Kunsten å snipe - guide

DeletedUser

Guest
Veldig bra skrevet!

Jeg visste heller ikke at angrepene som ble kansellert kom tilbake på samme millisekund. Fasinerende. Selv om det kan vel, som Poke sier, fortsatt være greit å ha igjen noen tropper i tilfelle man roter det til med avbrytinga?

Uansett, på tide med en egen liten seksjon for guider? :) Jeg tror vi har en mod som har meldt seg frivillig til å moderere en slik del :eek:
 

Mr. Game And Watch

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
48
Veldig bra skrevet!

Jeg visste heller ikke at angrepene som ble kansellert kom tilbake på samme millisekund. Fasinerende. Selv om det kan vel, som Poke sier, fortsatt være greit å ha igjen noen tropper i tilfelle man roter det til med avbrytinga?

Uansett, på tide med en egen liten seksjon for guider? :) Jeg tror vi har en mod som har meldt seg frivillig til å moderere en slik del :eek:
Det kan være greit med litt tropper, ja, men dersom man har en jevn, forutsigbar mengde lag vil man kunne treffe med snipingen. Selvfølgelig er det aldri dumt med tropper i bakhånd, da.

Og ja, vi trenger en egen seksjon for guider. Skal foreslå det for PABben. Slik det er nå er "Script og hjelpemidler" litt rotete.


Fin Guide Joakim/Joachim :)
Da er det bare å finpusse den :D
Joakim er navnet :) Og jepp, den trengs å gjøres ferdig og finpusses litt. Nå skal det være nevnt at denne guiden her er laget for viderekomne, så i denne omgang har jeg valgt å ikke forklare alt ned til minste detalj, men heller overlatt noe til spillforståelsen til leseren ;)
 

Gunnar Gås

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
142
Tosk :p Gi meg heller en skikkelig tilbakemelding med deilig konstruktiv kritikk og annet mas :D

Har lite kritikk å komme med... Eneste jeg ville oppfordret til er å ta ut noble nr 2-3-4

altså snipe på andre adelsmannen og forsøke å unngå at lojaliteten synker under 50...

Ellers utover det så lager du deilige guider... høyere hq og hidingplace kunne kanskje vært ett tema her...

Men er din guide, ikke min ;)
 

DeletedUser

Guest
Flotte guider du lager, føler at du har fortjent tittelen nerd nå :p Håper seff på flere!
 

Mr. Game And Watch

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
48
Okay, siden det virker som det har oppstått enkelte uklarheter, foreslår jeg at alle noterer seg følgende:
Tropper som returnerer fra en by man har støttet / angrepet vil returnere nøyaktig på sekundet (000 ms). Dette gjelder forøvrig kun dersom troppene har vært innom byen man angriper / støtter. Dersom man kansellerer et angrep / støtte vil troppene returnere samme millisekund som de ble sendt ut.

Når det er sagt jobber jeg med del 2.1 og 2.2, og håper å bli ferdig med dem i løpet av uken - med mindre jeg kommer opp i eksamen.
 

DeletedUser

Guest
For eksempel 2000 spyd og 250 TK i hvert angrep. Legg angrepene i 5 forskjellige faner, trykk deg frem til ”confirm attack” siden og vent til klokka slår 10:40:00, da klikker du deg raskt gjennom alle fanene for å sende støtten – på samme måte som ved sending av adelstog. Resultatet vil da mest sannsynlig bli noe slik som i eksempelet under:

BOLD burde muligens skiftes til "støtte" og "støttesendingene":)
 
Sist redigert av en moderator:
Topp