nå som de gamle scriptene ikke virker, vil det da komme ny script som virker til Versjon 7.0?
xxdualxx Nytt medlem Reaksjonspoeng 0 24. Jan 2011 #1 nå som de gamle scriptene ikke virker, vil det da komme ny script som virker til Versjon 7.0?
DeletedUser Guest 24. Jan 2011 #2 Hvilke script er det som ikke virker? Jeg har så langt ikke noe problemer med mine.
xxdualxx Nytt medlem Reaksjonspoeng 0 24. Jan 2011 #3 masse recc. scriptene mine er ubrukelige (de virka i går før oppdateringen).
DeletedUser Guest 24. Jan 2011 #4 De som ikke oppdaterte sine scripts etter den forrige oppdateringen vil ha ubrukelige scripts. Det er lagt ut nye. De skal fungere.
De som ikke oppdaterte sine scripts etter den forrige oppdateringen vil ha ubrukelige scripts. Det er lagt ut nye. De skal fungere.
DeletedUser Guest 24. Jan 2011 #5 Men... men... jeg liker det gamle MR skriptet mitt, som jeg er temmelig sikker på at jeg har brukt i over to og et halvt år
Men... men... jeg liker det gamle MR skriptet mitt, som jeg er temmelig sikker på at jeg har brukt i over to og et halvt år
super lol Ganske godt likt medlem Reaksjonspoeng 48 24. Jan 2011 #7 BB-koder scriptet mit funker ikke.
DeletedUser Guest 24. Jan 2011 #9 Før dere poster her, så anbefaler jeg dere å se på listen over godkjente script og se etter at dere har de samme. Disse fungerer helt fint for meg hvertfall.
Før dere poster her, så anbefaler jeg dere å se på listen over godkjente script og se etter at dere har de samme. Disse fungerer helt fint for meg hvertfall.
Sirkillalot Nytt medlem Reaksjonspoeng 0 25. Jan 2011 #10 xxdualxx skrev: masse recc. scriptene mine er ubrukelige (de virka i går før oppdateringen). Klikk for å utvide... samme her i gården, helt til iste, måtte bare bytte litt i innhold
xxdualxx skrev: masse recc. scriptene mine er ubrukelige (de virka i går før oppdateringen). Klikk for å utvide... samme her i gården, helt til iste, måtte bare bytte litt i innhold
paalodin Velkjent medlem Reaksjonspoeng 159 29. Jan 2011 #11 Hente ut koordinater fra kartet Dette scriptet virker ikke nå??? når blir dette ordnet, alt dette burde vært i orden før dere oppgarderer, utrolig slitsomt dette her.
Hente ut koordinater fra kartet Dette scriptet virker ikke nå??? når blir dette ordnet, alt dette burde vært i orden før dere oppgarderer, utrolig slitsomt dette her.
Dr.Killer Nytt medlem Reaksjonspoeng 1 29. Jan 2011 #12 sorteringscriptet fungerer vel heller ikke lenger..
DeletedUser Guest 29. Jan 2011 #13 er det noen som har link, til der man kan se oersikten, over tillatte skript?
DeletedUser Guest 29. Jan 2011 #14 master3395 skrev: er det noen som har link, til der man kan se oersikten, over tillatte skript? Klikk for å utvide... Tråden er klistret og er dermed alltid øverst i forumet. Synes det er rart at du behøver hjelp til en tråd som man kan finne et sekund etter man har kommet inn på dette forumet... Sist redigert av en moderator: 29. Jan 2011
master3395 skrev: er det noen som har link, til der man kan se oersikten, over tillatte skript? Klikk for å utvide... Tråden er klistret og er dermed alltid øverst i forumet. Synes det er rart at du behøver hjelp til en tråd som man kan finne et sekund etter man har kommet inn på dette forumet...
DeletedUser Guest 29. Jan 2011 #16 jeg trur du mente denne siden " http://forum.tribalwars.no.com/showthread.php?t=5306 "
DeletedUser Guest 29. Jan 2011 #18 kanskje Teamet, kunne markere i tråden over godkjendte scripts, hvilke som virker i Versjon 7, ser deg har egen tråd på .net om versjon 7 scripts
kanskje Teamet, kunne markere i tråden over godkjendte scripts, hvilke som virker i Versjon 7, ser deg har egen tråd på .net om versjon 7 scripts