Latterlige innstillinger

DeletedUser

Guest
1 ekans Ekans 4.121 1 4121
2 Pelco Rus 635 1 635
3 Serio_Ous? 522 1 522


Dette viser jo at det ikke er noe folk vil spille langsiktig.
Teamet/Inno jager jo spillere unna med slikt tull.
Denne verden er ikke noe jeg gidder å bruke tid på iallefall.
 

DeletedUser

Guest
Halvering må være noe av det som ødelegger spillet mest av det immogames tjener penger på.. rett og slett trist
 

Thelol100

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
1
Rett og slett TRAGISK. Ødelegger jo hele spillet! Han har jo adelsmann og fullt nuke før noen passerer 500 poeng uten å kjøpe seg opp...
 

DeletedUser

Guest
0,7 tradeformat i marked.

Det han har gjort er å waste utrolige mengder med spenn på å trade frem og tilbake, som gir man mer ress på sekundet. :) pluss halvering, og annet piss.

Klapp for Innogames, som man ser kan man lett kjøpe seg til seier her, latterligste jeg har sett.


Egentlig bare flaut for Ekans det her, viser ikke skills, bare at han har viljen til å kaste masse spenn i dass.
 

DeletedUser

Guest
Rett og slett TRAGISK. Ødelegger jo hele spillet! Han har jo adelsmann og fullt nuke før noen passerer 500 poeng uten å kjøpe seg opp...


Ifølge han selv så har han 9-10 Am på produksjon og rundt 1k LK.
Så stemmer det :)

Edit:

Og gård på vei opp til 30.


ekans skrev:
Dette er mer eller mindre et pr stunt , som at innogames skal inse hvor stygt de er med dise tingenene.
Og alle elsker han <3 (Ikke ironisk)

Edit2:

ekans skrev:
Rikdom kommer i form av gull. (Tre - Nivå 1)


Du har preget 50 gullmynter.
(Klokken 22.52)
 
Sist redigert av en moderator:

gertpe

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
253
Dette er jo fullstendigt åndsvakt, bruker self premium men dette tar kaka. Er dere sikker på dette går an, selv med stort visakort??
 

Thelol100

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
1
Må forresten nevne at jeg vil i likhet med redswan ikke bruke tid på V11 hvis det skal være slik som dette...:mad:
 

Kalinka

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
1
da forstod jeg den funksjonen jeg og. den kunne de faktisk spart seg. med de andre må man jo fortsatt skaffe seg ress, men nå blir det jo rett for enkelt så lenge man har penger:/
 

DeletedUser

Guest
dessverre er det nok ikke grenser for hva du kan svi av for å få navnet ditt på et nettsted
 

DeletedUser

Guest
Det er faktisk sant, gertpe.
Var ikke lange veien til slett-knappen, heldigvis.

Egentlig vil jeg takke for at jeg slapp å kaste bort mer til før jeg så at dette kunne bli resultatet av disse åndssvake innstillingene.
 

Ruby0444

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
193
Får å si det sånn; Morten har brukt flere nuller på kontoen til innkjøp av premium enn jeg har gjort i hele min twkarriere. Dette er fakta, og har fått det bekrefta av sjefen sjæl, Morten :twisted:
 

DeletedUser

Guest
Bare synd jeg sko på jobb idag. Vist ikke sko jeg vært der klokka 5 idag. Beklager folkens skuffa dere der. :(
 

Kalinka

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
1
ser jeg har brukt 30 pp på å redusere kostnadene på oppgraderinger, mens det koster 10 pp å "fikse" seg flere hundre ress i markedet. noe så idiotisk.
 

Johnny Knoxville

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
320
Til alle dere invalide som ikke forstår helheten her:
Det er konge at noen tar tak i dette med "alle pp funskjonen", og viser at det er helt bak mål. Tenk på det, for dere peiser på med klagesangen.
 

DeletedUser

Guest
Til alle dere invalide som ikke forstår helheten her:
Det er konge at noen tar tak i dette med "alle pp funskjonen", og viser at det er helt bak mål. Tenk på det, for dere peiser på med klagesangen.

Bare for å si det klart og tydelig:
Det er systemet jeg klager på her, ikke spilleren.
 
Topp