Konkurranser - V22 - HOLD DEG SAKLIG!!

DONslask

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
103
Jeg kommer til å ha noen enkle konkurranser i denne tråden, med 30 dagers Premium konto som premie, bare de som spiller v22 kan vinne.


De 3 første som poster ingame navnet sitt i denne tråden vil få 30 dagers Premium.
 

DONslask

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
103
Runde 2.

her vil det bli 2 vinnere som vær får 60 dager Premium. vinneren blir avgjort rundt kl 17.00 imorgen.

konkuransen går ut på å forklare hvordan du gjør en best mulig start up med V22 settings, de 2 som forklarer dypest hvordan du skal gå frem,( hva du skal bygge når og i hvilken rekkefølge). og er nermest det jeg ser på som ultimate start up på v22 vil vinne.


skriv ditt nick nederst i teksten


---------------------------


kom gjerne med forslag til nye konkuranser.
 
Sist redigert:

thomz97

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
175
1. ressfellt 1, 1 og 1
2. Hk 3
3. Bygg brakke
4. Bygg statue
5. Ressfellt 4, 3 og 1
6. Varehus 3
7. Farm konstant og få ressfelltene opp i 15-15-15, oppgrader også varehus om nødvendig
8. Hk 5
9. Bygg smie
10. Hk 10, smie 5 og brakke 5
11. Bygg stall
12. Forske speidere
13. stall 3
14. Forsk Lk.
15. Hore litt lk
16. Ettersom du får lite ress fra farming oppgraderer du ressfellta til 20-20-20
17. Oppgrader nå også smie til 10, og bygg verksted, prøv og hold produksjon med lk konstant mens du oppgraderer ressfellta dine til 23-23-23
18. Oppgrader brakker til 15 og stall til 10, og hold konstant lk og øks prod, hold og ram prod igang om nødvendig.
19. Oppgrader ressfellt til 27-27-26 med konstant produksjon
20. Gå mot akademi.


Du sa ikke hvor langt du skulle ha den så satser på dette er nok? xD
Husker ikke hvor i hode du skulle bygge Marked og Mur men det var jo der en plass.

PS: Bruk mye pp!!

-Spoonman
 
Sist redigert:

DONslask

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
103
håppet egentlig på at folk skulle bruke litt tid på dette og lage det som en guide.
 

DONslask

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
103
Eg veIt: Følge Donslask startup guide som han skrev her for en stund sidan?:D


jeg gjorde mange feil i start upen selv og blei hengende langt bakk i forhold til hvordan jeg ville havne. men nå som start upen er godt i gang er det letter å see hva en skulle gjort
 

benja81

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
299
Eg veIt: Følge Donslask startup guide som han skrev her for en stund sidan?:D

Ulike verdensinntillinger fører til ulike ultimate oppstartsguilder.

Don har også sine egne kontakter og midler som gjør at hans ultimate startup er anderledes enn hva de fleste kan få til uten disse midlene. Nevner at ultima alla Don vil gjøre at marked kommer ganske tidlig med på lista til thomz97. I tillegg så legges det ned mye aktivitet i disse top rank kontoene, så 24/7 aktivitet bør legges til som en forutsetning. Farming gir også best effekt på natta. Don vil selvsagt også starte forberedelsene med å samle pp på annen verden, og ja det er mulig. Samme kan sies om flagg.

Konklusjon er at ultima oppsett på konto med 24/7 aktivitet, stort nettverk og PP i bøtter er ganske anderledes enn den vil se ut for en middels aktiv spiller. Middels aktive spillere bør følge questene og få opp ressfelt og tropper. Troppe fokus vil være enda mer viktig for dem med late start, da det ikke er moral på verdenen. I startup kunne vi tillate oss å kjøre ekstra fokus på ressfelt, de første dagene grunnet lavt farmeutbytte og lang begynner beskyttelse.
 

DeletedUser

Guest
1. gjøre oppdragene som kommer på venster side i ig skjermen.
2. rushe ressfeltene hardt pga lite bb byer (produsere lk etterhvert som ressfeltene kommer høyere, da kan man lettere farme fordi man har mer ress å rutte med for å produsere lk)
3. Du har et greit antall lk fokuser på å farme så du kan fortsette å få ressfeltene høyere opp (produser hk i tillegg så det ikke tar så lang tid å få bygningene ferdig om du ikke har pp.
4. Når dette er gjort skaff deg en god og hjelpsom stamme som kan tilby deg støtte i vanskilige situasjoner.

- PP sendes til salomon
 

gard345

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
4
hvis du ikke bruker pp.

da bygger du ressfelan til 15 hver, også bygger du stal og farmer mye :), ha stall fult i prod helt til ressfelt 24, da byger du aka, siden hva kan du adle uten tropper? (utenom 26 poeng byer og barbar)
 
Sist redigert:

DONslask

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
103
VInner er thomz97 og benja81


-Spoonman og ????? får 60 dagers Premium vær.


Runde 3:

neste konkuranse blir å gjette hvor mange spill jeg har på Steam kontoen min, den som kommer nermest/eksakt antall får 30 dager Premium, blir det flere med samme riktige svar blir det random hvem som vinner,bare lov å gjette 1 gang per forum bruker og husk å poste hvilken konto premien skal til.
 
Sist redigert av en moderator:
Topp