Min mening er at Ekans LETT kan vinne om han har lyst. Jeg vet det er 1:20 regel, men det stopper jo ikke han? Det er ganske mye i poengforskjell å ha 20 ganger så mye poeng. Han kan adle rank 1 og 2 lett. Han har nå fullt nuke og tog som det holder. Eneste han trenger å gjøre er å vente til den spilleren han har lyst å adle vokser seg ut av 1:20 om han er mindre. Han kan styre V11 så mye han vil på grunn av det som har skjedd. Hvem her an stoppe et fullt nuke når det til og med ikke er attackgap? Jeg læte jo denne karen å sende tog på 20 ms, så jeg vet godt at han kan sende så kjappe tog, og å snipe 20 ms tog med en by er nærmest umulig. Da skal man ha rikelig med flaks.
Det eneste rette her blir å restarte verdenen uansett hvor mye Innogames nekter. Altså, jeg vet at han må gjøre det, men selvom han ikke gjør det er det bare det som blir riktig. Og da gi Ekans tilbake premium og kanskje vel så det også iom at han faktisk gjorde noe så stort. Er sikker på at de fleste på .no har fått med seg hva som har skjedd og dette kommer til å bli husket i .no's levetid! Dette er stort om man kan kalle det det!
Jeg oppfordrer alle til å gi opp hele V11 for uansett hvor mye dere tror dere kan slå Ekans så er det umulig med mindre han selv gir litt faen i V11. For jeg skjønner ikke at denne verdenen kan fortsette etter dette uten å bli restartet. Jeg selv kommer nå hvertfall til å slutte på V11 og starte opp på HP