Lage ny tw champion på hele .NO

The Governator

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
363
Jeg nominerer:

Slumpi
Jato Link
X O C O X
Torquemada
Legenden
Reisverket

Jeg synes vi skal stemme på spillere/forumnicks, og ikke kontoer på på forskjellige servere. La heller hver spiller/forumnick som er nominert skrive en kort redgjørelse for hva de har gjort på .no som kan legges som en spoiler på hver match. Alle som stemmer kan dermed gjøre opp sine egne meninger om hva som skal vektes i forhold til å motta en stemme.

Det kan også være spennende å sette opp et scenario for matchene, da mange reflekterer over hvem de tror vil vinne i en 1 vs. 1 situasjon. Det er en stor forskjell om man tenker seg en startup situasjon vs. mid- eller late game.
Eksempel: Om vi ser på en match mellom Jørn (Eagle Beagle) og Robert (Redswan) ville jeg gitt stemmen min til Jørn om begge spillerne skulle startet med en by på 26 poeng, men jeg ville gitt stemmen min til Robert om vi snakket om alle scenarier mellom 5 og uendelig antall byer.

Personlig mener jeg at den aller viktigste egenskapen på TW er utholdenhet, og jeg synes dermed man skal ta utgangpunkt i et scenario hvor også det reflekteres i stor grad. F.eks:

- 10 byer med valgfri build
- Fulle gårder med valgfritt troppe oppsett
- To tette clustere med et belte av gråbyer i mellom
- Normal haul
- Plenty med gråbyer
- Kun PK, FA og KA
- Speed og enhetshastighet = 1
 

thomz97

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
175
Er vell over 32 kontoer som har blitt nevnt nå er det ikke? (gidder ikke telle)
Blir litt feil og bytte fra kontoer til spillere/forumbruker når det allerede har komt så mange forslag mener da jeg.
 

bobil

Moderator
Seniormoderator
Reaksjonspoeng
328
Om det fortsatt er mulig å nominere vil jeg nominere 2 spillere.

ThoBre
Carneolt


-A
 
Topp