LaSannhetenSeire

DeletedUser

Guest
Den nevnte IAPen mellom Vixen og Huuse er nå brutt. Usikkert hvem som brøt den men siden Huuse er under stort press er det trolig at det var Vixen under press fra UTOPIA

Videre er det en sannhet at det ryktes merging mellom to topp 12-spillere. Etter en nylig påbegynt aksjon fra UTOPIA har det blitt mer usikkert, men det er snakk om en merging mellom en spiller fra UTOPIA-siden og en spiller fra UTOPIA sine motstandere. Spilleren på UTOPIA-siden skal visstnok være med på dette mens spilleren på motsatt side er i tvil, men etter at den nevnte aksjonen ble påbegynt begynnter anti-UTOPIAsiden å vippe over til ja, og en merging kan fort bli realitet og et spennende serverbilde kan oppstå.
 

DeletedUser

Guest
Sannheten er at jeg pleier å høre og se på den her mens jeg spiller om dagen.

[video]https://youtu.be/CeS_CnB499U[/video]
 

DeletedUser

Guest
Blir hvisket i øret om at det innen 1-2 uker forlater en spiller fra UTOPIA eller BBB, så stor og så uventet at det trolig skaper et sjokk selv hos ledelsen der
 

Coon

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
64
Den nevnte IAPen mellom Vixen og Huuse er nå brutt. Usikkert hvem som brøt den men siden Huuse er under stort press er det trolig at det var Vixen under press fra UTOPIA

Videre er det en sannhet at det ryktes merging mellom to topp 12-spillere. Etter en nylig påbegynt aksjon fra UTOPIA har det blitt mer usikkert, men det er snakk om en merging mellom en spiller fra UTOPIA-siden og en spiller fra UTOPIA sine motstandere. Spilleren på UTOPIA-siden skal visstnok være med på dette mens spilleren på motsatt side er i tvil, men etter at den nevnte aksjonen ble påbegynt begynnter anti-UTOPIAsiden å vippe over til ja, og en merging kan fort bli realitet og et spennende serverbilde kan oppstå.

Haha, dette visste de fleste i Utopia fra før av og jeg har mine grunner for denne iapen. Hva alle andre tror om dette bryr jeg meg ingenting om og for meg så var ikke dette noen super hemmelighet.


Blir hvisket i øret om at det innen 1-2 uker forlater en spiller fra UTOPIA eller BBB, så stor og så uventet at det trolig skaper et sjokk selv hos ledelsen der

Er kjempe spent på denne, du har fortalt en ting (fakta) om meg også nå kommer du med denne, moro om noen faktisk tror deg. Tror ikke noen vil forlate Utopia, og om noen faktisk gjør dette så ville det vært både rart og morsomt egentlig. Veldig spent på denne, men lite sannsynlig og tror ikke dette vil skje.
 

Jato Link

Forumstjerne
Reaksjonspoeng
590
Jeg er også litt spent og nysgjerrig på den siste "sannheten" der. Jeg vet ikke hvem som står bak LaSannhetenSeire-brukeren, men hvis det er noe som helst sannhet bak det utsagnet der så blir listen over mistenkte ganske kort.
 
Topp