LaSannhetenSeire

DeletedUser

Guest
En sannhet er at det verken er General eller Chaosisalex som er tilsiktet i de tidligere innleggene her. Den gjeldende vurderer alle fordeler og ulemper nøye, og det er på ingen måte sikkert at spilleren forlater på noen rettferdig måte(om vedkommende forlater). En spennende utvikling har dog skjedd og det er at spilleren har kommet seg i samtaler med en spiller det tidligere har ryktes at skulle forlate, hva som sies disse to spillerne imellom vet jeg ikke
 
Sist redigert av en moderator:

DeletedUser

Guest
Ny sannhet: på stammeforumet til UTOPIA og BBB(delt med allierte) skjer det veldig lite, annet enn at Chaosisalex er stolt over å ha den største dagens angriper mens ZuperNova forsøker å gjøre comeback. Det skjer heller ikke mye på motsatt side, hos BAM! & co
 

DeletedUser

Guest
Flere spillere fra stammen [DY] revurderer nå sin posisjon på verdenen og mulighetene for fremtiden
 

HolyMother

Kong Odd
Reaksjonspoeng
509
Siden dette er poppis-tråden for øyeblikket, så kan jeg like gjerne ta det her, som i faktabørsen.

For idag tidlig fikk jeg jammen meg et ekstra glis rundt munnen, samtidig som jeg ble ganske skuffet over BAM!

For en tid tilbake, så fortalte G112 (General112) meg at dem hadde satt ut, for meg, en vill spøk. Dem hadde fortalt noen i BAM! at vi hadde spion hos dem, og at vi da fikk info fra denne personen. Dette var jo noe dem fant på ut av det blå der og da, bare for å lage litt liv.

Så idag, får jeg lese. Nuppe, som da ble anklaget for å være vår spion, hadde blitt slettet av alle i BAM! fra vennelisten, og dem hadde gått 5 på denne spøken. Som han selv sier; "Er bare irriterende når jeg i 6 år aldri har lekket en fis til noen, at det blir trodd på.. Kan såvidt kalles propaganda, når det ikke skal mere til enn noe så tåpelig. Fy flate jeg er misfornøyd med stammen"

Om han aldri har lekket en fis, vet jeg ikke, men for meg har jeg alltid kjent nuppe som en lojal fyr. Så det skal tydeligvis ikke så mye til for å sette BAM! ut av spill?

Og nei, vi har ikke spion noen steder.

Så, det er SANNHET at nuppe IKKE er spion. Så da vet vi det.


Så kan jeg samtidig bekrefte sannheten om at Spoonman nærmest ga fra seg et helt cluster, selv om han skulle kjempe som f.

Og det er også sannhet at jeg elsker å ha en høyere ODa rekord enn Henrik. Henrik er bare litt prippet av seg.
 

DeletedUser

Guest
En sannhet er at også på BAM-siden er det en eller flere spillere som vurderer å forlate på grunn av misnøye med stammen generelt(noe nevner HolyMother) og manglende tro om fremtiden, der de heller vil kjøre sitt eget løp og se hvordan det går fremfor å være førsteprioritet av UTOPIA-siden - ryktene sier at nøkkelspillere kan forlate og muligens skape kollaps
 

Isbjoern

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
147
En sannhet er at også på BAM-siden er det en eller flere spillere som vurderer å forlate på grunn av misnøye med stammen generelt(noe nevner HolyMother) og manglende tro om fremtiden, der de heller vil kjøre sitt eget løp og se hvordan det går fremfor å være førsteprioritet av UTOPIA-siden - ryktene sier at nøkkelspillere kan forlate og muligens skape kollaps



Er ikke dette lenge siden?
 

DeletedUser

Guest
Kanskje ikke overraskende, men likefullt en sannhet er at både UTOPIA og BAM overvurderer hverandre
 
Sist redigert av en moderator:

DeletedUser

Guest
Fått inn et interessant rykte/sannhet her som gjelder en STOR spiller, fra en motspiller

Det sies at spilleren sender masse/alle nukene sine i vegger uten å sende fakes, lukter vi at spilleren slutter og internadling? Kommer isåfall til å ta LANG LANG LANG tid
 

sylphida

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
128
Nå er jeg usikker på om du driver med fri fantasi eller ei. Det kan igrunnen være det samme. Men jeg kjenner igjen elementer i ryktet ditt, dersom det skulle være riktig, så kan jeg bare bekrefte HolyMothers konklusjon, luktesansen er ikke noe du bør stole veldig mye på :)
 
Sist redigert:

sylphida

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
128
om du sikta til skrivefeilene som jeg så akkurat nå, så JA... det gjør jeg noe med NÅ :D
 

DeletedUser

Guest
Luktesansen din er dårlig :p

Nå er jeg usikker på om du driver med fri fantasi eller ei. Det kan igrunnen være det samme. Men jeg kjenner igjen elementer i ryktet ditt, dersom det skulle være riktig, så kan jeg bare bekrefte HolyMothers konklusjon, luktesansen er ikke noe du bør stole veldig mye på :)

Kan dere da fortelle hvorfor denne spilleren holder på slik? Ser ut som at det eneste som redder fra å bli totalstacket(når du får 5-10 nukes på 3-4 byer er det ikke vanskelig å stacke dem enda bedre, uten fakes) er at kontoeier ikke gidder, til tross for at
Det er en sannnhet at Spoonman lovte å kjempe,
 

Imrahil

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
102
Fått inn et interessant rykte/sannhet her som gjelder en STOR spiller, fra en motspiller

Det sies at spilleren sender masse/alle nukene sine i vegger uten å sende fakes, lukter vi at spilleren slutter og internadling? Kommer isåfall til å ta LANG LANG LANG tid

Kanskje spelaren har mange nukes å ta av :warrior:
 

The Governator

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
363
Kan dere da fortelle hvorfor denne spilleren holder på slik? Ser ut som at det eneste som redder fra å bli totalstacket(når du får 5-10 nukes på 3-4 byer er det ikke vanskelig å stacke dem enda bedre, uten fakes) er at kontoeier ikke gidder, til tross for at

TW handler om utholdenhet og komme seg over dager hvor man virkelig hater spillet :D. Når man kjemper i toppen over lange perioder blir man drittlei innimellom, umulig å unngå da det krever sykt mye tid. Det er da bedre å sende ut offet, selv i noen stacker, enn å bare la det stå hjemme. Fort gjort, krever ingen planleging, bank ut og sett på incs varsling. Vitner bare om en spiller som gidder å ofre selv med en midertidlig svikt i motivasjonen.
 

DeletedUser

Guest
Er ingenting å rapportere annet enn at utopia cruiser inn til gratisseier uten at noen tør å gjøre motstand, særlig nå som moralen er fjernet osv tror jegi kke noen kan gjøre noe med UTOPIA nå ....
 

radisson

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
12
Er ingenting å rapportere annet enn at utopia cruiser inn til gratisseier uten at noen tør å gjøre motstand, særlig nå som moralen er fjernet osv tror jegi kke noen kan gjøre noe med UTOPIA nå ....

Forstår ikke helt hvordan det kan kalles gratisseier, de har jobbet for seieren om de vinner.

De har vært taktisk gode og noen har vært veldig aktive, synes at det å kalle det gratisseier er feil. Sidene på krigen var ganske jevne i poeng.

Ser man på ODa liste, ligger Utopia øverst.
 
Topp