Latterlige innstillinger

DeletedUser

Guest
Håper de kan starte en ny verden ganske fort, fordi denne tror jeg fort kan bli dominert og avgjort. Med mindre vi kan si at det allerede har skjedd..

Tror ikke dette er avgjort pga ekans, nå får stammene eller spillerne vise hva de er gode for.
Vi liker litt utfordring, gjør vi ikke?(nod)
 

arthur63

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
1
Fikk en oppklarende meld fra TW teamet nå, "in game". En fattig trøst at vi andre får 3 dager gratis pk. Det er jo direkte laterlig at en spiller har 400 poeng og 50 gullmynter i løpet av en dag! Skylder ikke på denne spilleren som sådan, men synes TW teamet kunne ryddet opp på en annen måte...
 

The mathS

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
1
jeg er enig det er en svært mager trøst, trøsten er at Evans klarte å fjerne denne muligheten
 

Manskill

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
3
Poenget med at vi andre fortsetter er vel urealistisk ettersom en kan ha 4000 mens andre ikke har stort mer enn 400 -500
 

Dakapo

Tidligere CM
Reaksjonspoeng
392
Fikk en oppklarende meld fra TW teamet nå, "in game". En fattig trøst at vi andre får 3 dager gratis pk. Det er jo direkte laterlig at en spiller har 400 poeng og 50 gullmynter i løpet av en dag! Skylder ikke på denne spilleren som sådan, men synes TW teamet kunne ryddet opp på en annen måte...

Uansett hvordan vi hadde valgt å rydde opp i denne saken så hadde det blitt urettferdig/feil for noen. Det vi til slutt valgte å gjøre var og gjøre enkelte premiumfunksjoner mindre "fristende" å overbruke i den forstand.
 

Manskill

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
3
Det er vel og greit, men da å la en spiller ha full kontroll over hele verdenen er logisk?

Mitt synspunkt: 1 spiller misfornøyd eller 400 spiller misfornøyd. You're call.
 

arthur63

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
1
Uansett hvordan vi hadde valgt å rydde opp i denne saken så hadde det blitt urettferdig/feil for noen. Det vi til slutt valgte å gjøre var og gjøre enkelte premiumfunksjoner mindre "fristende" å overbruke i den forstand.


Tja... gi oss andre litt gratisressurser da, gi oss lenger tid pk, sett sperre på pk på han en tid fremover, fred oss fra angrep fra han (hvis det er mulig) en tid... for å komme med noen forslag (uten at jeg vet om det er teknisk mulig).

Nullstill alle i verste fall. Sånn som det er nå er det jo bare tull.
 

cleo

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
74
Full kontroll over hele verden er vel å ta litt hardt i?
Om om han ønsker å bruke 7-800kr hver gang han adler en gråby på 50 poeng (iom at alt annet er fredet frem til 20.04) så må han vel få lov til det.
20:1 regelen vil også legge en demper på angrepsmuligheter om han skal forsette slik.

Det er ikke noe å grine etter, og om man da er så misfornøyd så finn på noe annet frem til v12.
 

arthur63

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
1
Full kontroll over hele verden er vel å ta litt hardt i?
Om om han ønsker å bruke 7-800kr hver gang han adler en gråby på 50 poeng (iom at alt annet er fredet frem til 20.04) så må han vel få lov til det.
20:1 regelen vil også legge en demper på angrepsmuligheter om han skal forsette slik.

Det er ikke noe å grine etter, og om man da er så misfornøyd så finn på noe annet frem til v12.


Det må da være et lite regelbrudd her også:

"§9) Bugs og feil

Hver spiller er forpliktet til å rapportere kritiske feil umiddelbart ved å sende en supporthenvendelse. Det å bruke bugs for å få noen fordel vil føre til at kontoen sperres eller andre straffer. "

Men, selvsagt mulig at "noen" trodde det skulle være slik...
 

Dakapo

Tidligere CM
Reaksjonspoeng
392
Tja... gi oss andre litt gratisressurser da, gi oss lenger tid pk, sett sperre på pk på han en tid fremover, fred oss fra angrep fra han (hvis det er mulig) en tid... for å komme med noen forslag (uten at jeg vet om det er teknisk mulig).

Nullstill alle i verste fall. Sånn som det er nå er det jo bare tull.

Det er ikke mulig å gi alle spillere gratis ressurser, eller å gi alle spillere utenom en spiller gratis premium.
Dere er i og for seg freda en stund om han blir noe større nå, da 20:1 blir å slå inn på han den neste mnd.
 

zippymaster

Blomstevase
Reaksjonspoeng
566
Det må da være et lite regelbrudd her også:

"§9) Bugs og feil

Hver spiller er forpliktet til å rapportere kritiske feil umiddelbart ved å sende en supporthenvendelse. Det å bruke bugs for å få noen fordel vil føre til at kontoen sperres eller andre straffer. "

Men, selvsagt mulig at "noen" trodde det skulle være slik...

Det var dog ikke en bugs da det var annonsert i innstillingene hvordan det ville være så var dette noe ekans bare utnyttet seg av, funksjonene på verden altså. Det er ikke slikt at det skal føre til straff ved å spille med det verdenen faktisk byr på.
 

arthur63

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
1
Det er ikke mulig å gi alle spillere gratis ressurser, eller å gi alle spillere utenom en spiller gratis premium.
Dere er i og for seg freda en stund om han blir noe større nå, da 20:1 blir å slå inn på han den neste mnd.


Ja ja, jeg forstår at det kan være vanskelig å gjøre noe med det nå som skaden først har skjedd. Det hjelper vel neppe å sutre her ;-)
 

DeletedUser

Guest
Hvis det ikke var en bug, hvorfor har de fjernet det nå?
Så her er det vel grunn til å stille mange sprøsmål ved hånteringen av reglene...
 

cleo

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
74
Det må da være et lite regelbrudd her også:

"§9) Bugs og feil

Hver spiller er forpliktet til å rapportere kritiske feil umiddelbart ved å sende en supporthenvendelse. Det å bruke bugs for å få noen fordel vil føre til at kontoen sperres eller andre straffer. "

Men, selvsagt mulig at "noen" trodde det skulle være slik...

Tydeligvis...

skal ikke skryte på meg at jeg har satt meg inn i innstillingene på denne verdnen da det er for avansert for en gammal traver som meg. Så hva som er lov og ikke lov vet jeg rent lite om.
Men iom at det er/var mulig, er/var det vel lov? :hmm:
 

arthur63

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
1
Det var dog ikke en bugs da det var annonsert i innstillingene hvordan det ville være så var dette noe ekans bare utnyttet seg av, funksjonene på verden altså. Det er ikke slikt at det skal føre til straff ved å spille med det verdenen faktisk byr på.

Nei, jeg ser den. Bare jeg som er vant til at "når noe er for godt til å være sant..". osv ;-)
 

DeletedUser

Guest
Men det har dere jo ikke gjort noe med?
De som fikk fordelene med denne feilen spiller jo fortsatt?
Så dere har kun gjort slik at oss andre ikke kan få de samme fordelene;)
 

Dakapo

Tidligere CM
Reaksjonspoeng
392
Men det har dere jo ikke gjort noe med?
De som fikk fordelene med denne feilen spiller jo fortsatt?
Så dere har kun gjort slik at oss andre ikke kan få de samme fordelene;)

Ja, for det skapte kaos.. Nå har verden faktisk en mulighet til å forhåpentligvis rette seg opp på egenhånd. Det er begrensa med ting vi kan gjøre da det rank 1 spiller gjorde ikke var regelbrudd. Da måtte vi endre på premiumfunksjonene!
 
Topp