Kommentarer/spørsmål til runde 8

Bacardi Razz

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
245
Om jeg forstod rett er om at jeg ikke bruker sovemodus i 72 timer så blir den aktivert av seg selv ?
 

DeletedUser

Guest
kk :) tenk å bli tvunget til å ta seg ei pause (giggle)

Deilig at det er likt, så alle må ta en pause innimellom :)

Også, hva er prisene på gullmyntene? Er det samme som vanlig, eller litt billigere med tanke på at det ikke går å lage så mange når man ikke farmer?
 
Sist redigert av en moderator:

Bacardi Razz

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
245
Forresten blir det vist no Timer på når sovemodus trer i kraft vis den ikke er brukt på 72T ?
 

Dakapo

Tidligere CM
Reaksjonspoeng
392
Deilig at det er likt, så alle må ta en pause innimellom :)

Også, hva er prisene på gullmyntene? Er det samme som vanlig, eller litt billigere med tanke på at det ikke går å lage så mange når man ikke farmer?

Det vil bli noe billigere, men kommer ikke til å fortelle dere nøyaktig hva :)

Forresten blir det vist no Timer på når sovemodus trer i kraft vis den ikke er brukt på 72T ?

Njaa, timer og timer. Du får beskjed 20 min før den blir aktivert.
 

Bacardi Razz

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
245
Er det noen mulighet for å forlenge den litt ? syntes en 20 min er alltfor lite etter min mening :)
 

DeletedUser

Guest
Får man noe forvarsel at naboen har aktivert såvemodus og at angrepssperren trer i kraft om 2 timer?
 

Shining wolf

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
68
dette liker jeg ;D
men va er poeng sum på byene vi starter med?
og hvordan vil hele byen se ut i begynnelsen?
 

DeletedUser

Guest
Får man noe forvarsel at naboen har aktivert såvemodus og at angrepssperren trer i kraft om 2 timer?

Du får ikke vite noe om andre før de er i sovemodus, da vil det bli en svart prikk istedenfor den vanlige over byene til spillerne som er i sovemodus
 

Bacardi Razz

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
245
La oss si jeg sender et tog på en nabo å hans 72 timer er gått kort tid etterpå vil jeg da få byen?
 

Dakapo

Tidligere CM
Reaksjonspoeng
392
dette liker jeg ;D
men va er poeng sum på byene vi starter med?
og hvordan vil hele byen se ut i begynnelsen?

Poeng eller oppsett er ikke heelt bestemt enda, men tenker det blir rundt 500-600 poeng. Kommer til å lage en ny post om det under annonseringen når det er klart.
 

TrAnxZ

Tidligere CM
Reaksjonspoeng
297
Denne her så ganske spennende ut! :)

Skulle dog gjerne sett kontoadmin. Som dere skrev på facebook: "Det vil fortsatt være mulig å spille flere sammen på en konto, men her har vi forsøkt å begrense fordelene med dette." Det at kontoadmin ikke er mulig, gjør at fordelen ved å spille flere sammen på en konto øker. HP er som dere har sagt fri for premium funksjoner, noe jeg er sikker på at mange setter pris på, men KA er en funksjon folk, i alle fall vi mindre erfarne med andre metoder, trenger.

I tillegg så ville det vært bedre om sovemodus må settes på f.eks. 6-8 timer før. Dette setter på mange måter en sperre på hvor langt unna man kan være når man angriper, og 2 timer er litt lite.
 
Sist redigert:
Topp