Kvalifikasjon - Inter-server speed championship 2015

Ruby0444

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
193
(star)(star)(star)(star)(star) Kvalifikasjon (star)(star)(star)(star)(star)​

Hei,

Et etterlengtet speed VM - eller Inter-server speed championship 2015 - er endelig rundt hjørnet. I skrivende stund er det The Governator (Pelle) og jeg som har ansvaret for det Norske laget. Vi har allerede et lag på rundt 10 spillere, som er like mange spillere som det kreves for en runde, men av erfaring er dette alt for lite. Vi har fått en treningsrunde førstkommende Fredag (Kommer med en bekreftelse rundt dette), men istedet for å bruke dette som en ren treningsrunde for de spillerne som allerede er på laget, ønsker vi å gi alle en mulighet for å ta del i mesterskapet.

Sånn vil det bli gjort:
  • Det allerede eksisterende laget vil bli delt opp i to lag som skal spille mot hverandre
  • Alle andre vil bli delt inn på vært sitt lag av de to allerede opprettede lagene

På denne måten vil vi både få en oversikt over hvordan det er å spille med og mot deg. Høres dette ut som en morsom sjanse? Ta kontakt med meg på forum eller på skype: ruby0444.

Husk at det er ikke farlig å delta på treningsrunden. Dette kan være en fin måte å matche deg opp mot andre spillere.
 

bobil

Moderator
Seniormoderator
Reaksjonspoeng
328
Jeg er ledig på fredag, og vil gjerne se om jeg har kvalifikasjoner.

-A
 
Topp