!

Classic runden har hvert noe for seg og har hvert utrolig kul og spennende! Gleder meg til å se hvem som vinner denne verdenen imorgen! Tanken knekker meg helt, men må leve med det til imorgen :)

Tror nok at vi i Drama vinner ganske så overlegent nå i morgen. Vi har hatt litt statestikker innad i stammen, og det er lenge siden vi passerte dere, og vi har bare adlet i enda større tempo mens dere har adlet mindre.

Ellers er jeg veldig førnøyd med runden her, liker ikke oppstart så det å starte med en by på 2k var midt i blinken for min del! Føler at farten også var passe, muligens litt for kjapp da man omtrent ikke kunne spise middag før folk hadde tømt deg for tropper. Har hatt mange artige småkamper med spillere rundtover også, så har vært en veldig morsom men krevende verden.
 
Topp