Kremt.....

DeletedUser

Guest
Arnie <3 is back in service ja, men jeg bruker ikk bukseR ;)
 

DeletedUser

Guest
Arnold! <3 :)
Heldigvis er jeg en bukseløs Pokémon.

BombayTV er en classic!
 
Sist redigert av en moderator:

DeletedUser

Guest
Mr. Smith: Er det ikke "takk" man pleier å svare? Er ikke helt sikker, men prøver meg med det jeg. Takk. :eek:

Dr. McQueen: Eh, vet ikke helt jeg, "back in service"?
Og bare så jeg ikke glemmer det, at du ikke bruker bukser spiller vel ingen rolle? Pleier man ikke å ha trusene under buksa, så da gjør du det bare lettere da? :confused:

Pikachu: Nok en gang, bukser og truser er virkelig ikke det samme. Lær dere forskjellen.

Jazcan: Takk, tror jeg. Men, er vel du som har vært borte? Eller har jeg misforstått noe?
Og om jeg får flere underbukser denne gangen gjenstår virkelig å se. Men det trenger vi ikke å snakke om, kan jo ikke gå ut på et forum og si at V7 blir omtrentlig like seriøst fra min side som det V6 ble. :p

dommola: Ikke for å være slem med deg, men planene "våre" er ikke så skumle. For all del, bare bli redd.
Og ''time to go to work, work all night, search for underpants hey, we wont stop untill we have underpants" krever vel en anelse av nattlige aktiviter, foruten søvn? Vet ikke hvilket aktivitetsnivå folk forventer av meg, men for at noe slikt skal skje bør det komme en voldsom motivasjons-boost, den kan ikke jeg se med det første. Men, ikke si det til noen, mkei? :eek:

Forresten, er jo tross alt "V7 Stammer og medlemmer" dette. Så om noen mot formodning skulle ønske å faktisk sørge for at det er en mulighet (om enn veldig liten) for at det blir noe aktivitet på TPNs stammeforum, så får man si ifra.
 
Topp