Kutte ned priser får mynter/adelsmenn på v1 !

DeletedUser

Guest
Det går ikke lang tid å adle ned en spiller vist stammen bidrar , det funker heilt fint.. Så det argumentet holder ikke ? Vist det tar ned prisene på gullmynter så er eg redd v1 vil bli stengt for nye folk også, da er det et tidsspørsmål før v1 dør ut. Det er all for mange som slutter og for få starter allerede p.g.a v2-3-4-5 og 6.

Huff, ja, stakkars V1. Som bare har flere byer enn V3, V4, V5 og V6 til sammen :p Jeg er også temmelig sikker på at utrolig mange starter på V2 for tiden. Det er nesten skummelt hvor mange som starter der!
 

DeletedUser

Guest
Huff, ja, stakkars V1. Som bare har flere byer enn V3, V4, V5 og V6 til sammen Jeg er også temmelig sikker på at utrolig mange starter på V2 for tiden. Det er nesten skummelt hvor mange som starter der!

Snakker ikke om byer men om spillere, det går jevnt nedover !!
 

DeletedUser

Guest
Snakker ikke om byer men om spillere, det går jevnt nedover !!

Det gjør det vel strengt tatt på alle serverne. Det er ikke spesielt unaturlig. Men antallet byer på V1 tyder allikevel på at det har vært betydelig flere spiller innom enn på de andre serverne. Igjen, ikke unaturlig.
 

DeletedUser

Guest
Eg mener at det ville blitt mye bedre vist flere valgte v1, har ingen tro på at å kutte priser på gull hjelper ? Det ser vi på v2 som du påpeker ?

Syns heller det skulle stoppet med 6 v, det holder i massevis ? (Skulle stoppet med 3, men det er for-seint nå)
 

DeletedUser

Guest
Eg mener at det ville blitt mye bedre vist flere valgte v1, har ingen tro på at å kutte priser på gull hjelper ? Det ser vi på v2 som du påpeker ?

Syns heller det skulle stoppet med 6 v, det holder i massevis ? (Skulle stoppet med 3, men det er for-seint nå)

Det ville nok blitt bedre for V1 hvis flere valgte V1. Men jeg tviler meget sterkt på om det ville vært det beste for de andre verdenene, eller TW.no som en helhet. Heller enn å gå nærmere inn på det linker jeg bare hit.

Jeg vet ikke helt hva du mener med V2. Jeg er meget fornøyd med sånn som V2 har utviklet seg i det siste, med at det nærmer seg et endgame. At det har blitt borte mange spillere plager meg ikke, da et fåtall av disse spillerne hadde noen muligheter til å vokse til en skikkelig størrelse. V2 sin vekst, i antall byer, hadde nærmest stagnert fra før av. Slik jeg ser det så hjalp det V2 å kutte prisene.

Når det gjelder antallet servere... Meh. For mange verdener å starte på for de nye som kommer, mener jeg i hvertfall. Så der er vi nok ikke fullstendig uenige.
 

DeletedUser

Guest
Haha, eg skreiv det samme uten å trykke på send knappen :)

Jeg omformulerer setningen:
DERE skjønte den ikke??

Skal jeg utdype kjære små barn?
Okei... Greit.. Bestefar skal fortelle dere en liten historie.

SPILLERwars
Det var en gang en spiller som prøvde å ta en spiller helt alene. Denne spilleren var stor og mektig og angrep dag og natt. Motstanderen var også stor og mektig og krigen tok dager, måneder, år.. Til slutt ga de opp kampen og la ned våpnene.

TRIBALwars
Det var en gang en spiller som prøvde å ta en spiller helt alene. Denne spilleren var stor og mektig og angrep dag og natt. Men så spurte han noen stammekamerater om de kunne hjelpe og til slutt hadde de alle sammen adlet ned denne store mektige fienden. Slik fortsatte de helt til fiendestammen var beseiret.

The end.

Get it? Det handler om SAMARBEID. Er en grunn til at adelsmenn er dyre i utgangspunktet. Man skal ikke klare alt alene. For å seire må man slå sammen styrkene og kjempe koordinert og taktisk.
 
Sist redigert av en moderator:

DeletedUser

Guest
Jeg omformulerer setningen:
DERE skjønte den ikke??

Skal jeg utdype kjære små barn?
Okei... Greit.. Bestefar skal fortelle dere en liten historie.

SPILLERwars
Det var en gang en spiller som prøvde å ta en spiller helt alene. Denne spilleren var stor og mektig og angrep dag og natt. Motstanderen var også stor og mektig og krigen tok dager, måneder, år.. Til slutt ga de opp kampen og la ned våpnene.

TRIBALwars
Det var en gang en spiller som prøvde å ta en spiller helt alene. Denne spilleren var stor og mektig og angrep dag og natt. Men så spurte han noen stammekamerater om de kunne hjelpe og til slutt hadde de alle sammen adlet ned denne store mektige fienden. Slik fortsatte de helt til fiendestammen var beseiret.

The end.

Get it? Det handler om SAMARBEID. Er en grunn til at adelsmenn er dyre i utgangspunktet. Man skal ikke klare alt alene. For å seire må man slå sammen styrkene og kjempe koordinert og taktisk.


må si meg enig i denne. blir bare dumt og forandre på hvor mye gullmynter koster.
 

DeletedUser

Guest
Get it? Det handler om SAMARBEID. Er en grunn til at adelsmenn er dyre i utgangspunktet. Man skal ikke klare alt alene. For å seire må man slå sammen styrkene og kjempe koordinert og taktisk.

Det har vært mitt poeng heile tiden:)


Og plutselig så skjønte ikke MD at bgm75 skjønte det

takk :D
 

adriankm

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
1
Som du sier MD, så mener du at dette blir ett mere 1 mannspill enn flertallspill ?
FEIL..

Husk at alle spillere får denne fordelen, alle stammer og alle spillere, derfor vil alle få det like likt som før, eneste som skjer er at det blir mere fart på fronten, mere variasjon av byer`s eiere, og de innaktive vil falle fort.

Så det blir ikke ett 1 mannspill hvis man senker litt på prisene, bare flere byer pr spillere, og mere aktivitet i frontene ved de store stammene.
 

DeletedUser

Guest
Altså, når frontene er som de er nå, krever det samarbeid om å ta ned en spiller.

Har du ikke nok adels? Nei så SPAR litt kanskje? Når flere sparer over tid blir det nok adels..
 

adriankm

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
1
Sparer og sparer jeg, men fortsatt, det gjør fortgang på verdenen, og de stammene som faktisk er Best, får også bevist det.
 
Topp