The Vigilante
Velkjent medlem
- Reaksjonspoeng
- 128
Enig med Torque, støtter ikke.
Tom kommer som vanlig med gode og reflekterte synspunkter. Jeg føler allikevel at dette forslaget handler
vel så mye om hvilken vei man ønsker TW skal ta. Hvilke faktorer er det som skal være med på å avgjøre hvem som kommer seirende ut på en verden?
Er det tid og aktivitet? Eller er det strategi, taktikk, samarbeid og ferdigheter? Sannsynligvis en god blanding, men Jeg mener definitivt at tidsaspektet bør
tones kraftig ned. Derfor ønsker jeg alle forslag som kan spare spillere for unødige tidstyver velkommen.
Når det gjelder Simen sitt forslg, ønsker han mer fleksibilitet rund KA. Han ser at den automatiserte byggingen hindrer veksten hans da ressurserene blir plassert i en bygningskø . For å prege mer gullmynter må han dermed bygge manuelt, eller fjerne byggetrinn i alle byer KA er slått på, hver gang han skal prege. Den prosessen har lite med ferdigheter å gjøre, men handler mye om tid og aktivitet.
Ferdighetene til simen går på hvilken rekkefølge han bygger byene sine i forhold til innstillingene på serveren, og hans overordnede strategi.
Jeg mener ferdighetene bør honoreres i større grad enn hvor mye tid som skal legges ned i spillingen. Tid og aktivitet vil uansett alltid være en
stor faktor i dette spillet.Jeg tror den enorme tidbruken som kreves for å henge med, er en av de største fiendene til TW, i forhold til å bevare spillermassen.