Siden dette er poppis-tråden for øyeblikket, så kan jeg like gjerne ta det her, som i faktabørsen.
For idag tidlig fikk jeg jammen meg et ekstra glis rundt munnen, samtidig som jeg ble ganske skuffet over BAM!
For en tid tilbake, så fortalte G112 (General112) meg at dem hadde satt ut, for meg, en vill spøk. Dem hadde fortalt noen i BAM! at vi hadde spion hos dem, og at vi da fikk info fra denne personen. Dette var jo noe dem fant på ut av det blå der og da, bare for å lage litt liv.
Så idag, får jeg lese. Nuppe, som da ble anklaget for å være vår spion, hadde blitt slettet av alle i BAM! fra vennelisten, og dem hadde gått 5 på denne spøken. Som han selv sier; "Er bare irriterende når jeg i 6 år aldri har lekket en fis til noen, at det blir trodd på.. Kan såvidt kalles propaganda, når det ikke skal mere til enn noe så tåpelig. Fy flate jeg er misfornøyd med stammen"
Om han aldri har lekket en fis, vet jeg ikke, men for meg har jeg alltid kjent nuppe som en lojal fyr. Så det skal tydeligvis ikke så mye til for å sette BAM! ut av spill?
Og nei, vi har ikke spion noen steder.
Så, det er SANNHET at nuppe IKKE er spion. Så da vet vi det.
Så kan jeg samtidig bekrefte sannheten om at Spoonman nærmest ga fra seg et helt cluster, selv om han skulle kjempe som f.
Og det er også sannhet at jeg elsker å ha en høyere ODa rekord enn Henrik. Henrik er bare litt prippet av seg.