LaSannhetenSeire

DeletedUser

Guest
Forstår ikke helt hvordan det kan kalles gratisseier, de har jobbet for seieren om de vinner.

De har vært taktisk gode og noen har vært veldig aktive, synes at det å kalle det gratisseier er feil. Sidene på krigen var ganske jevne i poeng.

Ser man på ODa liste, ligger Utopia øverst.

er helt enig, jeg tenkte heller på slik tilstanden er nå. Raaator skrev i faktabørsen at han ikke har hatt incs på en evighet og slik jeg firstår det gjelder dette resten av UTOPIA også, Spoonman som var en av de som skulle kjempe har forsvunnet helt og mister byer i NB og alt som er
 

radisson

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
12
Det er ganske vanlig at folk gir seg når inksa hoper seg opp, få som kjemper til siste by.

Det er rart at folk gir opp når de får inks, spillet går jo ut på å krige. Det er kriging som gjør spillet kjekt. Adle gråbyer og kruse gjennom en verden uten OD, kan ikke være annet enn kjedelig.
 

Jato Link

Forumstjerne
Reaksjonspoeng
590
Det er ikke vanlig at et så stort antall stammer velger å hjelpe lederstammen frem til seier.
 

The Governator

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
363
Det er ikke vanlig at et så stort antall stammer velger å hjelpe lederstammen frem til seier.

Det er sjelden en stamme lykkes så godt med diplomatiet som Utopia har gjort. Jeg kaller det utsøkt diplomati, som for øvrig er en enormt viktig del av spillet.
 
Topp