Koordinatskript

DeletedUser

Guest
Er ikke som innogames holdt avstemning når de kom med kontoadmin og halvering mot pp heller.
 

DeletedUser

Guest
Er ikke som innogames holdt avstemning når de kom med kontoadmin og halvering mot pp heller.

om eg iche tar feil så e det iche innogames men det norske teamet som avgjør om script skal være lovlige, ergo så burde spellarane som spelle her fått våre me å avgjøra om et så viktig/avgjørane script ska vær lovlig ellar iche
 

DeletedUser

Guest
Innogames tillater disse scriptene, og PABben er ansatt hos Innogames. Altså en del av Innogames selv, og en utstrekning av deres makt.

Spillerne har, som Vv0lv3r1n3 sier, hatt mer enn god nok anledning til å si sin mening om disse scriptene i denne tråden som har vart i over fem uker nå, og de har vært oppe til diskusjon mange ganger tidligere også, med stort sett bare meg som motstander.

Dersom spillerne ønsker å delta i utviklingen av tribalwars.no så er det opp til dem selv å oppsøke forum, sette seg inn i hva som foregår og uttrykke meningene sine. Man kan ikke kreve å bli hørt i en diskusjon dersom man ikke oppsøker den.

Når det settes opp undersøkelser så er jeg enig med deg om at man også bør gjøres oppmerksom om dem ig, men det har ikke vært tilfellet her. Hvorvidt det skal være en undersøkelse er ikke noe hvert enkelt medlem har medbestemmelsesrett om utover at de har full tilgang til forumet og rett til å uttale seg her. Hvis det hadde vært populære etterspørsler om en undersøkelse tidligere i denne saken så hadde teamet kanskje laget en, men du ser jo selv hvor ensidig denne tråden har blitt.
 

DeletedUser

Guest
At folk begynner å sutre over at det ikke har vært en avsteming ang dette scriptet er helt meningsløst. Denne tråden har eksistert i fem uker, dvs mer enn god nok tid på å kunne utrykke hva du mener om det. Om du ikke har tatt del i diskusjonen for du stå for selv, naitsirk, men hver så snill å slutt med denne sytinga, det blir for dumt. Det gjelder forsåvidt dere andre, som til tross for null aktivitet når det kommer til diskusjonen rundt dette scriptet, har vært totalt fraværende, så blir det for dumt å komme i ettertid å whine, rett og slett.
 

DeletedUser

Guest
Grunnen til at det er så stor harnisk rundt dette scriptet er jo at det var noen personer som ble bombet med fakes før det var vanlig å få 1000 incs i fleisen. Dette har gitt folk traumer og de er livredde dette scriptet. Saken er den at folk som er raske på avtrekkeren vel så raskt kan gi like mange fakes like fort ved bruk av økter, eller troppeinnsettingsscript.

Se hva denne smarte karen sier og ta dere en bolle.

Btw. Helt klart for dette scriptet ;-)
 

varanior08

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
144
Grunnen til at det kansje ikke er blitt diskutert mot dette scriptet er vell kansje fordi teamet har virket som de er mot det. Mener også å huske at det sto "avslått" forran tråden for ikke så lenge siden (?) Korrekt meg viss jeg har feil på den vell og merke :p

Men uansett, selvom jeg for all del er glad i å diskutere, så gidder ikke jeg sette meg inn i en diskusjon angående et script som er blitt avslått som jeg heller ikke har noen god kjennskap til. Tror kansje dette er noe flere spillere kjenner seg igjenn i (?)

Men med tanke på faking, så ser jeg som tidligere utalt ikke helt hysteriet med dette... Jeg skal banne, sverge, love og muligens vedde på morra mi på. At jeg er i stand til å fake fortere en samtlige som bruker dette scriptet med min egen metode :)



Men må inrømme at jeg er en smule missfornøyd med at dette er blitt godkjent. Ettersom jeg nå ikke drar like stor fordel av å ha min egen metode. Nå bruker jeg vell og merke dette scriptet sammen med min metode, slik at jeg kan fake ENDA raskere. Noe som for all del ikke er godt for de norske serverne.
 

lowenan

Aktivt medlem
Reaksjonspoeng
36
Merkelig at folk kan påstå at man må følge med på scriptforumet om man skal ha meninger om TW, et spill man har spilt i årevis. Er tydelig at det er ingen ende på alt som skal forandres på et spill som fungerte veldig bra fra før, dette selv om man spiller på samme verden som man gjorde for 3 år siden.
 

