Kurii - Lyver på seg bragder

Status
Stengt for ytterligere svar.

DeletedUser

Guest
Kurii sin signatur her på forumet skrev:
Verden 2 - Swissie - AriCa (Vunnet)
Verden 7 - riiiux - HG (Vunnet)
Verden 12 - Kurii - -RE-
Jeg gleder meg til vinteren! Da kommer snøen, det er jul, burdagen min kommer og det er Nyttår! <33 Mange jenter som ikke liker kulden og vinteren i seg selv, men jeg elsker det! <33

Nå er det riktignok en stund siden V2 ble avsluttet, så det kan jo hende jeg surrer. Men jeg samarbeidet mye med Swissie på V2. Hun er ei veldig trivelig og fornuftig dame. Jeg føler også at som leder i AriCa på slutten så hadde jeg visst det om du, Kurii, var i stammen. Det kan jeg virkelig ikke huske.

Vet du hva jeg tror? Jeg tror du er en av de irriterende folka som skal skryte på seg bragder, og velger spillere folk ikke har sett på en stund. Jeg håper virkelig ikke grunnen til at du kom inn i -RE- var fordi du skrøt på deg noe som ikke stemmer. Men det skulle ikke akkurat overraske meg.

Løgner.

Anse dette som en advarsel til alle som skulle vurdere å ta deg seriøst i framtiden. Ikke jug om mine gamle stammefrender. Det er irriterende.

Grim/Vv0Lv3r1n3
 

heinze96

Heineansvarlig
Reaksjonspoeng
375
Jeg vet ikke hvor mye dette stemmer, men jeg liker ikke folk som sier de har spilt på en konto de ikke har spilt på. Er enig med Mikkel her at jeg håper du ikke er i -RE- pga feil info om deg selv.
 

white tiger

Aktivt medlem
Reaksjonspoeng
44
Jeg kan faktisk bekrefte meg at han spiler dere ikke er denne spilleren fra v2, han som spiller der begynte først i v7 :twisted::forvirra::sleepy:
 

gertpe

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
253
Nope, kurii er neppe Swissie.......såvidt jeg forstod ville Swissie gi seg etter v2, iøvrigt er Swissie en dame på rundt min alder ( altså ganske moden :) ) og bosatt i Schweiz.......og kurii virker ikke som en moden dame.

Enig med Grim.......slutt å kødde med mine gamle stammefrender fra AriCa
 

Syphia

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
5
Hvorfor legge ut falske innlegg om dere ikke vet noe om det... Så vidt jeg husker så var hun dualen hennes... Jeg har hvert bestevennen til Kurii så lenge jeg husker, hun er vanvittig aktiv og spesiell! Jeg husker til og med at hun var dualen hennes... Hun ble såra når hun så denne saken her så derfor har hun ikke svart på denne siden hun syntes denne saken er meningsløs...

Skjerp dere og snakke med personen før dere legger ut falske/ekte anklager... Ikke noe vondt med mot grimmlock eller noe sier ikke at det er noe feil i det han sier, han er vanvittig smart og dyktig og han vet hva han gjør/snakker om men jeg syntes han burde snakke med Kurii for å klarere saken :)

Peace out :)
 
Sist redigert:

DeletedUser

Guest
Beklager seint svar, jeg så ikke at du svarte her.

Nå skal jeg gå med på at det er mulig at Swissie har tatt inn en dual på et tidspunkt. Da uten å informere ledelsen, eller at denne dualen har vært aktiv på noe vis innad i stammen. Mulig, ja. Sannsynlig? Veeeel... Personlig tror jeg hun er en av de som påstår de har vært med på noe de ikke har vært med på. Det er veldig mange av dem.

Det har selvfølgelig vært mulig for Kurii å svare her, men det har hun latt være å gjøre. Å forsvare seg fra anklager er en del av greia her på TW. Kunne jeg kontaktet henne på PM? Vel, ja. Men jeg har hatt veldig lite hell med å kontakte folk slik. Jeg prøvde for eksempel å snakke med en som latet som om han var meg. Uten noe særlig hell. Jeg er, som mange kanskje har fått med seg, en fan av å ta opp ting i det åpne forumet.

Edit: Du sier du ikke sier at jeg tar feil. Men det er faktisk det du sier. Og det er helt greit. Stå for det du mener, det er ingen dødssynd å være uenig med noen, spesielt ikke hvis du kan begrunne standpunktet ditt.
 
Sist redigert av en moderator:

gertpe

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
253
Ska ikke gjøre meg til ekspert, men mens Swissie var i AriCa, var det aldrig snakk om noen Dual.......hadde flere samtaler med ho, og var alltid samme person jeg snakket med. Da det gikk på private ting, er jeg sikker på, at det kun var en på denne konto.
 

croatoan

Aktivt medlem
Reaksjonspoeng
25
Den eneste personen som 100% kan bekrefte eller avkrefte dette er vel orig. eier av denne Swissie kontoen..
Så med mindre dette skjer synes jeg faktisk man skal la denne saken ligge død da man ikke kommer noen særlig vei med å diskutere dette videre:)
 

DeletedUser

Guest
Det kan vel la seg gjøre:)
Så får vi avvente til hun evt logger seg innpå her :)
 

Gamla

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
16
Har vanskelig for å tru at det var dual på Swissie.. Hadde god kontakt med ho som var der. Så detta skal eg rett og slett sjekka opp i..
 
Status
Stengt for ytterligere svar.
Topp