Koordinatskript

DeletedUser

Guest
Siden grunnlaget for spørsmålet ditt (alder på brukerne, og hvorvidt de har premium) gjør at det egentlig dreier seg om scripts generelt, eller en hel rekke scripts hvor flere allerede er godkjent, så tror jeg du får bedre svar om du tar det i en egen tråd i feks spørsmålsforumet :)

Om jeg misforsto og du egentlig bare lurer på hva dette scriptet kan brukes til, så mener jeg Vv0lv3r1n3 har skrevet (opptil flere?) innlegg om det i denne tråden. I så fall vil jeg råde deg til å lese i det minste førsteinnlegget i trådene før du spør neste gang, da veldig mye man kan finne på å spørre om gjerne står der. :)
 

DeletedUser

Guest
Enig med Newsted der. Dette angrepet kan brukes mot alle script, men utrolig mange hadde protestert dersom alle script ble banna. Kan for øvrig peke på at små spillere på 11 år har lett for å frike ut no matter om de ikke får sendt så utrolig mye angrep på seg. Send 10 fakes på en fersk spiller, og han kommer til å få hetta :D For de som faktisk vet hvordan man bruker faner o.l. tar dette ca... 2 minutter? Kortere tid dersom du er kjapp? Og hvorfor skulle noen i det hele tatt gidde å overfake små spillere? Fritids? Tror dette scriptet ville være mer praktisk mot spillere en faktisk ville hatt NYTTE av å angripe, altså ikke bittesmå spillere som ikke vet forskjellen på å støtte og adle :)

Så, for å faktisk svare på spørsmålet ditt, kan jeg si... ingenting :) Men alle script er til for å gjøre det lettere for brukeren. Rett og slett fordi ingen gidder å bruke et script som IKKE gir deg fordeler. De som betaler PK vil altså fremdeles ha en bra fordel mot ikke-priviligerte 11-åringer uten PK selv uten dette scriptet. Poenget med PK er vel også at det skal være attraktivt nok til at folk vil kjøpe det? :p Og som nevnt kan jo scriptet også brukes av forsvarere, faking er kun ett av bruksområdene, og ikke engang det folk tror de hadde brukt det mest til, så der har du vel svaret, eller hva? ;)
 

paalodin

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
159
Har jeg forstått det riktig at teamet skal ta opp denne enda engang? Eller er det opp til PaBben å avgjøre denne(som alt annet)? Kunne vært fint å fått avklart hvordan tingene egentlig fungerer.
 

paalodin

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
159
Dere selger produktet Tribalwars. Kan dere tenke tanken brukervennlig??? sette automatisk styring på tog. gjøre TW til ett spill som er brukervennlig.... bahhh tror ikke teamet vet hva det betyr, slå det opp...
 

Scarborough

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
320
Hei,
Vi har mye å ta hånd om når det kommer til script-delen. Nye script som skal gåes igjennom og oppdaterte script. Det at ting tar tid er bare slik det er dessverre :)

mvh
Scar
 

DeletedUser

Guest
Tok nå ganske kort tid å avslå scriptet første gang, da... :p
 

Vv0lv3r1n3

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
8
Hei,
Vi har mye å ta hånd om når det kommer til script-delen. Nye script som skal gåes igjennom og oppdaterte script. Det at ting tar tid er bare slik det er dessverre :)

mvh
Scar

Jeg vil tro av frustrasjonen kan komme av følgende;
  • Dere har enda ikke tatt dere de 3 minuttene det vil ta å forklare de "andre" grunnene deres til at disse skriptene ikke ble godkjent.
  • De eneste grunnen dere har kommet med har, så vidt jeg kan se, blitt revet i fillebiter.
  • Det er et totalt fravær på vilje til å diskutere dette med oss på forumet.
  • Det virker ikke som om dere faktisk har satt dere inn i argumentene for å godta disse skriptene, og er veldig forutinntatte.
  • Dere har hatt minst ett ukentlig møte etter at dere sa dere skulle vurdere skriptene på nytt.