DeletedUser

Guest
Man må ikke følge med på forumet for å ha meninger, men man må følge med om man forventer å bli hørt når det dukker opp saker man ønsker man kunne ha sagt noe om.
 

Villarreal

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
429
Å fake burde være litt jobb, synes faktisk jeg. Å innføre et script som favoriserer late spillere, synes jeg ikke noe om, og jeg tror ikke det lokker flere personer til TW akkurat. Skal man ha ut firesifra antall angrep, så bør det være en liten jobb å få de ut. Det er sant at forsvareren har mange fordeler, som feks nattbonus og moral osv., men likevel.
 

The Bird

Aktivt medlem
Reaksjonspoeng
28
Å gjøre ting lettere favoriserer ikke late spillere, men tvertimot. Spillere som utgjør en innsats i spillet kan gjøre mye mer på like mye tid som før. Aktivitet og pågangsmot er fremdeles, og vil alltid være det viktigeste innenfor tw;)
 

Villarreal

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
429
Å gjøre ting lettere favoriserer ikke late spillere, men tvertimot. Spillere som utgjør en innsats i spillet kan gjøre mye mer på like mye tid som før. Aktivitet og pågangsmot er fremdeles, og vil alltid være det viktigeste innenfor tw;)

Det gjør ting lettere for angriperen, men for forsvareren vil det bli gjort fra vanskelig til et forbanna slit uten like. Det favoriserer en lat spiller i den forstand at det gjøres enklere å sende ut masse fakes med liten jobb. En jobb man sannsynligvis bare ville gjort om det var mer viktig.

Aktivitet og pågangsmot er viktig, men er begrensa hvor lenge en spiller gidder å sitte med 5k innkommende, som aldri tar slutt.

Ser folk sier at man har hatt muligheten til å diskutere dette tidligere, men synes hele tittelen på emnet her i det hele tatt er misvisende. "Koordinatscript" ringer ingen bjeller her i gården, mens "fakescript" er i grunn noe som gjør det. Godt mulig det kan kalles koordinatscript også, men det er vel strengt tatt ikke det den jevnlige TW-spiller gjenkjenner det som, og da synes jeg det hele blir litt feil.
 

DeletedUser

Guest
Jeg vil veldig gjerne få lov til å si noe uten at det kommer fra meg som moderator, men meg selv som spiller her på .no.

Det at dette scriptet nå kom gjør ikke at jeg sender flere fakes enn fra før. Jeg sendte like mange fakes på like lang tid manuellt som jeg gjør nå som jeg har scriptet liggende i hurtigbaren. Eneste forskjellen på dette scriptet og manuellt sending for meg er at jeg nå ikke trenger å bruke bokmerkene mine for å legge opp forhåndslagde faner.

At en spiller har 5k innkommende og at det sliter på forsvareren, vel det forstår jeg. MEN før dette scriptet ble godkjent, så satt likevel en av mine stammefrender med rundt 7k innkommende på like kort tid som andre har fått 5k.

Så script eller ei, det er et rent og skjært mareritt uansett om du bruker det scriptet eller ikke.

Tilslutt vil jeg også si at om det detter inn 1k angrep i samme fart, så er sannsynligheten ganske stor for at du bare kan tagge det som fakes anyway. Og heller plukke opp de små ekstra angrepene som detter inn litt utenom.
 

The Bird

Aktivt medlem
Reaksjonspoeng
28
Det gjør ting lettere for angriperen, men for forsvareren vil det bli gjort fra vanskelig til et forbanna slit uten like. Det favoriserer en lat spiller i den forstand at det gjøres enklere å sende ut masse fakes med liten jobb. En jobb man sannsynligvis bare ville gjort om det var mer viktig.

