Kommentarer/spørsmål til runde 8

DeletedUser

Guest
Situasjonen er (som du tidligere har klaget på jeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeright) at flere spillere går sammen for å ta en, også kalt allianse/ stamme. I dette tilfellet er det flere som har gått sammen for å angripe en ensom Big Daddy.
 

Skurre

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
228
Situasjonen er (som du tidligere har klaget på jeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeright) at flere spillere går sammen for å ta en, også kalt allianse/ stamme. I dette tilfellet er det flere som har gått sammen for å angripe en ensom Big Daddy.

Big Daddy er to stk?
 

DeletedUser

Guest
Kan da ikke klage dere da, dette var jo en såkalt backstabbing var det ikke? som betyr at du var i denne aliansen tidligere :p
 

jeeeeeeright

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
109
Når jeg og wr havnet i en liten uenighet på skype, var det påfallende timing at big daddy og playday begynte å angripe meg innenfor et par minutter...
Jeg stiller meg tvilende til påstanden om at h*n er alene.
 

Big daddy

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
8
Jeg kan si at jeg og playday hadde tenkt å sammerbeide, så ble vi uenlige. og etter det ble det stille i sund og på lørdag morgen angrep han med The Dig Bick og Linn Jørum Sulland. Som er magnar og teame hans(Linn Jørum Sulland er magnar).
 

Skurre

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
228
Jeg kan si at jeg og playday hadde tenkt å sammerbeide, så ble vi uenlige. og etter det ble det stille i sund og på lørdag morgen angrep han med The Dig Bick og Linn Jørum Sulland. Som er magnar og teame hans(Linn Jørum Sulland er magnar).

HAHAHAHAHA, dagens! :D
 
Topp