Kommentarer/spørsmål til runde 8

Ruby0444

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
193
Dualer var lovlig så plutselig forbudt en dag for noen år siden. Hvordan de gjorde det på den tiden er jeg ikke sikker på da jeg ikke var i teamet da. Om jeg skal gjette så vil jeg tro at de tok det veldig på "magefølelsen". Vi har ingen mulighet den dag i dag til å sperre for dualer. Eneste alternativet er å si at det kun er lov å bruke èn og samme internettkobling under hele runden/verden.

Så det såvidt var nevnt tidligere at man kan sammenlikne hvor IPene er. Regner også med at det er flere som er klar over at man har muligheten til å finne ut hvor IP-adressen befinner seg. Har ikke prøvd det stort ut selv og vil også tro at det blir veldig tungvindt for mods å sjekke det ut med nettsider som gir opplysninger om IP-adresser (http://whatismyipaddress.com), men muligheten er absolutt tilstede. Siden jeg linket til gir opplysninger om by og land IPen befinner seg i - og en sammenheng mellom disse bør ikke være umulig å se. Som sagt har jeg ikke brukt dette noe serlig selv, da jeg ikke ser noe behov i å skulle finne alt av opplysninger om mine ekkelt svette dualer. Jeg vet derfor ikke om dette funker for alle IPer, bla. telefoner etc.
 

DeletedUser

Guest
Så det såvidt var nevnt tidligere at man kan sammenlikne hvor IPene er. Regner også med at det er flere som er klar over at man har muligheten til å finne ut hvor IP-adressen befinner seg. Har ikke prøvd det stort ut selv og vil også tro at det blir veldig tungvindt for mods å sjekke det ut med nettsider som gir opplysninger om IP-adresser (http://whatismyipaddress.com), men muligheten er absolutt tilstede. Siden jeg linket til gir opplysninger om by og land IPen befinner seg i - og en sammenheng mellom disse bør ikke være umulig å se. Som sagt har jeg ikke brukt dette noe serlig selv, da jeg ikke ser noe behov i å skulle finne alt av opplysninger om mine ekkelt svette dualer. Jeg vet derfor ikke om dette funker for alle IPer, bla. telefoner etc.

Det funker for det meste ja! Har brukt det mye selv. Men nå kommer det noen fantastiske kverrulanter å sier: jamen, hva om dualen er i samme by? osv... Så da er vi likelangt. Men bra forsøk.
 

DeletedUser

Guest
Ryktes at noen nettopp fikk ut litt aggresjon!
emoticon-00130-devil.gif
 

Johnny Knoxville

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
320
Jeg har oppdaget en bugg på Hp8! Serveren der allianser eller IAP ikke er tillat via stammene. Buggen gjør det mulig å støtte andre allianser, selv om det er en server der alle spiller mot alle :eek:

Er dette en feil, eller noe dere har tatt med med vilje?
 

Dakapo

Tidligere CM
Reaksjonspoeng
392
Jeg har oppdaget en bugg på Hp8! Serveren der allianser eller IAP ikke er tillat via stammene. Buggen gjør det mulig å støtte andre allianser, selv om det er en server der alle spiller mot alle :eek:

Er dette en feil, eller noe dere har tatt med med vilje?

Huh? Er det mulig å støtte andre spillere? Sånn skal det ikke være.. skal sjekke.
 

DeletedUser

Guest
Blir det mer pp på pallplassene nå enn vanlig? Tenker på siden det ikke er noen stammer som får premiumpoeng.
 

DeletedUser

Guest
Er det 10 min fra angrepet sendes, til det er umulig å avbryte?
 

Jehovas Vitner

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
48
Dette stemmer vell ikke? Jeg syns å huske at HP-serverne har hatt kortere tid flere ganger...? Detfor det er vanskligere å cancel snipe'e på HP enn vanlige verdener (kortere tid på å få rett ms)...

Husker det var noe med 5 minutter angrefrist på hp7 og hp6 ja- men på alle verdener akkurat nå er angrefristen på angrep: 10 minutter, inkludert hp8. Ifølge rundenes instillinger.
 
Topp