Krigen i K45 eskalerer

DeletedUser

Guest
Næmmen :) Tore Hund jo :O

Vi har jo klinget sverd før. Så morro. Baah, vi må da finne oss en stamme sammen en gang i framtiden :)

Jeg VET jo du kan spille, har jo splittet uendelige mengder av dine tog. Regnet med det var en spiller av ditt kaliber :p
Jeg skal faktisk nyte denne sommeren med å bruke tid på ungene, og ikke foran dataskjermen :)

Blitt mye mer hektisk på jobben, og til høsten har vi høysesong hvor dagene blir lange og travle, så jeg tviler sterkt. Allikevel så har jeg knapt telling på hvor mange ganger jeg har sagt at nå er det nok...og t.o.m. løyet for samboer om at jeg IKKE spilte TW lenger...jesus...ikke bra i det hele tatt :)
 

Hansemann

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
9
Finn deg noen pensjonistkontoer og bare sitt og kos deg :p

Du er som Kemp23 du. Enten/eller.

Mer latsabb jeg. Kan godt bare sitte og chille`n leeeenge, før noen angriper da selvsagt :p
 

DeletedUser

Guest
Så godt som dø. Han har ingen tropper igjen. murene er nede. og vi har enda mange nukes igjen i området. Han er nok vekke i morgen. Ingen som krangler om den gråbyen hans enda da, så helt borte blir han kanskje ikke enda:)
 

DeletedUser

Guest
Gah-.- sleminger :[

Trøster meg med at dere har reisverket som leder, GL with that.
 

DeletedUser

Guest
Da var endelig siste byen til Fakenick historie.

Takk for en god kamp. Ble vanskelig å ta de siste da du eide nukene mine så innmarri i første runde. Fikk likevel tatt deg ut til slutt. Det er stammesamarbeid FTW.
Sjelden man møter så bra forsvarsarbeid, det skal du ha.
 

DeletedUser

Guest
Jeg fikk for lite tid til TW med alt for mye å gjøre på jobben, og rakk heller ikke sende mine katter avgårde i påvente av at fakkelen skulle komme. Blir man for inaktiv, så er det like greit å avslutte, så jeg gidder ikke starte opp igjen :)

Takk for at jeg vil få meg en fin sommer laaaaangt unna noen data da :)
 

DeletedUser

Guest
Jeg får ta en "Hansemann spesial" da, og bygge noen bedritne byer for L-13 og senere adle...pokker...man må jo liksom innom her okkesom :)
 

DeletedUser

Guest
Hehe, jeg regnet jo med at OHKO og THKO skulle klare å adle meg da, men ville ha meg en fight med disse beryktede spillerne fra .net for å se hvordan de spilte :)

Nå var det kun Doinky jeg farmet i min nærhet, og jeg fortalte Luke at han kunne spare seg for sine overtalelsesevner, og heller adle meg, ellers ville jeg adle han :)

Både OHKO og THKO ga begge opp, så da var vel mitt lille "veddemål" med disse guttene ansett som vunnet, og "mission accomplished" for min del her i V5 :)

Mvh,
Fakenick aka Tore Hund :)

Satt å tenkte på at det kansje kunne være deg når jeg leste den introduskjonstråden din ingame
 

DeletedUser

Guest
Og i natt har vi i Prey vist at vi ikke har forsvunnet enda. Vi er på ingen måte ferdige med L-13 og har som drivkraft å ta igjen for det store tapet vårt av fakenick sine byer.
 

DeletedUser

Guest
Dere har tatt EN by???? Flott det, god innsats. en hel by ja. Da er dere ikke borte ennå. Riktig det. Det er bra dere ikke har gitt dere da:)
 

DeletedUser

Guest
Hey;) Det var en hel nuke i den byen, + det var for å vise at vi fortsatt her er. Dessuten så kosta jo byen oss knapt 200 tropper.;)
 

DeletedUser

Guest
Og der forsvant enda en nuke inn i gapet vårt.. Var så mye forsvar der at det knapt kostet oss noe ;)
 
Topp