Kommentarer/spørsmål til runde 8

DeletedUser

Guest
tror det var mere det at folk ikke viste om det enn at det var regler mot det

Jeg er rimelig sikker på at det var regler mot det før, for all del, kan være jeg tar feil her, husker ikke helt nyaktig, derfor jeg spør.
Jeg mener å huske at spillere ble utstengt pga dual spilling. Om jeg ikke husker helt feil var det ca midt i v2 kanskje litt etterpå det ble tillatt med dual spilling.

Å jeg tror folk var like klarover at det var en fordel med 2 på kontoen i forsjellige tider på døgnet som de er nå.

Før itiden ble kv mye mer aktivt brukt, gjerne 1 nattevakt som satt oppe med 5 andre kontoer via kontovakt, pga ingen hadde duals. Så dagen etterpå tok noen kv for den som satt oppe hele natten.
 

TrAnxZ

Tidligere CM
Reaksjonspoeng
297
Jada, det er derfor det er hauer og lass med kontoer med 3-4-5-6-7+ spiller på 1 konto.

På en HP-runde med no haul og sovemodus er vel 2-3 det høyeste antall personer som kan spille på en konto uten at det blir overflødig.

Om noen faktisk er 7 så lurer jeg på hva de driver med.
 

DeletedUser

Guest
Hva skal du med 3 på en verden med sovemodus uten farming muligheter? Er folk såpass inkomptente at de ikke klarer å lage kø i hq, brakker og stall? Samt. Langtids dodge troppene når de er borte? Så de trenger altså 3 spillere for å gjøre dette?
Jeg vet for en fact at det er minst 1 konto på neste hp med min 4 spillere på.

Har du ikke tid til å spille tw som et vanlig spill, spill speed! Eller finn deg et annet spill som er mer passelig ditt spillbehov fremfor å ødelegge det før de spillerene som ønsker å kose seg alene uten ørten duals på 1 konto.
 

Bacardi Razz

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
245
Eller folk med både ambisjoner og dårlig tid som tenker logisk.

Vis du ikke har tid så ikke spill da vettu ;) men du må jo gjerne spille med flere på 1 å samme konto beviser bare at du ikke har det som skal til for å vinne 1v1(alle mot alle) (giggle)
 

jeeeeeeright

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
109
Vi har ikke anledning til å hindre folk å være flere på samme konto, men når vi har gjort det vi kan for å fremme dette som en solo-runde hadde vi jo håpet at spillerne skulle ta utfordringen og følge opp dette med at flest mulig spiller alene på kontoen.
 

DeletedUser

Guest
Vi har ikke anledning til å hindre folk å være flere på samme konto, men når vi har gjort det vi kan for å fremme dette som en solo-runde hadde vi jo håpet at spillerne skulle ta utfordringen og følge opp dette med at flest mulig spiller alene på kontoen.

Takk for at du gjenntok det dakapo sa.

Så jeg får spørre igjen, dere klarte det før, så hvorfor klarer dere ikke det nå på en verden som varer i 1 mnd?
 

TrAnxZ

Tidligere CM
Reaksjonspoeng
297
Hva skal du med 3 på en verden med sovemodus uten farming muligheter? Er folk såpass inkomptente at de ikke klarer å lage kø i hq, brakker og stall? Samt. Langtids dodge troppene når de er borte? Så de trenger altså 3 spillere for å gjøre dette?
Jeg vet for en fact at det er minst 1 konto på neste hp med min 4 spillere på.

Har du ikke tid til å spille tw som et vanlig spill, spill speed! Eller finn deg et annet spill som er mer passelig ditt spillbehov fremfor å ødelegge det før de spillerene som ønsker å kose seg alene uten ørten duals på 1 konto.
Hvis du legger deg på en spillestil som beskrevet her så vil du aldri nå mer enn en grei rangering på HP. Det ville ikke vært min ambiasjon om jeg hadde deltatt på denne runden. Det handler ikke bare om å ha en lang kø og ha tropper i byen kun når man selv er på. Det handler om å kunne reagere på best mulig måte når det uforventede oppstår, som for eksempel et angrep. Største faren i starten på en HP-server med no haul er katapulter.

Det er forøvrig et fritt valg om man ønsker å spille flersammen eller ikke. Om en person velger det, så er det et helt legitimt valg. Ingenting i veien med å gjøre det samme som mange andre.

Vis du ikke har tid så ikke spill da vettu ;) men du må jo gjerne spille med flere på 1 å samme konto beviser bare at du ikke har det som skal til for å vinne 1v1(alle mot alle) (giggle)
Som nevnt ørten ganger i denne tråden så referer tallet "1" i 1v1 til en konto.
 

DeletedUser

Guest
Hvis du legger deg på en spillestil som beskrevet her så vil du aldri nå mer enn en grei rangering på HP. Det ville ikke vært min ambiasjon om jeg hadde deltatt på denne runden. Det handler ikke bare om å ha en lang kø og ha tropper i byen kun når man selv er på. Det handler om å kunne reagere på best mulig måte når det uforventede oppstår, som for eksempel et angrep. Største faren i starten på en HP-server med no haul er katapulter.

