Kommentarer/spørsmål til verden 17

HolyMother

Kong Odd
Reaksjonspoeng
509
Jeg har sendt Dakapo melding på dette og fikk til svar at alt som er aktivert, er aktivert.

Da jeg sa at det står at der er kun adelsmann-kjøp som skal være deaktivert, så får jeg selvsagt ikke mer svar. Trodde ikke innstillengene ble endret etter start?!
 

Olve

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
407
Dakapo har større evner en du kan forestille deg i dine villeste drømmer.
 

Slumpi

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
181
Denne markedsfunksjonen var jo her tidligere, så hvorfor den er fjernet er ett stort spørsmål...
 

Dakapo

Tidligere CM
Reaksjonspoeng
392
Muligheten til å bruke premiumpoeng på markedet ble fjernet da jeg ikke vet om jeg faktisk har lov til å ha den aktivert enda. Sist beskjed jeg fikk var at det var noen bugs på den, og da er det greit å ha den fjernet inntil jeg får beskjed om at den er ok nå.
 

habbomannen

habbomannen
Reaksjonspoeng
551
Muligheten til å bruke premiumpoeng på markedet ble fjernet da jeg ikke vet om jeg faktisk har lov til å ha den aktivert enda. Sist beskjed jeg fikk var at det var noen bugs på den, og da er det greit å ha den fjernet inntil jeg får beskjed om at den er ok nå.

FLott da!!! Ødela hele startupen min ble bare først til lk!!!
 

DeletedUser

Guest
Hva er det som er galt med kartet, eller rettere sagt landsbyikonene på kartet? kan klarer jo så vidt å se noe som helst. har aldri opplevd noe lignende før... noen som kan forklare meg dette?
 

Johnny Knoxville

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
320
Det er deres egen skyld at dere er så sprutræva i startup, og må ha pp-funksjoner som denne "gi meg en annen ressurs, jeg klarer ikke å balansere dem selv"-funksjonen
 

TrAnxZ

Tidligere CM
Reaksjonspoeng
297
Ville vært kjekt om ratioen for handel på markedet kunne blitt satt ned til 0.8 eller 0.9 til dagens 1.5.

Jeg antar at grunnen for dette er for å prøve å minimere pushing? Men dette har jo fint liten effekt da kontoen det blir pushet til fortsatt kan opprette tilbud med 1.5 ratio. For å balansere dette ville det vært naturlig å ha en nedre ratio på 0.67 - da kan man opprette tilbud som er like store som de man kan opprette. Med lavere etterspørsel av slikt som tre og leire, blir det jo tilnærmet umulig å opprette et tilbud med tre/leire som faktisk blir akseptert da ratioen aldri går under 1.
 

heinze96

Heineansvarlig
Reaksjonspoeng
375
Du vet jo selv hva som er grunnen til at den er på 1, Ole :p. Du husker vel starten av v11?
 

habbomannen

habbomannen
Reaksjonspoeng
551
Du vet jo selv hva som er grunnen til at den er på 1, Ole :p. Du husker vel starten av v11?

Uhm, han snakker om selve markedet, der du legger ut tilbud som andre må akseptere for at du skal få bytte. NPC-handelsmannen er ikke engang aktivert. Hadde jo vært en pengemaskin for IG, men hadde gjort farming o.l ubrukelig da du bare kunne kjørt den igjen og igjen. Vil forresten også ha ratio under 1. JA til konkurranse på markedet! (støttes)
 
Topp