Krigen ferdig?

mrzhalt

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
175
Snop lion lagde Raggea å drev med masse-rekkrutering uten å sende brev. Jeg har fått mange spørsmål om hvorfor jeg joinet Raggea av flere spillere så der har dere svaret. Jeg tok over som leder i Raggea da jeg liker å ha kontroll å gi ut kommandoer på sparket uten å snakke med 5 stk om en sak da jeg er litt spontant av meg, samtidig som jeg hadde litt uenigheter med ledelsen. Avtalen for at jeg skulle ta over var at stamme navnet ikke skal endres & Sopp lion står som grunnlegger. Jeg fant fort ut av hva jeg ville på denne verden, nemmelig ta ut Wysos. da det er en enkelte spillere som jeg ser på som en meget store trussler. vel, de fleste :)

Jeg skaffet rask en allianse med TTB. samme natt erklerte Wysos. krig mot både TTB & Raggea

Nå er det sånn Wysos. er ute av bilde, kanskje ikke så veldig rart da det er 50 vs 8. Jeg skal ikke legge skjul på at jeg jobbet hardt for å prøve å få 50 stk til å gjøre ting da alle ikke har samme finesser, aktivitet, erfaring som i Wysos.

Nå er Wysos. ute av bildet(forhåpentligvis jekket ned) som var planen min her. men hva skjer videre?
Jeg kommer til å rense opp i Raggea å bli kvitt spillere som ikke gjorde noe mot Wysos. Jeg inviterer også spillere i TTB til å søke seg inn i Raggea da jeg likte veldig mange av dem å de gjorde veldig mye! ( Beklager Gertpe & Bothvidt )

Avtalen med TTB var ganske mager men jeg tenker 48 timer fred burde være nok. Torsdag kl 12:00 vil jeg anse alliansen som ferdig.

Jeg vil også invitere tidligere spillere i Wysos. til å søke seg inn da det faktisk var 50 vs 8 å jeg ikke har noe personlig imot noen av dem. det er sikkert flere spillere som vil fortsette på hp12 ?

Mange vil ikke sette pris på dette, men jeg mener det er det eneste jeg kan gjøre nå for Raggea sitt best!

- Simen
 

gertpe

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
253
Selv om jeg har gitt svar på våres forum, bør jeg vel gjøre det her å. Det er åpenbart et offenlig anliggende at dere bryter alliansen med oss.

Du trenger ikke beklage overfor meg, jeg eier som sagt ikke TTB.

Vi er ikke elite spillere med samme kvaliteter som dere i Reggea, men håper vi gjorde litt nytte for oss i forbindelse med de små aksjoner mot WySoSe. Som du nevner....ganske unfair fight...men det ble nu så.

Og nu er det åpenbart skapt ny presedens for å skaffe medlemmer, vi søker dem ikke lengere IG, vi søker dem her. Så jeg invitere hermed folk fra både WySoSe og Reggea til å søke til TTB. Vi bærer ikke nag og ska behandle både tidligere allierte og fiender med verdighet.

Jeg håper folk ser litt ironien i dette.
 

mrzhalt

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
175
Selv om jeg har gitt svar på våres forum, bør jeg vel gjøre det her å. Det er åpenbart et offenlig anliggende at dere bryter alliansen med oss.

Du trenger ikke beklage overfor meg, jeg eier som sagt ikke TTB.

Vi er ikke elite spillere med samme kvaliteter som dere i Reggea, men håper vi gjorde litt nytte for oss i forbindelse med de små aksjoner mot WySoSe. Som du nevner....ganske unfair fight...men det ble nu så.

Og nu er det åpenbart skapt ny presedens for å skaffe medlemmer, vi søker dem ikke lengere IG, vi søker dem her. Så jeg invitere hermed folk fra både WySoSe og Reggea til å søke til TTB. Vi bærer ikke nag og ska behandle både tidligere allierte og fiender med verdighet.

Jeg håper folk ser litt ironien i dette.


Det var aldri noe personlig med det, ville kun jekke ned Wysos. Jeg bærer faktisk ikke nag til noen av de å de er velkommen til å søke :)
 

gertpe

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
253
Det var aldri noe personlig med det, ville kun jekke ned Wysos. Jeg bærer faktisk ikke nag til noen av de å de er velkommen til å søke

Jammen kjære deg, håper da aldrig du legger noe personlig i et spill, for da er vi på ville veger.

Og jeg bærer heller ikke nag til noen, så både folk fra din stamme og WySoSe er velkommen til oss. Og vi tilbyr krigserstatning til de overlevende.
 

gertpe

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
253
Jeg er bare målløs.......Reggae er nok den mest ustabile stamme jeg har vært bort i. Jeg gir kredit til dens medlemmer, dem er angasjerte, følger med og er utrolig på alerten.

Jeg er bare bekymret for deres videre velferd....
 

gertpe

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
253
Nope, ka ikke se i fremtiden. Men fortiden legger premissene for fremtiden.
 
Topp