Det da i tillegg til at dere er, vel, generelt veldig treige til å gi svar på forespørseler. Ja, jeg vet at dere jobber frivillig, men dere kan alltids velge å gjøre som de har gjort på .dk, og bare linket direkte til de godkjente skriptene på .net.
 

paalodin

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
159
hva skjer her da??? har teamet forsvunnet fra planeten?? Vil si det har drøyd lenge med denne. :confused:
 

DeletedUser

Guest
Er det lov til og teste dette (vill se hva det gjør) men ikke bruke det til og sende angreps etc, hva det er til?
 

DeletedUser

Guest
Start en konto på betaserveren eller et sted hvor dette scriptet er tillatt :)
 

Scarborough

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
320
Hei igjen,
Jeg beklager virkelig at dette begynner å dra ut i lengste laget, men vi har sendt dette videre til InnoGames i håp om å få synspunkter fra dem. Vår kontakt i InnoGames har ikke vært tilstede i denne perioden, men jeg håper virkelig han snart er på plass igjen :) Jeg skjønner meget godt frustrasjonen, og jeg beklager så mye!

mvh
Scar
 

Vv0lv3r1n3

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
8
@Ghostwarrior: Tviler på at det er lov, men jeg har nå prøvd å beskrive skriptene i første posten. Eventuelt kan du gjøre som Wynja foreslår :)

@Scar: For meg virker det som om dere spør InnoGames om grunner for å ikke godta et skript fordi dere ikke selv har noen gode begrunnelser, til tross for at det er lov på tilsvarende servere uten at InnoG ser ut til å sette en stopper for det. Håper virkelig jeg tar feil der, men har vondt for å tro at det var en veldig objektiv forespørsel dere sendte dem. At dere har påstått at dere sitter på flere grunner selv, men ikke deler dem er... hmm, underholdene.
 
Sist redigert:

DeletedUser

Guest
Kan dere ikke offentliggjøre henvendelsen til innogames? Da får vi forhåpentligvis avkreftet misstanken til Vv0lv3r1n3
 

The Bird

Aktivt medlem
Reaksjonspoeng
28
Morsomt å se teamet ikke klarer å godkjenne et script uten å sjekke med Pappa Inno først.
 

paalodin

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
159
Sånn er det ute i den virkelige verden vettu.


Dette er jo helt latterlig spør du meg, er det mulig, de sitter med besluttningsmakten men klarer ikke å lese denne tråden og gjøre seg opp en egen mening?? Hva er det egentlig teamet gjør?? Kan virkelig begynne å lure. Alt tar sykt lang tid, hva med å sette sammen ett team som har tid til å holde på, har kunnskap om TW og kan ta en besluttning uten å spørre Innogames.???
 

DeletedUser

Guest
Hvis Innogames tillater det på .dk og .se så hvorfor skulle dei forby det her?

Alle scripts som er tilatt på .net .se osv osv. Bør vere tilatt ALLE steder.
 

paalodin

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
159
Hvis Innogames tillater det på .dk og .se så hvorfor skulle dei forby det her?

Alle scripts som er tilatt på .net .se osv osv. Bør vere tilatt ALLE steder.


Er vel på tide at TW-teamet her på .no gjør noe med arbeidsmengden sin, alle modsa klager jo på at de ikke har tid etc. pga skole,jobb,fritid. Hadde vært fint om de kunne tatt til fornuften og forstått at noen av oppgavene de har burde delegeres til .net, dette er jo ett klassisk eksempel på hvilke ooppgaver de kunne fjernet fra sine arbeidsoppgaver og latt andre ta seg av.
 

varanior08

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
144
Støttes ikke, av den enkle grunn at jeg da mister fordelen med min enomre effektivitet når jeg angriper :eek: (im a bitch that way)
 
Topp