Aktivitet og pågangsmot er viktig, men er begrensa hvor lenge en spiller gidder å sitte med 5k innkommende, som aldri tar slutt.

Ser folk sier at man har hatt muligheten til å diskutere dette tidligere, men synes hele tittelen på emnet her i det hele tatt er misvisende. "Koordinatscript" ringer ingen bjeller her i gården, mens "fakescript" er i grunn noe som gjør det. Godt mulig det kan kalles koordinatscript også, men det er vel strengt tatt ikke det den jevnlige TW-spiller gjenkjenner det som, og da synes jeg det hele blir litt feil.

Det kalles koordinatorscript pgr det har mange funksjoner. Om en ville kalt det fakescript ville det vært misvisende. Om den gjennomsnittlige leser ikke skjønner hva dette navnet faktisk viser til så er det ikke vanskeligere enn å.. eh.. lese innleggene til Grim som forklarer alt på en forstålig måte. De som ikke gidder lese hva dette scriptet handler om er vel mer eller mindre likegyldig til scriptet sin faktiske funksjon uansett.

PS det er allerede veldig lett å sende ut mange fakes uten dette scriptet fra før av, så om det vil revlusjonere antall incs som blir sendt ut tviler jeg på.
 

Villarreal

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
429
Det kalles koordinatorscript pgr det har mange funksjoner. Om en ville kalt det fakescript ville det vært misvisende. Om den gjennomsnittlige leser ikke skjønner hva dette navnet faktisk viser til så er det ikke vanskeligere enn å.. eh.. lese innleggene til Grim som forklarer alt på en forstålig måte. De som ikke gidder lese hva dette scriptet handler om er vel mer eller mindre likegyldig til scriptet sin faktiske funksjon uansett.

PS det er allerede veldig lett å sende ut mange fakes uten dette scriptet fra før av, så om det vil revlusjonere antall incs som blir sendt ut tviler jeg på.

For en fantastisk håpeløst kommentar. Jeg og mange andre gidder ikke bry meg om alle mulige script som legges ut på dette forumet her, men et fakescript kan faktisk gå ut over ganske mange spillere.

Og den siste linja der. Om det er så lett å sende ut så mange fakes fra før, så trenger man vel ikke noe sånt script? Eller, gjør det ting enkere? Ja. Dermed har det betydning.

Personlig har jeg ingen problemer med å gi en person firesifra incs, om jeg vil det, men det er en del jobb. Mye jobb for meg, mye jobb for forsvareren. Med et slikt script, mindre arbeid med å sende ut masse angrep, men fortsatt masse jobb for forsvareren. Er slikt vi ønsker at TW skal være? En lat angriper bare sender ut meningsløse fakes enkelt ved hjelp av et script, mens forsvareren skal sitte og jobbe rævva av seg?

Nei. La nå for all del de som vil sende fakes, jobbe litt for det, som forsvareren må (eller burde).

Når det gjelder tittelen på emnet her, så synes jeg det fortsatt er misvisende. Dette er legalisering av et fakescript, også kalles det hele for koordinatscript. Ihvertfall når tråden blir brukt som et utgangspunkt for en avgjørelse.
 

The Bird

Aktivt medlem
Reaksjonspoeng
28
For en fantastisk håpeløst kommentar. Jeg og mange andre gidder ikke bry meg om alle mulige script som legges ut på dette forumet her, men et fakescript kan faktisk gå ut over ganske mange spillere.

Da burde du og dine sjekke forumet mer nøye. Alle som har spilt dette en stund vet at det blir lagt ut masse nyttig info her ang scripts og forandringer i spillet. Om du ikke bryr deg om hva som blir lagt ut får det stå på din regning.


Og den siste linja der. Om det er så lett å sende ut så mange fakes fra før, så trenger man vel ikke noe sånt script? Eller, gjør det ting enkere? Ja. Dermed har det betydning.

Det er lett å sende fakes fra før av. Scriptet her gjør det lettere å sende fakes, det stemmer. Uansett så har dette scriptet mer enn èn funksjon. Det kan brukes til flere ting.

