Krigsstatistikk

Reisverket

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
203
Så hvordan går det med krigene i v21 da. Her er siste uke sett fra Aristkratenes ståsted:
Side 1:
Stammer: 4PLAY, SW4G, ORM, J.F.F, JFFA, SoA, TBH
Side 2:
Stammer: Aristo, Aris2

Timeframe: Forrige uke

total erobringer:

Side 1: 132
Side 2: 134
Forskjell: 2

chart


Totalt erobret av motsatt side:

Side 1: 12
Side 2: 34
Forskjell: 22

chart


Poeng beregnet av den totale erobringen:

Side 1: 416,812
Side 2: 650,670
Forskjell: 233,858

chart


Poeng beregnet av den totale erobringen av motsatt side:

Side 1: 90,729
Side 2: 192,644
Forskjell: 101,915

chart
 

habbomannen

habbomannen
Reaksjonspoeng
551
Viser min overlegenhet med å skrive her

Dette forumet krever at du venter 30 sekunder med å vise din overlegenhet. Vennligst prøv igjen om 10 sekunder.
 

DeletedUser

Guest
Krigen snur nok snart :awesome: Nå som 4PLAY er back in the game.
 

Reisverket

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
203
Det gleder jeg meg til, Mastif! Vel, kanskje ikke at den snur, men at den blir jevn, god og morsom! Jeg tviler ikke på at dere har mer å by på enn dere har vist til nå, for det har ikke vært mye å skryte av. ;)
 

DeletedUser

Guest
Bare vent å se, skal nok få pisket fart i v21 igjen (giggle)
 

Reisverket

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
203
Jepp, med uventet hjelp fra to fine gamle travere som dessverre forlot oss. Liten tvil om at den twisten gir oss mer motstand. Men det blir morsomt! Lykke til!
 

DeletedUser

Guest
Slutt med dine spion leker så kan jeg ærlig si hvem som er best av oss. Lykke til du og!
 

Pettulf

Aktivt medlem
Reaksjonspoeng
38
Enig med Mastif. De sier at alt er lov i krig og kjærlighet. Men dette er et spill kjære Rv.
 

Reisverket

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
203
Enig med Mastif. De sier at alt er lov i krig og kjærlighet. Men dette er et spill kjære Rv.

Hva er poenget ditt? Du tror ikke jeg har fått med meg at dette er et nettleserspill? Hva har det med saken å gjøre? Tror du de som utviklet spillet tenkte: "vi lager et krigsspill fra middelalderen. Så autentisk som mulig med ressurser, plyndring, kriging og diplomati. Men vi dropper spionasje, for det liker ikke Pettulf og gjengen?"
 

benja81

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
299
Vil på ingen måte skulle sammenligne tw med virkelighetens middelalder kriging, eller krig i virkeligheten i det hele tatt.
Tw har sine helt egne regler som man kan følge og virkeligheten har sine, men damn spillet er bra selv om det ikke finnes virkelighetsnært.
 

habbomannen

habbomannen
Reaksjonspoeng
551
Det er forøvrig ikke lov å gjøre mer enn to handlinger per klikk på tw. I virkeligheten kan jeg med ett klikk gjøre mye skade og få ut sinne (happy)
 

Reisverket

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
203
Tilbake on topic da. Siden ingen andre er opptatt av statistikk. Slik er tallenes tale sett fra vårt ståsted for de siste 48 timer:

Side 1:
Stammer: J.F.F, JFFA, 4PLAY, ORM, SoA, SW4G, TBH
Side 2:
Stammer: Aristo, Aris2

Timeframe: Siste 48 timer

total erobringer:

Side 1: 60
Side 2: 44
Forskjell: 16

chart


Totalt erobret av motsatt side:

Side 1: 2
Side 2: 14
Forskjell: 12

chart


Poeng beregnet av den totale erobringen:

Side 1: 244,138
Side 2: 269,597
Forskjell: 25,459

chart


Poeng beregnet av den totale erobringen av motsatt side:

Side 1: 17,705
Side 2: 82,519
Forskjell: 64,814

chart
 

cofagrigus

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
3
Side 1:
Stammer: 4PLAY, SW4G, ORM
Side 2:
Stammer: Aris2, Aristo

Timeframe: Forrige uke

Totalt erobret av motsatt side:

Side 1: 4
Side 2: 19
Forskjell: 15

chart


Poeng beregnet av den totale erobringen av motsatt side:

Side 1: 23,780
Side 2: 129,184
Forskjell: 105,404

chart



Tallenes tale for de 5 store den siste uken. Lader de små kanoene, eller har de bare ikke mer å gi? Vill trenden snu i nærmeste fremtid eller vill Reisverket styre Ariosto med jernhånd inn til en klar seier? Er det noen der ute som kan vippe denne krigen i en ny retning? I Hvilken allianse finnes det mest uærlig spill ? Hvor stor faktor spiller renke spillet i denne krigen ? KJØR DEBATT!
 

DeletedUser

Guest
Klart mest skittent spill i Aristo alliansen.

Må bruke spioner og skitne triks for å ta en allianse som allerede er mindre og på den "tapende" siden. Jeg er sikker på det skal snu, for kjenner jeg Reisverket riktig så vil Aris2 bli adlet av Aristo når den tid kommer (wasntme). Spørsmålet er når spillerne skal skjønne at de ikke har mulighet til å vinne med mindre de er i Aristo. Trengs et par spillere på v21 med baller!
 
Topp