Konkludering av V6??

DeletedUser

Guest
Da er det ca 2 uker igjen av serveren. Det er mange stammer som nå har måtte bite i det sure eplet, men noen få holder seg ennå fast med nebb og klør.

Hva slags tanker sitter folk igjen med nå helt i slutten av serveren?



For min del har det vært en ganske fantastisk tid. Jeg var med på oppstarten av EPICKI og fikk se noe av den råeste aktiviteten jeg har sett framstilt på spillet i en oppstartfase her på .no.
Fra den enorme oppstarten fikk jeg være med å knekke Yamato, og så smack, NATO og de andre store i rekkefølge etter det.
Det jeg likevel sitter mest igjen med er det fantastiske samarbeidet som vi i EPICKI har vist gjennom hele serveren. Vi fikk oss noen tilskudd som har vist seg gull verdt, og det samarbeidet har om mulig blitt bedre med de nye spillerne. Det har rett og slett vært morsomt å spille her pga samholdet vi har vist ingame og på skype.

Med det vil jeg ønske Vel blåst til alle, og nå ser vi bare fram 2 uker i tid.

Spiro/Mr. Awesome
 

thewarior

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
5
Jeg var i smack. Var en fin og god stamme det. Og dere i epicki kriget mot oss hele tiden. Det var gøy. Epicki er veldig gode. Gratulerer med seier:)
 

-TK-

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
250
Starten - IyDz!

Synd det gikk som det gikk, men grattis EPICKI :)
 

Gunnar Gås

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
142
Mine tanker om v6 kan vel lett oppsummeres i ett bilde.

World-Domination-Class-random-14834356-400-401.jpg


Godt å se at det går å spille en server ferdig så raskt uansett... Håper det er til motivasjon for flere i det minste.
 

Hansemann

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
9
Vært frustrende med tanke på teamet, men en flott reise nå som vi er ferdige :)

<3 (check it out, hjerte lizm1!!)
 
Topp