Personlig har jeg ingen problemer med å gi en person firesifra incs, om jeg vil det, men det er en del jobb. Mye jobb for meg, mye jobb for forsvareren. Med et slikt script, mindre arbeid med å sende ut masse angrep, men fortsatt masse jobb for forsvareren. Er slikt vi ønsker at TW skal være? En lat angriper bare sender ut meningsløse fakes enkelt ved hjelp av et script, mens forsvareren skal sitte og jobbe rævva av seg?

Jeg ønsker at tw skal være utfordrende, og jeg vil at ting skal bli effektivisert slik jeg kan gjøre mer på kortere tid. Om du mener noe annet skal du få lov til det, men å begynne å argumentere mot scriptet etter det har blitt godkjent er veldig rart. Btw om en lat spiller sender 5000 incs på deg er det jo bare til å angripe tilbake. Om personen er lat så vinner du vel lett uansett.


Nei. La nå for all del de som vil sende fakes, jobbe litt for det, som forsvareren må (eller burde).

Når det gjelder tittelen på emnet her, så synes jeg det fortsatt er misvisende. Dette er legalisering av et fakescript, også kalles det hele for koordinatscript. Ihvertfall når tråden blir brukt som et utgangspunkt for en avgjørelse.

Som så mange har sagt før i denne diskusjonen så vil dette scriptet bli brukt til, farming, nuking, faking og støttesending. Altså det er ikke bare et fakescript, men et script som vil gjøre mange områder lettere. Ikke alle gidder å farme hele dagen heller. Jeg viser til flere av grimlock sine innlegg der han påpeker at i våre naboland har majoriteten av spillerene vært storfornøyd med dette scriptet. Jeg antar det vil være det samme på .no.

P.S all info er lagt ut i tråden her så om du ønsker noe mer info kan du lese der. Det er klart du ikke liker at dette scriptet er godkjent, men det er ikke akkurat overraskende at det ble godkjent etter ingen la holdbare argumenter på bordet før godkjenningen. Du burde gi det litt tid å bruke scriptet litt før du dømmer det så voldsomt, gard:)
 

Villarreal

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
429
Jeg ønsker at tw skal være utfordrende, og jeg vil at ting skal bli effektivisert slik jeg kan gjøre mer på kortere tid. Om du mener noe annet skal du få lov til det, men å begynne å argumentere mot scriptet etter det har blitt godkjent er veldig rart. Btw om en lat spiller sender 5000 incs på deg er det jo bare til å angripe tilbake. Om personen er lat så vinner du vel lett uansett.
At det skal bli mer utfordrende er en ting, men det er strengt tatt ikke mer morro å få en haug ekstra med fakes på seg. Mer utfordring kan være f.eks bedre koordinerte angrep mot deg. Det som er morro, ikke det å bli slitt ut av femsifra antall incs på seg daglig. Da er det ikke mye morro. Men men, hver sin smak.

P.S all info er lagt ut i tråden her så om du ønsker noe mer info kan du lese der. Det er klart du ikke liker at dette scriptet er godkjent, men det er ikke akkurat overraskende at det ble godkjent etter ingen la holdbare argumenter på bordet før godkjenningen. Du burde gi det litt tid å bruke scriptet litt før du dømmer det så voldsomt, gard:)
Det er sikkert et fint script å bruke, og nå som "alle andre" bruker det, så kommer jeg selvsagt til å sjekke det ut selv. Jeg er bare prinsippmessig uenig en innføring av et script som gjør faking enda lettere enn det er. Ser det hjelper lite å diskutere dette nå uansett, da jeg er litt for sent ute, men vil likevel legge inn en kommentar om hva jeg synes om det. Og det må jo være lov.
 

DeletedUser

Guest
Pfft. Dette er fakescript, uansett om dere velger å kalle det noe annet.
 

Ingmo

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
21
har du prøvd å bruke det til noe annet?

Anbefaler deg å prøve å støtte med dette Scriptet, en drøm ;)

Mvh ingmo
 
Topp