Jeg har aldri spilla en en hp med no haul før, så det vet jeg ikke.
Ja jeg forstår at backtiming er en viktig del av verdener der katas er på topp, men det gjelder forsåvitt alle verdner sånnsett.

Flertallet som spiller tw nå idag har tw på mobilen og får "meldinger" når angrep kommer inn. Å det er ikke så veeldig vanskelig å backtime med mobilen heller. Så tror det skal gå fint for en profilert spiller som deg selv Tranxz.

Å ang. Det du sier om at det har blitt nevt ørten ganger at det er EN KONTO det gjelder, så stemmer ikke det helt, dakapo og resten av teamet ønsket at dette skulle være en verden helst uten duals. Pga. Det er mangen spillere som har ønsket dette for å vise frem sine egne skills som solospillere å kåre DEN beste spilleren, ikke det beste dual teamet. Du kan sjekke det skrivet de sendte rundt til alle spillere på alle verdner(hvis du ikke spiller noen plass så kan du se på min første post til dakao ikke så langt baki her)


Ingenting i veien med å gjøre det samme som mange andre. Ingenting i veien å hoppe over en bro i sin sikre død som mangen andre gjør heller.
 
Sist redigert av en moderator:

Dakapo

Tidligere CM
Reaksjonspoeng
392
Takk for raskt svar Dakapo!

Er det absolutt 0 muligheter for dere i teamet for å hindre dualspilling? Blir det for mye jobb eller hva er det liksom?
Tenker sånn som i før i tiden når det ikke var lovlig, da klarte dere jo å hindre duals, hvordan gjorde dere det da?

Dualer var lovlig så plutselig forbudt en dag for noen år siden. Hvordan de gjorde det på den tiden er jeg ikke sikker på da jeg ikke var i teamet da. Om jeg skal gjette så vil jeg tro at de tok det veldig på "magefølelsen". Vi har ingen mulighet den dag i dag til å sperre for dualer. Eneste alternativet er å si at det kun er lov å bruke èn og samme internettkobling under hele runden/verden.
 

DeletedUser

Guest
Dualer var lovlig så plutselig forbudt en dag for noen år siden. Hvordan de gjorde det på den tiden er jeg ikke sikker på da jeg ikke var i teamet da. Om jeg skal gjette så vil jeg tro at de tok det veldig på "magefølelsen". Vi har ingen mulighet den dag i dag til å sperre for dualer. Eneste alternativet er å si at det kun er lov å bruke èn og samme internettkobling under hele runden/verden.

Takk igjen!

Mener å huske at folk spilla på skoler osv. Til tross for at det ikke var lov med dual spilling.. :S Mye mulig jeg husker feil tho.
 

Dakapo

Tidligere CM
Reaksjonspoeng
392
Takk igjen!

Mener å huske at folk spilla på skoler osv. Til tross for at det ikke var lov med dual spilling.. :S Mye mulig jeg husker feil tho.

Som sagt, jeg har ingen anelse om hvordan de opprettholdt det forbudet den gang. Jeg må nesten bare gjette ;p
 

DeletedUser

Guest
vinner du som solospiller, har du fått respekt. vinner du som dual-spiller, er du like populær som puddel-puddingen nabobikkja la igjen på plenen. Ole, har du vunnet en verden alene noen gang? Neppe, for du er for feig til å tørre å satse på egen hånd. Unnskyldninger om dårlig tid, er bare dårlige unnskyldninger, ALLE har det samme problemet, og likevel, det finnes de som gjør en god jobb likevel. Men at du ikke tør prøve, kommer vel enkelt nok at du vet at du ikke har de skillsa som skal til. du ville vel blitt en av de første til å bli rimmet :p
 

Clayzer

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
155
ALLE har det samme problemet, og likevel, det finnes de som gjør en god jobb likevel. Men at du ikke tør prøve, kommer vel enkelt nok at du vet at du ikke har de skillsa som skal til. du ville vel blitt en av de første til å bli rimmet :p

Det finnes de som har studerer eller har en jobb med PC tilgang. Og det er de som ikke har det! Vil tørre og påstå at de som har PC tilgang hele dagen har en stor fordel over de som ikke har det. Skjønner godt at det er fint med en dual da som kan veie opp for det! :)
 

TrAnxZ

Tidligere CM
Reaksjonspoeng
297
vinner du som solospiller, har du fått respekt. vinner du som dual-spiller, er du like populær som puddel-puddingen nabobikkja la igjen på plenen. Ole, har du vunnet en verden alene noen gang? Neppe, for du er for feig til å tørre å satse på egen hånd. Unnskyldninger om dårlig tid, er bare dårlige unnskyldninger, ALLE har det samme problemet, og likevel, det finnes de som gjør en god jobb likevel. Men at du ikke tør prøve, kommer vel enkelt nok at du vet at du ikke har de skillsa som skal til. du ville vel blitt en av de første til å bli rimmet :p

Nei, jeg har aldri vunnet noen verden alene, kun på konto med dual.

Det handler forøvrig ikke om unnskyldninger eller feighet, det handler om prioriteringer.
 

gertpe

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
253
Du har rett, det handler om prioritering. Har aldri spilt dual, og nok derfor jeg kun har vært med å vinne en verden ( v2 )
 
Topp