Kutte ned priser får mynter/adelsmenn på v1 !

adriankm

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
1
Ja, blir mindre sparing, og mere bruk av adelsmenn, men det er jo min mening og det jeg tror kommer til å skje..
 

DeletedUser

Guest
Vil si en stamme er bedre med færre adels enn flere adels... Har du tenkt igjennom hva du sier?

Bedre å klare å utrette noe med mindre ressurser, enn for mye.. Sier veldig mye om samarbeidet i stammen. Og om du trenger mange adels for å klare deg bedre, da gjør du noe galt etter min mening.
 

DeletedUser

Guest
Er det problemer med ressurser, så er det bare å farme og fordele ressurser slik at du aldri går full.
 

3xx95

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
10
Jeg omformulerer setningen:
DERE skjønte den ikke??

Skal jeg utdype kjære små barn?
Okei... Greit.. Bestefar skal fortelle dere en liten historie.

SPILLERwars
Det var en gang en spiller som prøvde å ta en spiller helt alene. Denne spilleren var stor og mektig og angrep dag og natt. Motstanderen var også stor og mektig og krigen tok dager, måneder, år.. Til slutt ga de opp kampen og la ned våpnene.

TRIBALwars
Det var en gang en spiller som prøvde å ta en spiller helt alene. Denne spilleren var stor og mektig og angrep dag og natt. Men så spurte han noen stammekamerater om de kunne hjelpe og til slutt hadde de alle sammen adlet ned denne store mektige fienden. Slik fortsatte de helt til fiendestammen var beseiret.

The end.

Get it? Det handler om SAMARBEID. Er en grunn til at adelsmenn er dyre i utgangspunktet. Man skal ikke klare alt alene. For å seire må man slå sammen styrkene og kjempe koordinert og taktisk.

Veit du ka MD? du skal faktisk få skryt for denne her... dette er det første virkelig glupe eg har sett deg skrive.. Creds til denne her! :)
 
Topp