The Unnamed har helt rett. Ikke gi opp håpet enda vi kan fortsatt klare dette !!!
Nikkow Aktivt medlem Reaksjonspoeng 37 19. Apr 2012 #101 The Unnamed har helt rett. Ikke gi opp håpet enda vi kan fortsatt klare dette !!!
arthur63 Nytt medlem Reaksjonspoeng 1 22. Apr 2012 #102 Er enig i at vi ikke skal gi opp, men det er jo ikke til å nekte for at det er noe sprøtt at ekans nå har 11 byer mens nr 2 på rankingen kun har 1. Ekans er altså så langt den eneste i verden 11 med mer enn 1 by, og han har som sagt hele 11 stk...
Er enig i at vi ikke skal gi opp, men det er jo ikke til å nekte for at det er noe sprøtt at ekans nå har 11 byer mens nr 2 på rankingen kun har 1. Ekans er altså så langt den eneste i verden 11 med mer enn 1 by, og han har som sagt hele 11 stk...
DeletedUser Guest 23. Apr 2012 #103 Jeg bare rister på hodet av motivasjonen å moralen til enkelte her.
mrzhalt Velkjent medlem Reaksjonspoeng 175 23. Apr 2012 #104 The Unnamed skrev: Jeg bare rister på hodet av motivasjonen å moralen til enkelte her. Klikk for å utvide... (yes) (whew)
The Unnamed skrev: Jeg bare rister på hodet av motivasjonen å moralen til enkelte her. Klikk for å utvide... (yes) (whew)
DeletedUser Guest 27. Apr 2012 #105 Heia Morten!! håper han fortsetter å ikke adle spillere, grått er rått! (happy)
Ekans Aktivt medlem Reaksjonspoeng 30 27. Apr 2012 #106 Er jaggu glad for Teamet fjerna marked greiene kunde ha blit en dyr verden git
mrzhalt Velkjent medlem Reaksjonspoeng 175 2. Mai 2012 #107 Ekans skrev: Er jaggu glad for Teamet fjerna marked greiene kunde ha blit en dyr verden git Klikk for å utvide... jepp, Men du fikk vel din del av kaken
Ekans skrev: Er jaggu glad for Teamet fjerna marked greiene kunde ha blit en dyr verden git Klikk for å utvide... jepp, Men du fikk vel din del av kaken