Kvartfinale i TW-champ

HolyMother

Kong Odd
Reaksjonspoeng
509
Da er det klart for kvartfinale i TW-champion

Du stemmer ved å markere spilleren du mener ville vunnet slik;

Norge vs Sverige

For å kunne stemme må du ha minst 20 innlegg på forumet fra før - alle med under 20 innlegg vil ikke telle.
Det er heller ikke lov å stemme fra 2 kontoer. Om noen ser dette har skjedd - gi beskjed.


Her er kvartfinalen i TW-champion:

Peligroso vs King of Defence
Preference vs -Coller
agentsicer47 vs Chaosisalex
Themis vs Skandyzz

Kampene er trukket ut ved hjelp av http://www.randomresult.com/tournament.php

Ønsker alle lykke til og oppforderer til å ikke bare stemme på stamme-medlemmer/venner etc. Objektivitet, prøv i det minste.


Runden avsluttes 19.mars kl 23.59
 

Pineapple Trees

Aktivt medlem
Reaksjonspoeng
38
Peligroso vs King of Defence marius er beast ogsånn. han er sykt flink ogsånn
Preference vs -Coller synes at preference er en hyggelig fyr som har fått til mye, coller er litt mye pp
agentsicer47 vs Chaosisalex
Themis vs Skandyzz Mari er jo best
 

The Tooth Fairy

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
9
Peligroso vs King of Defence - Maskin!
Preference vs -Coller - Større Maskin!
agentsicer47 vs Chaosisalex - Også Maskin!
Themis vs Skandyzz - Themis har bare gråbyhora jo, go Skandyzz!
 

Starboy

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
87
Peligroso vs King of Defence
Preference vs -Coller
agentsicer47 vs Chaosisalex
Themis vs Skandyzz
 

DeletedUser

Guest
Peligroso vs King of Defence
Preference vs -Coller
agentsicer47 vs Chaosisalex
Themis vs Skandyzz
 

DeletedUser

Guest
Peligroso vs King of Defence - Marius chillern mot noobs nå, men var viktig tidligere mot Origin (Bohic)
Preference vs -Coller
agentsicer47 vs Chaosisalex - dat vekst
Themis vs Skandyzz - Skandyzz har fått til utrolig mye fra de få byene de fikk i front.
 

dg44

Intervjuer V14
Reaksjonspoeng
308
Peligroso vs King of Defence - Imponert mye mer per dags dato, og er den kandidaten som jeg ser på til å vinne TW-champ på v24.


Preference vs -Coller - Coller har våknet igjen, og jeg henviser til voteringen min forrige runde rundt Preference kontoen.

agentsicer47
vs Chaosisalex - Henviser til forrige runde, ikke mye forandring

Themis vs Skandyzz - at Pål har kommet inn er vel og bra, men det gjør ikke opp for holdninger, hvordan kontoen er bygget opp, og hva som blir gjort fremover. Om Pål skal kjøre effektivt må hele strukturen på Themis endres.
 

agentsicer47

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
176
Peligroso vs King of Defence
Preference vs -Coller
agentsicer47 vs Chaosisalex - Egen kamp, om Chaosis kutter ned pp bruken og spiller solo slikt som jeg gjør, kunne det vært jevnt.
Themis vs Skandyzz
 

Nerder av Stål

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
94
Peligroso vs King of Defence - Egenkamp
Preference vs -Coller
agentsicer47 vs Chaosisalex Lett match for Håkon :warrior:
Themis vs Skandyzz
 

sindre190

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
9
Peligroso vs King of Defence- egenkamp
Preference vs -Coller
agentsicer47 vs Chaosisalex
Themis vs Skandyzz
 

The Vigilante

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
128
Peligroso vs King of Defence
Preference vs -Coller
agentsicer47 vs Chaosisalex
Themis vs Skandyzz

Hjemmeseiere hele veien.
 

MariusN

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
221
Peligroso vs King of Defence
Egen kamp

Preference vs -Coller
Tror Christian faktisk hadde tatt denne, i hvert fall om det hadde vært 1v1 mellom han og Herman (Herman hadde ikke hatt motivasjon i lengden)

agentsicer47 vs Chaosisalex
Ganske grei denne etter min mening, noen vil kanskje si jeg har stemt tullete mot agent før, men denne gangen er jeg i hvert fall 100% sikker på at Håkon tar denne greit.

Themis vs Skandyzz
Veldig close, før jeg var klar over at det faktisk var Pål her så ville jeg soleklart stemt på Skandyzz. Nå er jeg usikker, stemmen går alikevell til gutta på Skandyzz fordi de har utrettet mest på denne verdenen.
 

Chaosisalex

Forumstjerne
Reaksjonspoeng
688
Peligroso vs King of Defence - Veldig sikker på at Marius ville tatt denne, begge har gjort det bra, men Marius har gjort det bedre :)
Preference vs -Coller - Herman og Jørn har fått igang tempoet, men jeg er mer imponert over Preference og hva han har fått gjort på denne verdenen. Må være fiendens værste mareritt å få incs av ham.
agentsicer47 vs Chaosisalex - Egen kamp, og ja sindre jeg vet du er lei deg for du mistet mye nukes idag.
Themis vs Skandyzz Greit at Pål sitter her, en utrolig flink spiller, ingenting å legge skjul på. Hadde det ikke vært for at bidraget hans på denne verdenen har vært veldig passivt, så går stemmen min til Skandyzz.
 

-Coller

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
18
Peligroso vs King of Defence
Preference vs -Coller
agentsicer47 vs Chaosisalex
Themis vs Skandyzz
 

Vallhall

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
1
Peligroso vs King of Defence
Preference vs -Coller
agentsicer47 vs Chaosisalex
Themis vs Skandyzz
 

Holycrapintheair

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
15
Peligroso vs King of Defence - Marius du vinner, men noen må jeg stemme på de som knuste toniden siden de er så gode vel.
Preference vs -Coller - alle vet at herman liker å slappe av, men det har vist fungert her sammen med jørn som passer på å holde tempoet oppe til tider.
agentsicer47 vs Chaosisalex - Ganske usikker for å være ærlig og stemte blankt på starten men nå bytter jeg mening for jeg kom på at sindre er solo
Themis vs Skandyzz - meeeeh, kanskje jeg velger noen her imorra maybe not
 
Sist redigert:

-TK-

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
250
Peligroso vs King of Defence

Preference vs -Coller - Vet for lite om Preference til at jeg kan stemme på denne kampen her.

agentsicer47 vs Chaosisalex - Enkel kamp. I går knuste Chaos Agent defansivt, i dag knuser han Agent offansivt. Lekent.

Themis vs Skandyzz - Shit, Pål er god, veldig god. Skandyzz er også gode om de er aktive. Generelt sett mtp bidrag offansivt vil jeg stemme på Skandyzz utifra hva de har gjort på V25.
 
Topp